Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з охорони приміщень та територій підприємства
Очікувана вартість
890 600,00 UAH
UA-2020-06-15-000844-a bedd87df78a14bbe94cee469156f85e8
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Фаліштинська Тамара

+380674324002 FALISHTYNSKA.TAMARA@DPES.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРИЧНІ СИСТЕМИ"
Код ЄДРПОУ: 40210018
Місцезнаходження: 21007, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 57-Б
Контактна особа: Фаліштинська Тамара
+380674324002
FALISHTYNSKA.TAMARA@DPES.COM.UA
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 15:06
Очікувана вартість: 890 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 906,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з охорони приміщень та територій підприємства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, Стрілецька,57-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги здійснюється згідно акту виконаних робіт в повному розмірі протягом 15 днів з моменту підписання, шляхом безготівкового переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2020 11:56
КД_послуги з охорони.docx
15 червня 2020 11:56
анкета.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 16 червня 2020 08:48
Дата відповіді: 16 червня 2020 10:55
В додатку 3 тендерної документації, а саме в вимогах до постачальника, який надаватиме послуги фізичної охорони об’єкта прописана вимога щодо досвіду охорони підприємств з чисельністю понад 2 тис. працівників. Запитання - де у м. Вінниця чи області є такі підприємства з чисельністю понад 2 тис. працівників? Тому просимо змінити цю вимогу.
Відповідь: Необхідність зазначення вимоги щодо досвіду охорони підприємств з чисельністю понад 2 тис. працівників полягала у тому, щоб майбутній постачальник був готовим забезпечити ДП "Електричні системи" кваліфікованими кадрами (охоронниками) із достатнім рівнем психологічної готовності та досвідом для виконання значного обсягу роботи за відносно малий проміжок часу (огляд працівників у короткий період між змінами на внесення заборонених предметів та речовин та можливих крадіжок ТМЦ). Підприємство працює у три зміни, під час однієї зміни необхідно здійснити огляд близько 870-930 працівників.
Кількість годин охорони
Дата подання: 16 червня 2020 17:01
Дата відповіді: 17 червня 2020 16:42
Який графік охорони? Кількість постів? Яким чином учасники повинні вирахувати закладену варість?
Відповідь: В додатку №3 Конкурсної документації чітко заявлені вимоги Замовника щодо даної закупівлі, просимо детальніше ознайомитися зі змістом. Що мається на увазі під "який графік охорони"? Для замовника важливо, щоб охоронні послуги надавалися цілодобово на 2-х постах та Виконавцем була забезпечена присутність 2-х охоронників на добу: жіночої і чоловічої статі. Потенційні учасники в праві особисто обирати спосіб вирахування ціни, яку вони пропонуватимуть у даній закупівлі. Початкова ставка формувалась на підставі запитів до постачальників охоронних послуг.
Звіт про найманих працівників
Дата подання: 18 червня 2020 13:44
Дата відповіді: 18 червня 2020 15:41
Доброго дня! Тендерною Документацією, Додатком №2 на підтвердження кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати копії звіту до Державної податкової служби за останній звітний період по розділу «Наймані працівники». Роботодавці щомісяця подають до ДФС Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою № Д4 згідно з додатком 4 до Порядку, затвердженого наказом Мінфіну від 14.04.2015 р. № 435, у редакції наказу від 15.05.2018 р. № 511та Звіт за формою № 1ДФ. Про суми нарахованої зарплати та суми утриманого податку на доходи фізосіб (ПДФО) і військового збору роботодавці повинні відзвітувати шляхом подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (ф. № 1ДФ). Цю форму затверджено наказом Мінфіну України від 13.01.2015 р. № 4., розрахунок подається щокварталу протягом 40 календарних днів, що настають за звітним кварталом. Просимо надати роз'янеснення щодо конкретики звіту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог Конкурсної документації Учасник повинен надати копії звіту до Державної податкової служби за останній звітний період по розділу «Наймані працівники» або копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до виконання договору та мають необхідний досвід і кваліфікацію.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-15-000844-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 24 червня 2020 11:07
