Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт будівлі та мереж КЗО «СЗШ №101» ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Високогірна, 29 д» Коригування
Очікувана вартість
1 779 346,80 UAH
UA-2020-06-12-009036-c 4fe9c5e0219c40c993d617f4e6c1fa84
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 779 346,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Категорія замовника: 1 (органи місцевого самоврядування) 2. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт будівлі та мереж КЗО «СЗШ №101» ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Високогірна, 29 д» Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Високогірна, 29 д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 16:14
Технічне завдання до Додатку 8.rar
12 червня 2020 16:14
Додаток 6.pdf
12 червня 2020 16:14
Тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія АНТ-Строй" 1 749 701,80
UAH з ПДВ
1 749 701,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 13:53
Електронний підпис
01 липня 2020 13:35
Електронний підпис
01 липня 2020 13:34
Тендерна пропозиція.PDF
01 липня 2020 13:34
Реєстр документів.PDF
01 липня 2020 13:29
Календарний графік.PDF
01 липня 2020 13:29
Відомості з ЕДРПОУ.PDF
01 липня 2020 13:29
Довідки 1.PDF
01 липня 2020 13:29
Довідка банку.PDF
01 липня 2020 13:29
Довідки.PDF
01 липня 2020 13:29
Проект договора.PDF
01 липня 2020 13:29
Баланс , ліцензія.PDF
01 липня 2020 13:29
СТАТУТ.PDF
01 липня 2020 13:29
Тендерна пропозиція.PDF
01 липня 2020 13:29
Реєстр документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія АНТ-Строй"

Інформація про відміну

Дата відміни
01 липня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій