Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина), (комп’ютери (системні блоки) та портативні комп’ютери (ноутбуки)
Очікувана вартість
345 155,00 UAH
UA-2020-06-12-009325-c a6517ca166884239a3290ec7a234daa8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зражевська Аліна

380677918010 upov.osoba.dmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровська міська рада
Код ЄДРПОУ: 26510514
Вебсайт: http://dniprorada.gov.ua/uk
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, просп. Дмитра Яворницького 75
Контактна особа: Зражевська Аліна
380677918010
upov.osoba.dmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 345 155,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

12 червня 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 17:00
Оголошення (12.06.2020) (2).docx
12 червня 2020 16:59
ТД (12.06.2020).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 15 червня 2020 23:28
Дата відповіді: 16 червня 2020 10:08
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня, потрібна поставка товару, який відповідає вимогам тендерної документації, супутні послуги не потрібні. Дякую за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-12-009325-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:41783730
Дата подання: 21 липня 2020 15:18
СКАРГА
Відповідно до Протокольного рішення уповноваженої особи №17 від 20 липня 2020р. Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери (ноутбуки) учасника торгів – ФОП Павлова Ірина Юріївна (далі – переможець).
Однак, у Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙВЕР КОНСАЛТ» є вагомі підстави вважати, що рішення Замовника є незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
1. Відповідно до Додатку №5 до тендерної документації Замовником вимагалося надання у складі тендерної пропозиції учасника : «Копія витягу з реєстру платників ПДВ або єдиного податку;». У складі тендерної пропозиції ФОП Павлова Ірина Юріївна надає Витяг з реєстру платників єдиного податку № 1910043400554 від 27.11.2019 року в якому зазначений перелік видів господарської діяльності першої та другої груп згідно з КВЕД ДК 009:2010 (КВЕД-2005): 46.51 Оптова торгiвля комп'ютерами, периферiйним устаткованням i програмним забезпеченням; 46.90 Неспецiалiзована оптова торгiвля. Відповідно до Ст. 183.11 Податкового кодексу України «183.11. За запитом платника податку контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з реєстру платників податку. Витяг діє до внесення змін до реєстру.»
Відповідно до інформації, що відображена у реєстрі платників єдиного податку, яку можна знайти за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/edpod наданий Переможцем Витяг є недійсним оскільки у переліку видів діяльності не містить інформації про КВЕД 46.45 Оптова торгiвля парфумними та косметичними товарами; 46.46 Оптова торгiвля фармацевтичними товарами. Виходячи з вищевикладеного, пропозиція ФОП Павлова Ірина Юріївна є такою що не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена на підставі Ст.31 Закону.
2. Разом з тим, 17.07.20 о 16:15 Замовником було оприлюднено вимогу про усунення порушення, що діяла до 18.07.2020 16:11 з інформацією про усунення порушень в частині підтвердження кваліфікаційних вимог, проте Учасником таку вимогу було проігноровано, однак 20.07.2020р. Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: - Лот 2: код ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери (ноутбуки) учасника торгів – ФОП Павлова Ірина Юріївна, чим було порушено п.п. 5 п.1 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо вашу увагу, що Замовник під час проведення процедури має керуватися принципами визначеними в ст. 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях процесу, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. З огляду на усе вищезазначене, вимагаємо від вас самостійного скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Павлову Ірину Юріївну, оформлене Протокольним рішенням уповноваженої особи № 17 від 20 липня 2020р..
Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень, вибору й застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2020 15:13
1. Щодо витягу з реєстру платників ФОП Павлова Ірина Юріївна:
ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При перевірці учасника було зроблено безкоштовний запит на сайті Міністерства юстиції України, перевірено наявність і актуальність відомостей: Код КВЕД 46.51 Оптова торгівля комп’ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням (основний) і відповідає вимогам щодо предмета закупівлі ДК 021:2015 код CPV 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (системні блоки та портативні комп’ютери (ноутбуки).
2. Щодо прийняття рішення про визначення переможцем ФОП Павлова Ірина Юріївна:
В ході перевірки документів тендерної пропозиції ФОП "Павлова Ірина Юріївна" було виявлено наступні невідповідності про що було розміщено повідомлення в електронній системі закупівель:
«- відсутність дати на довідці "Про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі";
- довідка, що підтверджує виконання аналогічних договорів датована 10.01.2020;
- довідки з файлу "кваліфікаційні документи" датовані 5.12.2019;
Враховуючи, що закупівля була оголошена 12.06.2020 прохання оновити довідки з актуальними датами.
Відповідно до Наказу міністерства юстиції від 18.06.2015 № 1000/5 "Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях" (п. 10 розділ ІІ "Копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку. Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії." просимо привести у відповідність надані копії документів.»
Проте вищезазначені недоліки не є суттєвими при визначенні результатів процедури закупівлі, тому було прийнято рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: - Лот 2: код ДК 021:2015 30213100-6 – Портативні комп’ютери (ноутбуки) та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Павлова Ірина Юріївна, як з учасником, який надав наступну найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію.
Розгорнути Згорнути
На Вашу вимогу – скаргу (UA-2020-06-12-009325-c.b1) по закупівлі UA-2020-06-12-009325-c повідомляю наступне:

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина), (комп’ютери (системні блоки)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 172 570,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 863,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 30 червня 2020 13:45
Закінчення: 30 червня 2020 14:12
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10 од
Машини для обробки даних (апаратна частина), (комп’ютери (системні блоки)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького.75
Дата доставки: 15 серпня 2020  —  15 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, за умови своєчасного бюджетного фінансування Пiсляоплата 14 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 152 280,00
UAH з ПДВ
151 417,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шашко 166 680,00
UAH з ПДВ
151 404,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОЧОВНИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ 171 000,00
UAH з ПДВ
171 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2020 19:22
Електронний підпис
29 червня 2020 18:53
проект договору лот 1.pdf
29 червня 2020 18:53
Технічна документація.pdf
29 червня 2020 18:53
548307_пропозиція.pdf
29 червня 2020 18:53
Витяг ПДВ_копія.pdf
29 червня 2020 18:53
Статут копія.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 10:39
шашко мвд справка.pdf
26 червня 2020 10:18
Електронний підпис
26 червня 2020 10:17
V4_Letter_N17.pdf
26 червня 2020 10:17
N16_N17_EMC.pdf
26 червня 2020 10:17
N16_N17_042-19TR-PO dek.pdf
26 червня 2020 10:17
Decl_N16_N17_2019_042-19TR-PO dek.pdf
26 червня 2020 10:17
Cert_N16_N17_2019_ВВ 042-19442138649.pdf
26 червня 2020 10:17
шашко техничка.pdf
26 червня 2020 10:17
шашко Справки в тендер.pdf
26 червня 2020 10:17
проект договору.pdf
26 червня 2020 10:17
инн шашко.pdf
26 червня 2020 10:17
Документ_ЄДР_1006821988.zip
26 червня 2020 10:17
договор Соколенко.pdf
26 червня 2020 10:17
виписка стр2.jpg
26 червня 2020 10:17
виписка стр1.jpg
26 червня 2020 10:17
Асер 2 СЭС.jpg
26 червня 2020 10:17
АСЕР 1 СЭС.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Шашко

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОЧОВНИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Шашко
#2874100035
Переможець 151 404,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 12:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 12:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Просимо завантажити копії документів, завірені актуальною датою

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Шашко #2874100035

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/18-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шашко
#2874100035
151 404,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:25
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 10:06
2020-07-24_договор Шашко.pdf укладений
24 липня 2020 09:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 151 404,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 234,00 UAH)