внесення змін в документацію
відповідно до тендерної документації, Учасник повинен надати оновлену комерційну пропозицію (згідно з результатами аукціону) протягом перших 24 годин (без врахування святкових та вихідних днів) з моменту переходу до розгляду пропозиції даного учасника (з моменту переходу на етап «Кваліфікація»), шляхом завантаження її сканованої копії через електронну систему закупівель "Prozorro" до документів своєї пропозиції. Однак, наразі відсутня технічна можливість підвантаження документів в систему в період між проведенням аукціону та визначенням переможця (https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya), відповідно, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 11:21
Доброго дня! Ознайомтеся детальніше з посиланням у Вашому тексті - Ваша вимога не є коректною згідно пояснення у посиланні тому, що в учасника є можливість скористатись нормою часу в 24 години на виправлення помилок. Для більш детальнішої інформації скористайтеся безкоштовною консультацією з технічних та юридичних питань через електронну систему закупівель "Prozorro".
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-06-15-000844-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 24 червня 2020 13:31
внесення змін в документацію
Шановний замовнику. в доповнення до попередньої вимоги повідомляємо, що можливість довантаження документів протягом 24 годин є в Учасника виключно в тому випадку, якщо замовник направить посилання про виправлення неточностей/невідповідностей у тендерній пропозиції. В інших випадках система не дає змоги довантажувати документи в період між аукціоном і до визначення переможця. Відповідно, просимо виключити таку вимогу з документації або замінити на завантаження оновленої пропозиції разом з наданням інших документів переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 15:42
Текст Вашої вимоги має абсурдне наповнення, оскільки, на майданчику немає порядку, який передбачає сповіщення системи про те, що замовник направляє запит про усунення неточностей учаснику. Контакт відбувається виключно за допомогою електронного листування та дзвінків за вказаними контактами на майданчику. Система не може "знати" чи "не давати змоги" внаслідок цього завантажувати документи. Прошу Вас адекватно оцінити цей факт та прийняти його до уваги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
П.П. "ГЕРОЛ" 584 900,00
UAH
584 900,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯВІР-2005" 784 896,00
UAH
645 611,00
UAH
Документи
ТОВ "КОНСТЕБЛЬ" 840 960,00
UAH
645 612,00
UAH
Документи
ТОВ "АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ "АЛЬФА" 828 258,00
UAH
784 500,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІБОРГИ" 866 036,32
UAH
784 895,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО"КОЗАК" 882 270,00
UAH
882 270,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 12:01
Електронний підпис
26 червня 2020 11:49
Анкета підприємства.pdf
26 червня 2020 11:49
Відгук ВІНТЕРА.pdf
26 червня 2020 11:49
Відгук ЖНАЕУ.pdf
26 червня 2020 11:49
Відгук Укрпошта.pdf
26 червня 2020 11:49
Баланс.pdf
26 червня 2020 11:49
Договір Вінтера 2018.pdf
26 червня 2020 11:49
Договір ЖНАЕУ 2018.pdf
26 червня 2020 11:49
Договір ЖНАЕУ 2019.pdf
26 червня 2020 11:49
Єдиний податок.pdf
26 червня 2020 11:49
Договір Укрпошта 2017.pdf
26 червня 2020 11:49
Згода на обробку даних.pdf
26 червня 2020 11:49
Договір ЖНАЕУ 2017.pdf
26 червня 2020 11:49
Звіт працівників.pdf
26 червня 2020 11:49
Технічна специфікація.pdf
26 червня 2020 11:49
Цінова пропозиція.pdf
26 червня 2020 11:49
ліцензія.pdf
26 червня 2020 11:49
Повноваження підпису.7z
26 червня 2020 11:48
Витяг Єдиного Податку.pdf
26 червня 2020 11:48
Виписка ЄДРПОУ.rar

