Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупа гречана ядриця 1гатунку.
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2020-06-15-001927-c 9b84811283d34338ab4d92311bdff60b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Мандзюк

+380661357458 savia.nizhin@dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Код ЄДРПОУ: 33965532
Місцезнаходження: 16603, Україна , Чернігівська обл., м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90
Контактна особа: Олексій Мандзюк
+380661357458
savia.nizhin@dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 12:15
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3100 кілограми
Крупа гречана ядриця 1гатунку.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 21:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 21:46
зміни.doc
24 червня 2020 14:41
зміни.doc
24 червня 2020 14:41
Зміни ТД греча.doc
25 червня 2020 21:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 21:46
зміни.doc
24 червня 2020 14:41
зміни.doc
24 червня 2020 14:41
Зміни ТД греча.doc
15 червня 2020 11:21
ТД греча.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-15-001927-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПОГ "Санте" ГО "Комітет правозахисту інвалідів", Код ЄДРПОУ:39435787
Дата подання: 09 липня 2020 16:02
Скарга
Оскарження процедури закупівель
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 18:43
Ваша скарга повиння бути оприлюднена згідно чінного законодавства до АМКУ.
Номер вимоги: UA-2020-06-15-001927-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ПОГ "Санте" ГО "Комітет правозахисту інвалідів", Код ЄДРПОУ:39435787
Дата подання: 15 липня 2020 10:45
имогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі";
имогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Скасована
Дата: 15 липня 2020 10:54
Причина: технічна помилка
Номер вимоги: UA-2020-06-15-001927-c.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ПОГ "Санте" ГО "Комітет правозахисту інвалідів", Код ЄДРПОУ:39435787
Дата подання: 15 липня 2020 10:46
имогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі";
имогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Скасована
Дата: 15 липня 2020 10:50
Причина: технічне задвоєння документа
Номер вимоги: UA-2020-06-15-001927-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПОГ "Санте" ГО "Комітет правозахисту інвалідів", Код ЄДРПОУ:39435787
Дата подання: 15 липня 2020 10:58
вимогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
вимогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 14:56
Відповідно до вимог тендерної документації строк придатності гречки має бути не менше ніж 18 місяців.

Документи подані скаржником

09 липня 2020 16:02
Скарга

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-17-000005 ● c1d92a54047e41c99f2028479ecc2070
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2020 12:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
17.06.2020 № 37
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 17.06.2020 № 37

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-06-15-001927-c 15.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-06-24 08:18:47

Крупа гречана ядриця 1 гатунку.

У ТД роділ 1, п.7 вказано про мову. Розділ 1 п.2.1 вказано про підприємство.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-06-24 10:38:35

Надання пояснення на звернення за роз'ясненням щодо висновку

Перелік інформації у річному плані закупівель визначено статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а перелік інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів регламентується статтею 21 Закону.
Наявність інформації у тендерній документації регламентується статтею 22 Закону.
Зазначення такої інформації в тендерній документації не спростовує порушень вимог статей 4 та 21 Закону, викладених у висновку про результати моніторингу.

Надання інформації про усунення порушення замовником

В плані закупівель Замовник належить до: - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак В оголошенні документація повинна бути на українською мовою. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 10 год. 00 хв. 06.07.2020.

2020-06-24 14:45:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Порушення усунуто.

2020-06-30 10:05:57

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРШАЛ АТ" 109 926,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС" 104 160,00
UAH з ПДВ
104 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПІГОЛЬ ЗІНАЇДА МИКОЛАЇВНА" 104 900,00
UAH з ПДВ
104 900,00
UAH з ПДВ
Немає
ПОГ "Санте" ГО "Комітет правозахисту інвалідів" 109 740,00
UAH з ПДВ
109 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 12:44
Електронний підпис
02 липня 2020 12:43
25_2_ ДСНС_лист-згода.DOC
02 липня 2020 12:43
Опись Маршал АТ.pdf
02 липня 2020 12:43
АТ_МАРШАЛ_ВИТЯГ НДС.doc
02 липня 2020 12:43
АТ МАРШАЛ_2017_СТАТУТ.doc
02 липня 2020 12:43
25_5 ДСНС_тех_вимоги.DOC

Публічні документи

15 липня 2020 14:42
Електронний підпис
15 липня 2020 14:39
довідка з ДПІ.pdf
15 липня 2020 14:34
Довідка (5).zip
15 липня 2020 14:34
0. про корупцію.pdf
15 липня 2020 14:34
0. про працю дитячу.pdf
15 липня 2020 14:34
0. про невик зобов.pdf
14 липня 2020 18:11
Електронний підпис
04 липня 2020 21:40
Електронний підпис
04 липня 2020 21:32
8.1 фінзвіт.pdf
04 липня 2020 21:32
7. працівники.pdf
04 липня 2020 21:32
6. мтб.pdf
04 липня 2020 21:32
5. дов аналогічні.pdf
04 липня 2020 21:32
4.5 склад ціни.pdf
04 липня 2020 21:32
4.4 згода з договором.pdf
04 липня 2020 21:32
4.3 довкілля.pdf
04 липня 2020 21:32
4.2 санкції.pdf
04 липня 2020 21:32
4.1 ст 17.pdf
04 липня 2020 21:32
3. інформаційна.pdf
04 липня 2020 21:32
2.5 опис.pdf
04 липня 2020 21:32
2.4 статут.pdf
04 липня 2020 21:32
2.2 витяг.pdf
04 липня 2020 21:32
2.1 Виписка ЄДР.pdf
04 липня 2020 21:32
1.2 якісне гречка.pdf
04 липня 2020 21:32
1.1 технічні.pdf
04 липня 2020 21:32
1. цінова гречка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРШАЛ АТ"

ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС"

ФОП "ПІГОЛЬ ЗІНАЇДА МИКОЛАЇВНА"

ПОГ "Санте" ГО "Комітет правозахисту інвалідів"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРШАЛ АТ"
#24375905
Відхилено 100 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 15:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 15:25
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС"
#42346687
Переможець 104 160,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 15:53

Вимога про усунення невідповідностей

Цінова пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме Додаток 2,3,4.

Документи

08 липня 2020 15:51
Електронний підпис
08 липня 2020 15:50
Рішення крупа.jpg
07 липня 2020 12:48
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС"
#42346687
104 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 13:31
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 16:38
Договір гречка.pdf укладений
21 липня 2020 16:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 104 160,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 360,00 UAH)