Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщень та територій підприємства
Очікувана вартість
890 600,00 UAH
UA-2020-06-15-000844-a ● bedd87df78a14bbe94cee469156f85e8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРИЧНІ СИСТЕМИ" |
Код ЄДРПОУ: | 40210018 |
Місцезнаходження: | 21007, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 57-Б |
Контактна особа: |
Фаліштинська Тамара +380674324002 FALISHTYNSKA.TAMARA@DPES.COM.UA |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2020 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2020 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2020 15:06 |
Очікувана вартість: | 890 600,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 906,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з охорони приміщень та територій підприємства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, Стрілецька,57-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги здійснюється згідно акту виконаних робіт в повному розмірі протягом 15 днів з моменту підписання, шляхом безготівкового переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2020 11:56 |
КД_послуги з охорони.docx |
15 червня 2020 11:56 |
анкета.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 16 червня 2020 08:48
Дата відповіді: 16 червня 2020 10:55
В додатку 3 тендерної документації, а саме в вимогах до постачальника, який надаватиме послуги фізичної охорони об’єкта прописана вимога щодо досвіду охорони підприємств з чисельністю понад 2 тис. працівників. Запитання - де у м. Вінниця чи області є такі підприємства з чисельністю понад 2 тис. працівників? Тому просимо змінити цю вимогу.
Відповідь: Необхідність зазначення вимоги щодо досвіду охорони підприємств з чисельністю понад 2 тис. працівників полягала у тому, щоб майбутній постачальник був готовим забезпечити ДП "Електричні системи" кваліфікованими кадрами (охоронниками) із достатнім рівнем психологічної готовності та досвідом для виконання значного обсягу роботи за відносно малий проміжок часу (огляд працівників у короткий період між змінами на внесення заборонених предметів та речовин та можливих крадіжок ТМЦ). Підприємство працює у три зміни, під час однієї зміни необхідно здійснити огляд близько 870-930 працівників.
Кількість годин охорони
Дата подання: 16 червня 2020 17:01
Дата відповіді: 17 червня 2020 16:42
Який графік охорони?
Кількість постів?
Яким чином учасники повинні вирахувати закладену варість?
Відповідь: В додатку №3 Конкурсної документації чітко заявлені вимоги Замовника щодо даної закупівлі, просимо детальніше ознайомитися зі змістом. Що мається на увазі під "який графік охорони"? Для замовника важливо, щоб охоронні послуги надавалися цілодобово на 2-х постах та Виконавцем була забезпечена присутність 2-х охоронників на добу: жіночої і чоловічої статі. Потенційні учасники в праві особисто обирати спосіб вирахування ціни, яку вони пропонуватимуть у даній закупівлі. Початкова ставка формувалась на підставі запитів до постачальників охоронних послуг.
Звіт про найманих працівників
Дата подання: 18 червня 2020 13:44
Дата відповіді: 18 червня 2020 15:41
Доброго дня! Тендерною Документацією, Додатком №2 на підтвердження кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати копії звіту до Державної податкової служби за останній звітний період по розділу «Наймані працівники». Роботодавці щомісяця подають до ДФС Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою № Д4 згідно з додатком 4 до Порядку, затвердженого наказом Мінфіну від 14.04.2015 р. № 435, у редакції наказу від 15.05.2018 р. № 511та Звіт за формою № 1ДФ. Про суми нарахованої зарплати та суми утриманого податку на доходи фізосіб (ПДФО) і військового збору роботодавці повинні відзвітувати шляхом подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (ф. № 1ДФ). Цю форму затверджено наказом Мінфіну України від 13.01.2015 р. № 4., розрахунок подається щокварталу протягом 40 календарних днів, що настають за звітним кварталом. Просимо надати роз'янеснення щодо конкретики звіту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог Конкурсної документації Учасник повинен надати копії звіту до Державної податкової служби за останній звітний період по розділу «Наймані працівники» або копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до виконання договору та мають необхідний досвід і кваліфікацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-15-000844-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 24 червня 2020 11:07
внесення змін в документацію
відповідно до тендерної документації, Учасник повинен надати оновлену комерційну пропозицію (згідно з результатами аукціону) протягом перших 24 годин (без врахування святкових та вихідних днів) з моменту переходу до розгляду пропозиції даного учасника (з моменту переходу на етап «Кваліфікація»), шляхом завантаження її сканованої копії через електронну систему закупівель "Prozorro" до документів своєї пропозиції. Однак, наразі відсутня технічна можливість підвантаження документів в систему в період між проведенням аукціону та визначенням переможця (https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya), відповідно, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 11:21
Доброго дня! Ознайомтеся детальніше з посиланням у Вашому тексті - Ваша вимога не є коректною згідно пояснення у посиланні тому, що в учасника є можливість скористатись нормою часу в 24 години на виправлення помилок. Для більш детальнішої інформації скористайтеся безкоштовною консультацією з технічних та юридичних питань через електронну систему закупівель "Prozorro".
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-06-15-000844-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 24 червня 2020 13:31
внесення змін в документацію
Шановний замовнику. в доповнення до попередньої вимоги повідомляємо, що можливість довантаження документів протягом 24 годин є в Учасника виключно в тому випадку, якщо замовник направить посилання про виправлення неточностей/невідповідностей у тендерній пропозиції. В інших випадках система не дає змоги довантажувати документи в період між аукціоном і до визначення переможця. Відповідно, просимо виключити таку вимогу з документації або замінити на завантаження оновленої пропозиції разом з наданням інших документів переможця.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 15:42
Текст Вашої вимоги має абсурдне наповнення, оскільки, на майданчику немає порядку, який передбачає сповіщення системи про те, що замовник направляє запит про усунення неточностей учаснику. Контакт відбувається виключно за допомогою електронного листування та дзвінків за вказаними контактами на майданчику. Система не може "знати" чи "не давати змоги" внаслідок цього завантажувати документи. Прошу Вас адекватно оцінити цей факт та прийняти його до уваги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2020 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
П.П. "ГЕРОЛ" |
584 900,00
UAH
|
584 900,00
UAH
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯВІР-2005" |
784 896,00
UAH
|
645 611,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "КОНСТЕБЛЬ" |
840 960,00
UAH
|
645 612,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ "АЛЬФА" |
828 258,00
UAH
|
784 500,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІБОРГИ" |
866 036,32
UAH
|
784 895,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО"КОЗАК" |
882 270,00
UAH
|
882 270,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
П.П. "ГЕРОЛ" #40027049 |
Переможець |
584 900,00
UAH
|
14 липня 2020 10:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
рішення відп.ос. про виправлення помилки у № договору ПП ГЕРОЛ.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2021 09:35
|
Договір_ПП ГЕРОЛ.pdf | укладений |
18 серпня 2020 10:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення помилки у номері договору при внесенні інформації про такий та при його завантаженні у систему Prozorro з 06-173/20 від 13.08.2020р. на вірний 06-179/20 від 13.08.2020р. Номер договору 06-179/20 вважати єдино вірним та внести відповідні зміни у систему Prozorro. |
Номер договору про закупівлю: | 06-173/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |