Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
1 750,00 UAH
UA-2020-06-15-002113-a d3f550a9bc6347a8bf850bf128b5fa2b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Могильна Світлана Миколаївна

+380463171419 nizhincpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне некомерційне підприємство "Ніжинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" Ніжинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38860563
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., Ніжин, вул. Успенська, буд.2
Контактна особа: Могильна Світлана Миколаївна
+380463171419
nizhincpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Ціна за одиницю: 200UAH без ПДВ
Заправка картриджа для лазерного принтера, МФУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Успенська, 2, АЗПСМ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
5 шт
Ціна за одиницю: 150UAH без ПДВ
Заправка картриджа для лазерного принтера, МФУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Успенська, 2, АЗПСМ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

15 червня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Насібов Рустам Юсифович
#2942413155
Переможець 1 750,00
UAH
15 червня 2020 16:06

Документи

15 червня 2020 16:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 16:11
Договір укладений
15 червня 2020 16:10

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджа для лазерного принтера, МФУ 5 шт 200,00
UAH
Заправка картриджа для лазерного принтера, МФУ 5 шт 150,00
UAH