Публічні документи

30 червня 2020 11:48
Електронний підпис
26 червня 2020 14:04
Копії труд книжок 2.pdf
26 червня 2020 14:04
Пропозиція.pdf
26 червня 2020 14:04
Фінзвіт 2019.pdf
26 червня 2020 14:04
Статут.pdf
26 червня 2020 14:04
Лист згода.pdf
26 червня 2020 14:04
Копії труд книжок 4.pdf
26 червня 2020 14:04
Копії труд книжок 3.pdf
26 червня 2020 14:04
Копії труд книжок 1.pdf
26 червня 2020 14:04
Довідка досвід.pdf
26 червня 2020 14:04
Відгук.pdf
26 червня 2020 14:04
Виписка з ЄДР.pdf
26 червня 2020 14:04
Анкета.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 16:16
Електронний підпис
26 червня 2020 16:14
Тр кн Іванюк_.rar
26 червня 2020 16:14
Тр кн Михалюк.rar
26 червня 2020 16:14
Тр кн Ковалівська_.rar
26 червня 2020 16:14
Тр кн Калюжна_.rar
26 червня 2020 16:14
Тр кн Калакун.rar
26 червня 2020 16:14
Тр кн Дмитренко_.rar
26 червня 2020 16:14
Тр кн Демкович.rar
26 червня 2020 16:14
Тр кн Гаврилів.rar
26 червня 2020 16:14
Тр кн Волошаненко.rar
26 червня 2020 16:14
Тр кв Ціпан_.rar
26 червня 2020 16:14
наказ директор.PDF
26 червня 2020 16:14
Технічна специфікація.pdf
26 червня 2020 16:14
Довідка про санкції.pdf
26 червня 2020 16:14
Анкета.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 14:11
Електронний підпис
25 червня 2020 14:00
цiнова_пропозицiя_ст_2.PDF
25 червня 2020 14:00
цiнова_пропозицiя_ст_1.PDF
25 червня 2020 14:00
Фiнансова_звiтнiст_.pdf
25 червня 2020 14:00
трудова_Сiрук_ст_2.PDF
25 червня 2020 14:00
трудова_Сiрук_ст.1.PDF
25 червня 2020 14:00
трудова_Олiйник_ст.3.PDF
25 червня 2020 14:00
трудова_Олiйник_ст.2.PDF
25 червня 2020 14:00
трудова_Олiйник_ст.1.PDF
25 червня 2020 14:00
трудова_Козодой_ст.2.PDF
25 червня 2020 14:00
трудова_Козодой_ст.1.PDF
25 червня 2020 14:00
трудова_Гончарук_ст.2.PDF
25 червня 2020 14:00
трудова_Гончарук_ст.1.PDF
25 червня 2020 14:00
трудова_Гичко_ст.3.PDF
25 червня 2020 14:00
трудова_Гичко_ст.2.PDF
25 червня 2020 14:00
трудова_Гичко_ст.1.PDF
25 червня 2020 14:00
Трудова_Iванов_ст2.PDF
25 червня 2020 14:00
трудова Iванов_ст.1.PDF
25 червня 2020 14:00
статут АБ Альфа.zip
25 червня 2020 14:00
С_рук_Гичко.PDF
25 червня 2020 14:00
проект_договру_ст_8.PDF
25 червня 2020 14:00
проект_договру_ст_7.PDF
25 червня 2020 14:00
проект_договору_ст_6.PDF
25 червня 2020 14:00
проект_договору_ст_5.PDF
25 червня 2020 14:00
проект_договору_ст_4.PDF
25 червня 2020 14:00
проект_договору_ст_3.PDF
25 червня 2020 14:00
проект_договору_ст_2.PDF
25 червня 2020 14:00
проект_договору_ст_1.PDF
25 червня 2020 14:00
проект_договору_11.PDF
25 червня 2020 14:00
проект_договору_10.PDF
25 червня 2020 14:00
проект_договору_9.PDF
25 червня 2020 14:00
лiцензiя.PDF
25 червня 2020 14:00
Козодой Ол_йник.PDF
25 червня 2020 14:00
квитанцiя2.pdf
25 червня 2020 14:00
Квитанцiя_2.pdf
25 червня 2020 14:00
довiдка_про_МТБ.PDF
25 червня 2020 14:00
довiдка_про_досвiд.PDF
25 червня 2020 14:00
довiдка_вiдгук.PDF
25 червня 2020 14:00
Декларацiя_АБ_Ал_фа.pdf
25 червня 2020 14:00
Гончарук_Иванов.PDF
25 червня 2020 14:00
виписка_2.PDF
25 червня 2020 14:00
виписка_1.PDF
25 червня 2020 14:00
анкета_учасника.PDF

Публічні документи

30 червня 2020 10:09
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГЕРОЛ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯВІР-2005"

ТОВ "КОНСТЕБЛЬ"

ТОВ "АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ "АЛЬФА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІБОРГИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО"КОЗАК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
П.П. "ГЕРОЛ"
#40027049
Переможець 584 900,00
UAH
14 липня 2020 10:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
П.П. "ГЕРОЛ"
#40027049
584 900,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_ПП ГЕРОЛ.pdf укладений
18 серпня 2020 10:43
рішення відп.ос. про виправлення помилки у № договору ПП ГЕРОЛ.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення помилки у номері договору при внесенні інформації про такий та при його завантаженні у систему Prozorro з 06-173/20 від 13.08.2020р. на вірний 06-179/20 від 13.08.2020р. Номер договору 06-179/20 вважати єдино вірним та внести відповідні зміни у систему Prozorro.
Номер договору про закупівлю: 06-173/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML