Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бучанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34357364 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., м.Буча, вул.Островського, 36 |
Контактна особа: |
Бутенко Надія Леонідівна 380459749706 buchaosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2020 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2020 11:53 |
Очікувана вартість: | 36 517 832,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 182 589,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 182589 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2020 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2020 16:03 |
Додаток 3 Технічне завдання 23-06-20.xls | |
23 червня 2020 16:02 |
ДКТ ЗОШ №2 23-06-20.doc | |
23 червня 2020 15:59 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ЩО ВНЕСЕНІ ДО тд 23-06-20.docx | |
22 червня 2020 15:38 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ЩО ВНЕСЕНІ ДО ТЕНДЕНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx |
23 червня 2020 16:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 червня 2020 16:03 |
Додаток 3 Технічне завдання 23-06-20.xls
|
||||||
23 червня 2020 16:02 |
ДКТ ЗОШ №2 23-06-20.doc
|
||||||
23 червня 2020 15:59 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ЩО ВНЕСЕНІ ДО тд 23-06-20.docx
|
||||||
22 червня 2020 15:38 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ЩО ВНЕСЕНІ ДО ТЕНДЕНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ознайомившись з Протоколом щодо розгляду відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» від 10.07.2020р. № 66, категорично не погоджуємося з підставою, зазначеною Вами.
Тендерною документацією (а саме п.5 р.1) передбачено, що учасники закупівлі повинні підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Під аналогічними розуміються договори на капітальний ремонт або реконструкцію або реставрацію об’єктів та / або споруд освітньої сфери або роботи з будівництва або реконструкції або реставрації спортивних майданчиків або стадіонів тощо.
Підстави для відхилення ТП, зазначених Замовником є надуманими та незаконними, адже:
По-перше, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» надано два договори на виконання Капітального ремонту , як те і передбачено ТД, адже вираз «тощо» означає, що при визначенні предмета аналогічного договору Учасники не обмежені лише капітальним ремонтом або реконструкцією або реставрацією об’єктів та/або споруд освітньої сфери, спортивних майданчиків чи стадіонів.
По-друге, якщо Замовник вважає, що ЛИШЕ один з двох наданих аналогічних договорів ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» не є саме аналогічним за предметом закупівлі (зазначаємо – саме на думку Замовника),
ДРУГИЙ ДОГОВІР з двох наданих аналогічних договорів ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» Замовником було прийнято як аналогічний за предметом закупівлі
– то відповідно до вимог, що встановлено Замовником в тендерній документації - є достатнім надання і одного договору, який підтверджує досвід виконання аналогічного договору.
Зважаючи на зазначену вище інформацію, -
Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ», адже законна підстава для такого відхилення – відсутня.
У разі незадоволення цієї вимоги – повідомляємо, що в процесі підготовки знаходить відповідна Скарга до АМКУ на НЕЗАКОННІ УПЕРЕДЖЕНІ та ПРОТИПРАВНІ дії Замовника.
У відповідь на Вашу Вимогу повідомляємо наступне.
В першу чергу звертаємо Вашу увагу на вимогу тендерної документації , а саме:
5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо).
5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт.
Під аналогічними розуміються договори на капітальний ремонт або реконструкцію або реставрацію обєктів та / або споруд освітньої сфери або роботи з будівництва або реконструкції або реставрації спортивних майданчиків або стадіонів тощо.
В пункті 5.3.3. «тощо» відноситься лише до попереднього визначення, тобто спортивні майданчики або стадіони або дитячі майданчики або міні футбольні поля і т.д. Тощо можна замінити на вислів і тому подібне, якщо він вказує на гіпотетичне продовження переліку.
Тому, Ви мали право на подання аналогічних договорів, як вимагалося в тендерній документації, тобто не менше двох, оскільки вимога встановлена у множині.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-17-000011 ● 16e08ceedfd24978baaf4dd169698531
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 16:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.07.2020 № 203
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2020 № 203
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2020-06-12-008495-c 12.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2020 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС" |
33 230 694,54
UAH з ПДВ
|
27 999 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" |
32 613 896,33
UAH з ПДВ
|
30 817 408,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
32 829 395,28
UAH з ПДВ
|
30 817 409,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
33 213 310,24
UAH з ПДВ
|
32 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС" #31174467 |
Відхилено |
27 999 999,99
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 15:34
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" #32343522 |
Відхилено |
30 817 408,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 17:25
|
|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Відхилено |
30 817 409,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 10:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" #38256839 |
Переможець |
32 000 000,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2020 16:56
|
img20200804_ДУ № 1 489.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2020 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 16:12
|
EPSON001_Д489.PDF | укладений |
24 липня 2020 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно п.3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 489 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |