Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
Код ЄДРПОУ: | 33965532 |
Місцезнаходження: | 16603, Україна , Чернігівська обл., м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90 |
Контактна особа: |
Олексій Мандзюк +380661357458 savia.nizhin@dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2020 11:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 07 липня 2020 12:15 |
Очікувана вартість: | 110 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2020 21:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2020 21:46 |
зміни.doc | |
24 червня 2020 14:41 |
зміни.doc | |
24 червня 2020 14:41 |
Зміни ТД греча.doc |
25 червня 2020 21:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 червня 2020 21:46 |
зміни.doc
|
||||||
24 червня 2020 14:41 |
зміни.doc
|
||||||
24 червня 2020 14:41 |
Зміни ТД греча.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-17-000005 ● c1d92a54047e41c99f2028479ecc2070
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2020 12:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.06.2020 № 37
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 17.06.2020 № 37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-06-15-001927-c 15.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-06-24 08:18:47
Крупа гречана ядриця 1 гатунку.
У ТД роділ 1, п.7 вказано про мову. Розділ 1 п.2.1 вказано про підприємство.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-06-24 10:38:35
Надання пояснення на звернення за роз'ясненням щодо висновку
Перелік інформації у річному плані закупівель визначено статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а перелік інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів регламентується статтею 21 Закону.
Наявність інформації у тендерній документації регламентується статтею 22 Закону.
Зазначення такої інформації в тендерній документації не спростовує порушень вимог статей 4 та 21 Закону, викладених у висновку про результати моніторингу.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В плані закупівель Замовник належить до: - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак В оголошенні документація повинна бути на українською мовою. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 10 год. 00 хв. 06.07.2020.
2020-06-24 14:45:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто
Порушення усунуто.
2020-06-30 10:05:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 липня 2020 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРШАЛ АТ" |
109 926,00
UAH з ПДВ
|
100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС" |
104 160,00
UAH з ПДВ
|
104 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПІГОЛЬ ЗІНАЇДА МИКОЛАЇВНА" |
104 900,00
UAH з ПДВ
|
104 900,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ПОГ "Санте" ГО "Комітет правозахисту інвалідів" |
109 740,00
UAH з ПДВ
|
109 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРШАЛ АТ" #24375905 |
Відхилено |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 15:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 15:25
|
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС" #42346687 |
Переможець |
104 160,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 16:38
|
Договір гречка.pdf | укладений |
21 липня 2020 16:36
|