Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Портативні комп'ютери (ноутбуки)
Очікувана вартість
480 578,00 UAH
UA-2020-06-12-009869-c 50d8f250ebc344bea56224d00b4cd1e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Ополонська

+380680859006 bahadm_vo@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БАХМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02147368
Місцезнаходження: 16500, Україна , Чернігівська обл., м. Бахмач,, вул. Соборності, буд. 42
Контактна особа: Юлія Ополонська
+380680859006
bahadm_vo@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 11:40
Очікувана вартість: 480 578,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 402,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Категорія Замовника : орган державної влади, відповідно до п.1ч.1 ст. 2 Закону України " Про публічні закупівлі" . Мова, якою повині готуватися тендерні пропозиції - українська. Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штуки
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Портативні комп'ютери (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, Бахмач, вул.Соборності,42 заклади загальної середньої освіти, згідно заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 17:57
ТД НА ОПРИЛЮД .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 15 червня 2020 22:51
Дата відповіді: 16 червня 2020 10:52
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Всі вимоги до предмету закупівлі вказані в тендерній документації від 12.06.2020 року .Інформація про технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначаються в Додатку №4 до тендерної документації . Всі витрати по доставці Товару, вантажо-розвантажувальним роботам здійснюється за рахунок Продавця.
Послуги з монтажу, встановлення, підключення та введення в експлуатацію тендерною документацією не передбачені.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-12-009869-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 14 червня 2020 18:01
1
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 17:20
На Вимогу UA-2020-06-12-009869-c.a1 повідомляємо наступне : Процедура закупівлі 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Портативні комп'ютери (ноутбуки) здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі такого виду товару відповідно до Закону України " Про публічні закупівлі" ( далі- Закон) та наказу Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 №143. Стаття 22 Закону передбачає обов’язкові складові , яка повина містити тендерна документація. Частина 3 статті 22 Закону передбачає , що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.Тому Замовником самостійно , з урахуванням власних потреб було складено технічні вимоги до предмету закупівлі, які наведені у Додатку №4, а Учасники процедури закупівлі, відповідно повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі. Щодо надання Учасниками у складі своєї пропозиції Авторизаціного листа від виробника , то це надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів ( ноутбуків) та дає можливість уникнути недобросовісних постачальників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 479 577,84
UAH з ПДВ
477 099,84
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 480 480,00
UAH з ПДВ
478 077,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 477 099,84
UAH з ПДВ
03 липня 2020 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
477 099,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:18
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 16:26
sndtf987.pdf укладений
20 липня 2020 16:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 477 099,84
UAH (в тому числі ПДВ 79 516,64 UAH)