Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
199 999,00 UAH
UA-2020-06-12-009037-c 31eb6f0a66fe479eb976f0bcd35863f9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліцей ІТ

+380737454175 tender@dlit.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ДНІПРОВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ДНІПРОВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21930588
Вебсайт: http://www.dlit.dp.ua
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Шевченка, буд. 8
Контактна особа: Ліцей ІТ
+380737454175
tender@dlit.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 24 червня 2020 12:03
Очікувана вартість: 199 999,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Покупка 8 ноутбуків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул. Шевченка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2020  —  26 червня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Ноутбуки Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТІНОС-Д" 177 900,00
UAH з ПДВ
177 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 196 800,00
UAH з ПДВ
195 798,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 199 008,00
UAH з ПДВ
196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 14:58
Сертифікат Тінос-Д.rar
23 червня 2020 14:58
Сервіс центр.pdf
23 червня 2020 14:58
Пропозиція.pdf
23 червня 2020 14:58
Порівняльна таблиця.pdf
23 червня 2020 14:58
_17~1.PDF
23 червня 2020 14:58
Досвід Тiнос-Д.rar
23 червня 2020 14:58
документи Тiнос-Д.rar
23 червня 2020 14:58
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 14:57
511_ТОВ ВФ «Сервіс» .doc.pdf
22 червня 2020 15:23
пропозиція.pdf
22 червня 2020 15:23
Паспорт Жукова.pdf
22 червня 2020 15:23
Витяг від 25-05-20.pdf
22 червня 2020 15:23
! довідки у довформі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТІНОС-Д"

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТІНОС-Д"
#42289645
Відхилено 177 900,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 16:42
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 195 798,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 16:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

25 червня 2020 16:40
Протокол-18-20.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

25 червня 2020 16:51
Протокол-19-20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
195 798,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2020 16:51
Протокол-19-20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 17:36
ТОВ ВФ Сервіс_195 798 _д_у.pdf зміни до договору
09 липня 2020 14:50
ТОВ ВФ Сервіс_195 798.pdf укладений
07 липня 2020 11:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зміни у розділі 1. Предмет договору викласти у наступній редакції: 1.1 «Продавець» зобов’язується передати у власність «Покупця» товари, а саме ноутбуки, код ДК 021:2015:30213000-5 - Персональні комп’ютери, 8 штук, зазначені у Специфікації до цього Договору (додаток 1), а «Покупець» належним чином зобов’язується прийняти ці товари та оплатити їх на умовах, зазначених цим Договором. 2. Зміни у розділі 2. Умови поставки, п. 2.1 викласти його у наступній редакції: 2.1 Строк поставки товарів від 07 липня 2020 до 11 липня 2020 р. 3. Зміни у розділі 3. Сума договору та порядок розрахунків, п. 3.2 викласти у наступній редакції: 3.2 Оплата здійснюється «Покупцем» на підставі даного договору та видаткової накладної, протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати підписання договору. 4. Зміни до Специфікації в частині «Назва» викласти у наступній редакції: Ноутбук ASUS VivoBook S S533FL-BQ019 (90NB0LX3).
Номер договору про закупівлю: 004203-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 195 798,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 633,00 UAH)