Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту, технічного обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2020-06-12-008657-c 5281806fcd8d4d5193bff3d6b275e86e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 15:20
Очікувана вартість: 72 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 місяць
Послуги з ремонту, технічного обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02090, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Хорольська, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні та кількісні характеритики до предмета закуупівлі
Дата подання: 16 червня 2020 16:55
Дата відповіді: 26 червня 2020 10:57
У Додатку 2 до тендерної документації у вас перераховані технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що не відповідають п.4.3. загальних положень, вказано кількість послуг – 6, проте кількість послуг згідно додатку зовсім інша, через що наявна значна невідповідність та протилежності між загальними положеннями тендерної документації та технічними і кількісними характеристиками викладеними у додатку 2 до тендерної документації. також у додатку 2 (технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі) дублюються два пункти під номером «7» та дублюються два пункти під номером «8». Враховуючи неузгодженості у тендерній документації просимо надати наступну інформацію по додатку 2 тендерної документації: 1. Технічне обслуговування системи відеоспостереження обсягом 194 камери, які саме моделі (марки) камер відеоспостереження у кількості 194 одиниці необхідно обслуговувати? які саме моделі (марки) відеореєстраторів у кількості 4 шт. необхідно обслуговувати? 10% zip комплектом необхідно до відеокамер чи до відеореєстаторів? 3. Технічне обслуговування та переналаштування АТС Ericsson-LG (основні параметри конфігурації АТС: 12 СO ліній, до 32 абонентcьких портів). Виконавець має бути готовий надати та задіяти ZIP до 10% телефонів (3 шт.), блок живлення до АТС, 1 плату абонентських портів. Яка саме плата? У п. 4. Замовник вказує, що Учасник бере на себе зобов'язання вести технічні та адміністративні перемовини з постачальниками послуг Інтернет, телекомунікаційного транспорту та телефонних послуг, проте цієї умови немає у вашому проекті договору, роз’ясніть підстави (умови) зобов’язань між учасником та третіми особами ані у тендерній документації ані в проект договору відсутня будь-яка інформація з цього приводу. 5. Технічне обслуговування якої саме системи телебачення необхідне? Надайте більш детальну інформацію, що включає система телебачення, які складові «технічного обслуговування такої системи телебачення? 6. Що замовник включає в послугу «технічне обслуговування системи інформаційно-технологічного супроводу навчання»? Тобто які складові? З яких процесів ( циклів) складається таке тех. обслуговування? 7. Для розуміння що необхідно замовнику надайте конфігурацію та моделі (марки) комп'ютерів — 80 одиниць; інтерактивних дисплеїв — 75 одиниць яких саме моделей(марок) ці інтерактивні дисплеї? телевізорів — 16 одиниць яких саме моделей (марок) ці телевізори у кількості 16 одиниць?; БФП – 26 одиниць якої моделі? 8. Технічне обслуговування охоронної сигналізації "Дунай-ПРО" (кількість датчиків — 311) у вас не вказані локації, датчики у кількості 311 одиниць знаходяться за адресою вказаною у п.4.3. загальних положень, тобто, СЗШ № 42 за адресою: вулиця Хорольська, 19 Дніпровського району м. Києва? уточніть 9 Технічне обслуговування системи домофонного зв'язку та екстренного виклику що в себе включає? Як ви ставите вимоги до цієї послуги? Ви зазначаєте, що (кількість відео панелей – 7, проте не вказано якої марки (моделі)?, те ж саме із кількістю відеодомофонів – 1 одиниця, якої марки (моделі)?, аналогічно з пристроїв виклику для санвузла – 8 одиниць, якої марки (моделі)? 10. Технічне обслуговування інформаційних систем та мереж (кількість гучномовців – 303, кількість годинникових станцій – 5, кількість годинників - 178, кількість спортивних табло – 1). Надайте більш детальну інформацію по техніці зазначеній у цьому пункті (у вашій тендерній документації цей пункт під номером 7, що дублюється). Також уточніть локацію вказаної техніки. 11. Що мається на увазі під «Технічне обслуговування та переналаштування системи контролю доступу»? яка саме система доступу підлягає технічному обслуговуванню та що саме необхідно переналаштовувати? 12. Супровід гарантійного циклу користувачів персональних комп’ютерів (187 шт.). які саме марки (моделі) комп’ютерів? Що мається на увазі під «гарантійним циклом»? також уточніть 80 одиниць комп’ютерів, що були вами вказані вище, а саме, у п. 6 додатку 2, включено у цю кількість – 187 одиниць? 13. Уточніть, що повинно входити, які складові ZIP комплекту активного обладнання на базі Allied Telesys L2/L3?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! До ТД були внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Українські Інфосистеми" 71 640,00
UAH з ПДВ
71 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 72 000,00
UAH з ПДВ
71 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 14:51
Електронний підпис
15 липня 2020 14:50
Довідка МВС.pdf
13 липня 2020 10:03
Електронний підпис
13 липня 2020 09:55
Цінова пропозиція.pdf
03 липня 2020 12:33
Електронний підпис
03 липня 2020 12:22
Лист-згода.pdf
03 липня 2020 12:21
Гарантійний лист.pdf
03 липня 2020 12:15
Довідки з банку.pdf
03 липня 2020 12:13
Проект Договору.pdf
03 липня 2020 12:10
Витяг ЄДРПОУ.pdf
03 липня 2020 12:10
Статут.pdf
03 липня 2020 12:10
Відомості із ЄДРПОУ.pdf
03 липня 2020 12:10
Виписка ЄДРПОУ.pdf
03 липня 2020 12:10
Наказ на директора.pdf
03 липня 2020 12:10
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
03 липня 2020 12:10
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 13:17
Електронний підпис
26 червня 2020 13:16
проект договору.pdf
26 червня 2020 13:16
Технічні вимоги.pdf
26 червня 2020 13:16
лист гарантія.pdf
26 червня 2020 13:16
Витяг ПДВ_копія.pdf
26 червня 2020 13:16
витяг з ЄДРПОУ копія.pdf
26 червня 2020 13:16
Статут копія.pdf
26 червня 2020 13:16
лист згода.pdf
26 червня 2020 13:16
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Українські Інфосистеми"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Українські Інфосистеми"
#39210567
71 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 71 280,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 880,00 UAH)