Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м.Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №4. Реакторне відділення. Заміна гермопроходок ВГУ на гермопроходки-глушки «Елокс». Будівельно-монтажні роботи. (Код ДК 021:2015 – 45300000-0. Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
3 697 660,66 UAH
UA-2020-06-15-000686-b 2c5f9f1d863b45b39ff64f08c73367ad
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скільсара Наталія Степанівна

+380613955781 OOTP52555@MGW.NPP.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Скільсара Наталія Степанівна
+380613955781
OOTP52555@MGW.NPP.ZP.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 09:00
Очікувана вартість: 3 697 660,66 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,08%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м.Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №4. Реакторне відділення. Заміна гермопроходок ВГУ на гермопроходки-глушки «Елокс». Будівельно-монтажні роботи. (Код ДК 021:2015 – 45300000-0. Будівельно-монтажні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м.Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №4. Реакторне відділення. Заміна гермопроходок ВГУ на гермопроходки-глушки «Елокс». Будівельно-монтажні роботи. (Код ДК 021:2015 – 45300000-0. Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Промислова, 133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплата виконаних робіт за договором здійснюється за фактично виконаний обсяг робіт протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виконання умов договору
Дата подання: 15 червня 2020 13:27
Дата відповіді: 16 червня 2020 16:42
Оплата здійснюється згідно умов договору? Чи наявні випадки простроченя оплат?
Відповідь: Оплата виконаних робіт буде здійснюватися відповідно до умов укладеного договору.
Объемы работ
Дата подання: 16 червня 2020 14:50
Дата відповіді: 17 червня 2020 10:16
Подскажите, пожалуйста, каким образом подрядчик должен сделать расчет при отсутствии в технических условиях объемов работ?
Відповідь: До інформації для оголошення будуть внесені відповідні зміни.
Умови договору
Дата подання: 16 червня 2020 16:27
Дата відповіді: 17 червня 2020 16:37
Доброго дня! Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт № 83-13-11/81 та п.19 Додатку №2 до нього «Перелік документів, які повинні надати учасники для підтвердження відповідності кваліфікаційним та іншим вимогам», учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-погодження з умовами проекту договору замовника про закупівлю, наведеного в додатку №4, складений в довільній форми за підписом керівника або уповноваженої особи учасника. Якщо учасник являється платником податку, який застосовує касовий метод податкового обліку з ПДВ, згідно підпунктом 14.1.266 пункту 14.1 статті 14 ПКУ, за яким дата виписки податкової накладної визначається як дата зарахування (отримання) коштів на банківський рахунок Підрядника. Яким чином внести дані умови в проект договору про закупівлю та прописати це в листі-погодженні, щоб пропозиція не була відхилена, як така, що не відповідає умовам ТД, а також щоб було прийнято наші умови стосовно методу оподаткування? а також, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі робіт зазначено: Умови оплати: оплата виконаних робіт за договором здійснюється за фактично виконаний обсяг робіт протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Вказані умови оплати поставлять учасника в дуже складне фінансове становище, не дозволятимуть в повній мірі, щомісячно сплачувати заробітну плату працівникам за виконану ними роботу, відповідні нарахування на неї, інші передбачені законодавством України податки та платежі, видавати кошти на відрядження працівникам а також підприємство не матиме можливості закупляти матеріали, які необхідні для виконання робіт. Тож, просимо змінити умови оплати виконаних робіт за договором за фактично виконаний обсяг робіт протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. А також доповнити розділ «10. Матеріальна відповідальність Сторін. Врегулювання розбіжностей.» проекту договору наступним пунктом: «У разі невиконання Замовником своїх зобов’язань щодо оплати виконаних робіт за договором, Замовник на вимогу Підрядника зобов’язаний сплатити останньому пеню у розмірі 0,1 % від суми простроченого платежу за кожний день прострочення, а за прострочення більше 45 банківських днів, Підрядник має право в односторонньому порядку розірвати договір без відшкодування іншій стороні витрати і збитки, пов’язані з цим рішенням. Розірвання договору не звільняє Замовника від відповідальності за виконання ним тих обов’язків, що залишились невиконаними.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В разі, якщо учасник застосовує касовий метод податкового обліку, то він повинен надати відповідний лист, який буде врахований при укладанні договору на закупівлю робіт.
2. Строки розрахунків з постачальниками «протягом 120 днів» затверджено Протоколом засідання тендерного комітету від 02.04.2020р.
3. За приписами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону No114-IXвід 19.09.2019, який набрав чинності 20.10.2019 та введений в дію 19.04.2020), встановлені вимоги до проведення закупівлі за спрощеною процедурою. Частиною 7 ст.14 Закону встановлено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою, щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Данна стаття Закону не передбачає/не встановлює для учасника спрощеної закупівлі права на звернення до замовника із пропозицією на внесення будь-яких змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в тому числі і на внесення змін до проекту договору на закупівлю робіт. Проект договору на закупівлю робіт, що оприлюднюється ВП ЗАЕС, як додаток до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, розробляється у відповідності з вимогами Господарського та Цивільного кодексів України із забезпеченням балансу прав обов’язків сторін договору та з дотриманням прав та інтересів замовника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій