Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Поточний ремонт підлоги теоретичного корпусу Вищого професійного училища № 33 м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-06-15-001930-b ● fbc5fff5260142a7acf3979d01e0b690
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вище професійне училище №33 |
Код ЄДРПОУ: | 03069682 |
Вебсайт: | http://vpu33.com.ua |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А |
Контактна особа: |
Наконечний Петро Семенович 380442765772 vpu33@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2020 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2020 12:19 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Поточний ремонт підлоги теоретичного корпусу Вищого професійного училища № 33 м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А - 1 послуга
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт підлоги теоретичного корпусу Вищого професійного училища № 33 м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03170, Україна, Київська область, Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А (теоретичний корпус)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата вартості наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою № КБ-3) | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2020 13:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2020 13:06 |
Додаток 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (поточний ремонт підлоги).docx | |
15 червня 2020 13:06 |
Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (поточний ремонт підлоги).docx | |
15 червня 2020 13:06 |
Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (поточний ремонт підлоги).docx | |
15 червня 2020 13:05 |
Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (поточний ремонт підлоги).docx | |
15 червня 2020 13:05 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (поточний ремонт підлоги).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-15-001930-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43081046
Дата подання: 07 липня 2020 13:01
Скасування рішення щодо визначення переможця
Відповідно до даних сайту уповноваженого органу у сфері закупівель Замовником спрощеної закупівлі Вище професійне училище №33 проведено розгляд пропозиції учасника по закупівлі «ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Поточний ремонт підлоги теоретичного корпусу Вищого професійного училища № 33 м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А (код ДК 021:2015 – 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»).
Згідно рішенням Замовника від 06.07.2020 року визначено переможцем закупівлі Учасника ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна з ціновою пропозицією 98 995,00 грн. При цьому, пропозиція переможця не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та у відповідності до п. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» має бути відхилена з наступних причин:
- Учасником ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна в складі пропозиції не надано підтвердження гарантії якості наданих послуг протягом гарантійного строку – 12 місяців відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладання та надання договорів підряду в капітальному будівництві», чим недотримано вимоги Додатку №1 до оголошення;
- Учасником ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна не надано в складі пропозиції документи, які підтверджують наявність у власності учасника всього переліку власного обладнання та матеріально-технічної бази, що зазначені у довідці згідно пункту 5 додатку 3 до оголошення про проведення Закупівлі, чим недотримано вимоги п. 6 Додатку №3 до оголошення;
- окремі документи (гарантійні талони) на придбане обладнання не підтверджують факту їх власності саме Учасником ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна, оскільки в полі «покупець» містять іншу особу або підпис, відмінний від Учасником ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна.
З огляду на зазначене, просимо переглянути рішення щодо кваліфікації пропозиції Учасника ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна.
Розгорнути
Згорнути
Згідно рішенням Замовника від 06.07.2020 року визначено переможцем закупівлі Учасника ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна з ціновою пропозицією 98 995,00 грн. При цьому, пропозиція переможця не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та у відповідності до п. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» має бути відхилена з наступних причин:
- Учасником ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна в складі пропозиції не надано підтвердження гарантії якості наданих послуг протягом гарантійного строку – 12 місяців відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладання та надання договорів підряду в капітальному будівництві», чим недотримано вимоги Додатку №1 до оголошення;
- Учасником ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна не надано в складі пропозиції документи, які підтверджують наявність у власності учасника всього переліку власного обладнання та матеріально-технічної бази, що зазначені у довідці згідно пункту 5 додатку 3 до оголошення про проведення Закупівлі, чим недотримано вимоги п. 6 Додатку №3 до оголошення;
- окремі документи (гарантійні талони) на придбане обладнання не підтверджують факту їх власності саме Учасником ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна, оскільки в полі «покупець» містять іншу особу або підпис, відмінний від Учасником ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна.
З огляду на зазначене, просимо переглянути рішення щодо кваліфікації пропозиції Учасника ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2020 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна |
114 045,69
UAH з ПДВ
|
98 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" |
128 074,19
UAH з ПДВ
|
99 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна #2881718663 |
Переможець |
98 995,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2020 23:51
|
дод.уг 1 від 27.07.pdf | зміни до договору |
28 липня 2020 23:51
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2020 20:22
|
дог підлога на 98995грн.pdf | укладений |
22 липня 2020 20:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи введення режиму надзвичайної ситуації, продовження адаптивного карантину до 31.08.2020 року та дії нормативно-правових та законодавчих актів, прийнятих у період укладання та виконання господарського договору від 20.07.2020 № 20/07 до 31.07.2020 року, зокрема Кодексу цивільного захисту України, Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» та статті 44-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", постанов Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» від 17 червня 2020 р. № 500, «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 20 травня 2020 р. № 392 (із змінами), «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11.03.2020 № 211 (із змінами) з 12 березня 2020 року, «Про затвердження Типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій» від 17.06.2015 № 409, розпорядження Кабінету Міністрів України «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» від 25.03.2020 № 338-р, з урахуванням обмежувальнх заходів, введених Постійною комісією з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та визначених протоколами її засідань від 11.03.2020 № 9 «Про додаткові заходи запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції (COVID 19)» та від 16.03.2020 № 10 «Про попередження розповсюдження нової коронавірусної інфекції (COVID-19) та введення обмежувальних заходів на території міста Києва)» Виконавець не має можливості відповідно до законодавства своєчасно виконати його умови під час дії карантину та надзвичайної ситуації в Києві. В зв’язку з цим, відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник та Виконавець погодились продовжити виконання зобов’язань щодо надання послуг згідно договору від 22.07.2020 № 22/07 до 30.09.2020 року, у зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 22/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |