Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво спортивного блоку в комплексі з будівлями загальноосвітньої школи №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча» (Залишки).
Очікувана вартість
36 517 832,00 UAH
UA-2020-06-12-008495-c ccc118abe2f345788529ab81bb83b9f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутенко Надія Леонідівна

380459749706 buchaosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бучанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34357364
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., м.Буча, вул.Островського, 36
Контактна особа: Бутенко Надія Леонідівна
380459749706
buchaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 11:53
Очікувана вартість: 36 517 832,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 182 589,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 182589 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво спортивного блоку в комплексі з будівлями загальноосвітньої школи №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча» (Залишки).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, вул. Шевченка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 16:03
Додаток 3 Технічне завдання 23-06-20.xls
22 червня 2020 15:38
Додаток 3 Технічне завдання 08-06-20.xls
12 червня 2020 15:48
Додаток 3 Технічне завдання.xls
23 червня 2020 16:02
ДКТ ЗОШ №2 23-06-20.doc
22 червня 2020 15:41
ДКТ ЗОШ №2 22-06-20.doc
12 червня 2020 15:47
ДКТ ЗОШ №2.doc
23 червня 2020 15:59
ПЕРЕЛІК ЗМІН ЩО ВНЕСЕНІ ДО тд 23-06-20.docx
22 червня 2020 15:38
ПЕРЕЛІК ЗМІН ЩО ВНЕСЕНІ ДО ТЕНДЕНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Повторний тендер
Дата подання: 15 червня 2020 08:35
Дата відповіді: 15 червня 2020 08:52
Добрий день! Ви проводите такий же тендер з аналогічним предметом закупівлі UA-2020-06-02-005558-b, в чому сенс одночасного виставлення одного обєкта в двох тендерах?
Відповідь: Доброго дня, тендер з аналогічним предметом закупівлі UA-2020-06-02-005558-b відмінений відповідно до протокола №47 від 09.06.2020 року, а саме Замовник відміняє торги в разі наявності підстав, що передбачені п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Внесення змін в документацію
Дата подання: 15 червня 2020 12:00
Дата відповіді: 18 червня 2020 10:51
Добрий день! Пунктом 1 розділу ІІІ передбачено надання документів, вказаних в п. 5 розділу ІІІ тендерної документації (крім документів передбачених підпунктами 5.6.1.-5.6.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації). Відповідних підпунктів (5.6.1-5.6.4) в ТД не було знайдено. Прохання або їх добавити, або видалити на них посилання
Відповідь: Доброго дня, технічна помилка в Тендерній документації ,буде виправлена шляхом внесення змін

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-12-008495-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", Код ЄДРПОУ:36100693
Дата подання: 13 липня 2020 18:59
ВИМОГА скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ»
ВИМОГА скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ»
Скасована
Дата: 13 липня 2020 19:00
Причина: Створено з технічними помилками
Номер вимоги: UA-2020-06-12-008495-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", Код ЄДРПОУ:36100693
Дата подання: 13 липня 2020 19:02
ВИМОГА скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ»
ВИМОГА скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 10:22
Шановний Замовник закупівлі!
Ознайомившись з Протоколом щодо розгляду відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» від 10.07.2020р. № 66, категорично не погоджуємося з підставою, зазначеною Вами.
Тендерною документацією (а саме п.5 р.1) передбачено, що учасники закупівлі повинні підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Під аналогічними розуміються договори на капітальний ремонт або реконструкцію або реставрацію об’єктів та / або споруд освітньої сфери або роботи з будівництва або реконструкції або реставрації спортивних майданчиків або стадіонів тощо.
Підстави для відхилення ТП, зазначених Замовником є надуманими та незаконними, адже:
По-перше, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» надано два договори на виконання Капітального ремонту , як те і передбачено ТД, адже вираз «тощо» означає, що при визначенні предмета аналогічного договору Учасники не обмежені лише капітальним ремонтом або реконструкцією або реставрацією об’єктів та/або споруд освітньої сфери, спортивних майданчиків чи стадіонів.
По-друге, якщо Замовник вважає, що ЛИШЕ один з двох наданих аналогічних договорів ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» не є саме аналогічним за предметом закупівлі (зазначаємо – саме на думку Замовника),
ДРУГИЙ ДОГОВІР з двох наданих аналогічних договорів ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» Замовником було прийнято як аналогічний за предметом закупівлі
– то відповідно до вимог, що встановлено Замовником в тендерній документації - є достатнім надання і одного договору, який підтверджує досвід виконання аналогічного договору.
Зважаючи на зазначену вище інформацію, -
Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ», адже законна підстава для такого відхилення – відсутня.
У разі незадоволення цієї вимоги – повідомляємо, що в процесі підготовки знаходить відповідна Скарга до АМКУ на НЕЗАКОННІ УПЕРЕДЖЕНІ та ПРОТИПРАВНІ дії Замовника.

У відповідь на Вашу Вимогу повідомляємо наступне.
В першу чергу звертаємо Вашу увагу на вимогу тендерної документації , а саме:
5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо).
5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт.
Під аналогічними розуміються договори на капітальний ремонт або реконструкцію або реставрацію обєктів та / або споруд освітньої сфери або роботи з будівництва або реконструкції або реставрації спортивних майданчиків або стадіонів тощо.
В пункті 5.3.3. «тощо» відноситься лише до попереднього визначення, тобто спортивні майданчики або стадіони або дитячі майданчики або міні футбольні поля і т.д. Тощо можна замінити на вислів і тому подібне, якщо він вказує на гіпотетичне продовження переліку.
Тому, Ви мали право на подання аналогічних договорів, як вимагалося в тендерній документації, тобто не менше двох, оскільки вимога встановлена у множині.

Документи подані скаржником

13 липня 2020 19:02
Вимога UA-2020-06-12-008495-c.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000011 ● 16e08ceedfd24978baaf4dd169698531
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 16:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.07.2020 № 203

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2020 № 203

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2020-06-12-008495-c 12.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС" 33 230 694,54
UAH з ПДВ
27 999 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" 32 613 896,33
UAH з ПДВ
30 817 408,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 32 829 395,28
UAH з ПДВ
30 817 409,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" 33 213 310,24
UAH з ПДВ
32 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 18:53
Електронний підпис
26 червня 2020 18:51
Буча ч.2.pdf
26 червня 2020 18:51
Буча ч.3.pdf
26 червня 2020 18:51
12.imd
26 червня 2020 18:51
Буча ч.4.pdf
26 червня 2020 18:51
Буча ч.1.pdf
26 червня 2020 18:51
Буча ч.5.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 14:42
Електронний підпис
30 червня 2020 14:36
19532 УКРБУДІНВЕСТ p7s.7z
25 червня 2020 17:18
Довідка підписант 2.pdf
25 червня 2020 15:27
Копія паспорт Ширін.pdf
25 червня 2020 15:27
Довiдка_ПДВ.pdf
25 червня 2020 15:27
Копії ліцензій АГОРА.pdf
25 червня 2020 15:27
ГