Крупа гречана ядриця 1гатунку.
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2020-06-15-001927-c 9b84811283d34338ab4d92311bdff60b
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Код ЄДРПОУ: 33965532
Місцезнаходження: 16603, Україна , Чернігівська обл., м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90
Контактна особа: Олексій Мандзюк
+380661357458
savia.nizhin@dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 12:15
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3100 кілограми
Крупа гречана ядриця 1гатунку.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 червня 2020 21:49
Електронний цифровий підпис
25 червня 2020 21:46
зміни.doc
24 червня 2020 14:41
зміни.doc
24 червня 2020 14:41
Зміни ТД греча.doc
25 червня 2020 21:49
Електронний цифровий підпис
24 червня 2020 14:42
Електронний цифровий підпис
15 червня 2020 11:22
Електронний цифровий підпис
25 червня 2020 21:46
зміни.doc
24 червня 2020 14:41
зміни.doc
24 червня 2020 14:41
Зміни ТД греча.doc
15 червня 2020 11:21
ТД греча.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-15-001927-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПОГ "Санте" ГО "Комітет правозахисту інвалідів", Код ЄДРПОУ:39435787
Дата подання: 09 липня 2020 16:02
Скарга
Оскарження процедури закупівель
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 18:43
Ваша скарга повиння бути оприлюднена згідно чінного законодавства до АМКУ.
Номер вимоги: UA-2020-06-15-001927-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ПОГ "Санте" ГО "Комітет правозахисту інвалідів", Код ЄДРПОУ:39435787
Дата подання: 15 липня 2020 10:45
имогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі";
имогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Скасована
Дата: 15 липня 2020 10:54
Причина: технічна помилка
Номер вимоги: UA-2020-06-15-001927-c.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ПОГ "Санте" ГО "Комітет правозахисту інвалідів", Код ЄДРПОУ:39435787
Дата подання: 15 липня 2020 10:46
имогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі";
имогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Скасована
Дата: 15 липня 2020 10:50
Причина: технічне задвоєння документа
Номер вимоги: UA-2020-06-15-001927-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПОГ "Санте" ГО "Комітет правозахисту інвалідів", Код ЄДРПОУ:39435787
Дата подання: 15 липня 2020 10:58
вимогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
вимогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 14:56
Відповідно до вимог тендерної документації строк придатності гречки має бути не менше ніж 18 місяців.

Документи подані скаржником

09 липня 2020 16:02
Скарга

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-17-000005 ● c1d92a54047e41c99f2028479ecc2070
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-17 12:24:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
17.06.2020 № 37
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 17.06.2020 № 37

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-06-15-001927-c 15.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-06-24 08:18:47

Крупа гречана ядриця 1 гатунку.

У ТД роділ 1, п.7 вказано про мову. Розділ 1 п.2.1 вказано про підприємство.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-06-24 10:38:35

Надання пояснення на звернення за роз'ясненням щодо висновку

Перелік інформації у річному плані закупівель визначено статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а перелік інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів регламентується статтею 21 Закону.
Наявність інформації у тендерній документації регламентується статтею 22 Закону.
Зазначення такої інформації в тендерній документації не спростовує порушень вимог статей 4 та 21 Закону, викладених у висновку про результати моніторингу.

Надання інформації про усунення порушення замовником

В плані закупівель Замовник належить до: - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак В оголошенні документація повинна бути на українською мовою. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 10 год. 00 хв. 06.07.2020.

2020-06-24 14:45:08

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 08 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, 33965532, Україна, м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90
  2. Інформація про предмет закупівлі: Крупа гречана ядриця 1гатунку., 110000UAH, 15610000-7, ДК021, 3100, кілограми
  3. Інформація про оприлюднення: 9b84811283d34338ab4d92311bdff60b, 2020-06-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 17 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Спеціального авіаційного загону оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.06.2020 № б/н. У ході моніторингу встановлено, що у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2020-06-15-002108-c, яким передбачено проведення зазначеної процедури закупівлі, відсутня інформація щодо місцезнаходження та категорії Замовника, чим порушено вимогу пункту 1 частини другої статті 4 Закону. У ході моніторингу встановлено, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Порушення усунуто.

2020-06-30 10:05:57

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРШАЛ АТ" 109 926,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС" 104 160,00
UAH з ПДВ
104 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПІГОЛЬ ЗІНАЇДА МИКОЛАЇВНА" 104 900,00
UAH з ПДВ
104 900,00
UAH з ПДВ
Немає
ПОГ "Санте" ГО "Комітет правозахисту інвалідів" 109 740,00
UAH з ПДВ
109 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 12:44
sign.p7s
02 липня 2020 12:43
25_2_ ДСНС_лист-згода.DOC
02 липня 2020 12:43
Опись Маршал АТ.pdf
02 липня 2020 12:43
АТ_МАРШАЛ_ВИТЯГ НДС.doc
02 липня 2020 12:43
АТ МАРШАЛ_2017_СТАТУТ.doc
02 липня 2020 12:43
25_5 ДСНС_тех_вимоги.DOC

Публічні документи

15 липня 2020 14:42
sign.p7s
15 липня 2020 14:39
довідка з ДПІ.pdf
15 липня 2020 14:34
Довідка (5).zip
15 липня 2020 14:34
0. про корупцію.pdf
15 липня 2020 14:34
0. про працю дитячу.pdf
15 липня 2020 14:34
0. про невик зобов.pdf
14 липня 2020 18:11
sign.p7s
04 липня 2020 21:40
sign.p7s
04 липня 2020 21:32
8.1 фінзвіт.pdf
04 липня 2020 21:32
7. працівники.pdf
04 липня 2020 21:32
6. мтб.pdf
04 липня 2020 21:32
5. дов аналогічні.pdf
04 липня 2020 21:32
4.5 склад ціни.pdf
04 липня 2020 21:32
4.4 згода з договором.pdf
04 липня 2020 21:32
4.3 довкілля.pdf
04 липня 2020 21:32
4.2 санкції.pdf
04 липня 2020 21:32
4.1 ст 17.pdf
04 липня 2020 21:32
3. інформаційна.pdf
04 липня 2020 21:32
2.5 опис.pdf
04 липня 2020 21:32
2.4 статут.pdf
04 липня 2020 21:32
2.2 витяг.pdf
04 липня 2020 21:32
2.1 Виписка ЄДР.pdf
04 липня 2020 21:32
1.2 якісне гречка.pdf
04 липня 2020 21:32
1.1 технічні.pdf
04 липня 2020 21:32
1. цінова гречка.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРШАЛ АТ"
#24375905
Відхилено 100 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 15:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 15:25
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС"
#42346687
Переможець 104 160,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 15:53

Вимога про усунення невідповідностей

Цінова пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме Додаток 2,3,4.

Документи

08 липня 2020 15:51
sign.p7s
08 липня 2020 15:50
Рішення крупа.jpg
07 липня 2020 12:48
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС"
#42346687
104 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 липня 2020 16:38
Договір гречка.pdf укладений
21 липня 2020 16:36

Актуальні тендери

До пошуку