Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Поточний ремонт підлоги теоретичного корпусу Вищого професійного училища № 33 м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-06-15-001930-b fbc5fff5260142a7acf3979d01e0b690
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наконечний Петро Семенович

380442765772 vpu33@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вище професійне училище №33
Код ЄДРПОУ: 03069682
Вебсайт: http://vpu33.com.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Контактна особа: Наконечний Петро Семенович
380442765772
vpu33@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 червня 2020 12:19
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Поточний ремонт підлоги теоретичного корпусу Вищого професійного училища № 33 м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А - 1 послуга
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт підлоги теоретичного корпусу Вищого професійного училища № 33 м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, Київська область, Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А (теоретичний корпус)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата вартості наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою № КБ-3) Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-15-001930-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43081046
Дата подання: 07 липня 2020 13:01
Скасування рішення щодо визначення переможця
Відповідно до даних сайту уповноваженого органу у сфері закупівель Замовником спрощеної закупівлі Вище професійне училище №33 проведено розгляд пропозиції учасника по закупівлі «ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Поточний ремонт підлоги теоретичного корпусу Вищого професійного училища № 33 м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А (код ДК 021:2015 – 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»).
Згідно рішенням Замовника від 06.07.2020 року визначено переможцем закупівлі Учасника ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна з ціновою пропозицією 98 995,00 грн. При цьому, пропозиція переможця не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та у відповідності до п. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» має бути відхилена з наступних причин:
- Учасником ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна в складі пропозиції не надано підтвердження гарантії якості наданих послуг протягом гарантійного строку – 12 місяців відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладання та надання договорів підряду в капітальному будівництві», чим недотримано вимоги Додатку №1 до оголошення;
- Учасником ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна не надано в складі пропозиції документи, які підтверджують наявність у власності учасника всього переліку власного обладнання та матеріально-технічної бази, що зазначені у довідці згідно пункту 5 додатку 3 до оголошення про проведення Закупівлі, чим недотримано вимоги п. 6 Додатку №3 до оголошення;
- окремі документи (гарантійні талони) на придбане обладнання не підтверджують факту їх власності саме Учасником ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна, оскільки в полі «покупець» містять іншу особу або підпис, відмінний від Учасником ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна.
З огляду на зазначене, просимо переглянути рішення щодо кваліфікації пропозиції Учасника ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

07 липня 2020 13:01
ВПУ 33 підлога скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна 114 045,69
UAH з ПДВ
98 995,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" 128 074,19
UAH з ПДВ
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 10:22
разрахунок1.pdf
26 червня 2020 10:22
разрахунок.pdf
26 червня 2020 10:22
пропозиція.pdf
26 червня 2020 10:21
пояснювальна.pdf
26 червня 2020 10:21
підсумкова.pdf
26 червня 2020 10:21
локалка.pdf
26 червня 2020 10:21
договірна.pdf
26 червня 2020 10:21
дефектний.pdf
23 червня 2020 22:16
ПАСПОРТ гордієнко.pdf
23 червня 2020 22:16
ліцензія.PDF
23 червня 2020 22:16
Ліцензія АВК.pdf
23 червня 2020 22:16
Vipiska з ЄДР.PDF
23 червня 2020 22:16
дипломи працівників.pdf
23 червня 2020 22:16
Тех-паспорт.pdf
23 червня 2020 22:16
дефектний акт.pdf
23 червня 2020 22:16
Тех безп охорона праці.pdf
23 червня 2020 22:16
статистика2.pdf
23 червня 2020 22:16
статистика1.pdf
23 червня 2020 22:16
пропозиція.pdf
23 червня 2020 22:16
графік.pdf
23 червня 2020 22:16
проект договору.pdf
23 червня 2020 22:16
аналогічний договір 182.pdf
23 червня 2020 22:15
аналогічний дог 0407 .pdf
23 червня 2020 22:15
Акт обстеження обєкта.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 16:58
Електронний підпис
23 червня 2020 16:42
Установчі документи.rar
23 червня 2020 16:42
Сертификат инженера.rar
23 червня 2020 16:42
Проект договору.pdf
23 червня 2020 16:42
Працівники Дипломи.rar
23 червня 2020 16:42
Обладнання.rar
23 червня 2020 16:42
МВС 18.06.pdf
23 червня 2020 16:42
Довідка ДФС 18.06.pdf
23 червня 2020 16:42
Акт Обстеження.pdf
23 червня 2020 16:42
Ціна.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 09:02
Електронний підпис
24 червня 2020 08:52
Типові договора.pdf
24 червня 2020 08:52
типовий договір.pdf
24 червня 2020 08:52
проект договору.pdf
24 червня 2020 08:52
перевірка інструмента.pdf
24 червня 2020 08:52
наказ Сокур.pdf
24 червня 2020 08:52
лист огляду підлога.pdf
24 червня 2020 08:52
лист згода.pdf
24 червня 2020 08:52
Документи автомобіль.pdf
24 червня 2020 08:52
договір оренди авто.pdf
24 червня 2020 08:52
договір вивіз сміття.pdf
24 червня 2020 08:52
довідки.pdf
24 червня 2020 08:52
довідки розяснення.pdf
24 червня 2020 08:52
довідка субпідряд.pdf
24 червня 2020 08:52
довідка резеденти.pdf
24 червня 2020 08:52
довідка працівники.pdf
24 червня 2020 08:52
довідка додаток 1.pdf
24 червня 2020 08:52
диплом Устименко.pdf
24 червня 2020 08:52
Диплом Сокур оригінал.pdf
24 червня 2020 08:52
гарантійний 12 місяців.pdf
24 червня 2020 08:52
Витяг платника ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна

ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"

ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна
#2881718663
Переможець 98 995,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 12:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна
#2881718663
98 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 23:51
дод.уг 1 від 27.07.pdf зміни до договору
28 липня 2020 23:51
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 20:22
дог підлога на 98995грн.pdf укладений
22 липня 2020 20:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи введення режиму надзвичайної ситуації, продовження адаптивного карантину до 31.08.2020 року та дії нормативно-правових та законодавчих актів, прийнятих у період укладання та виконання господарського договору від 20.07.2020 № 20/07 до 31.07.2020 року, зокрема Кодексу цивільного захисту України, Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» та статті 44-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", постанов Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» від 17 червня 2020 р. № 500, «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 20 травня 2020 р. № 392 (із змінами), «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11.03.2020 № 211 (із змінами) з 12 березня 2020 року, «Про затвердження Типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій» від 17.06.2015 № 409, розпорядження Кабінету Міністрів України «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» від 25.03.2020 № 338-р, з урахуванням обмежувальнх заходів, введених Постійною комісією з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та визначених протоколами її засідань від 11.03.2020 № 9 «Про додаткові заходи запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції (COVID 19)» та від 16.03.2020 № 10 «Про попередження розповсюдження нової коронавірусної інфекції (COVID-19) та введення обмежувальних заходів на території міста Києва)» Виконавець не має можливості відповідно до законодавства своєчасно виконати його умови під час дії карантину та надзвичайної ситуації в Києві. В зв’язку з цим, відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник та Виконавець погодились продовжити виконання зобов’язань щодо надання послуг згідно договору від 22.07.2020 № 22/07 до 30.09.2020 року, у зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 22/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML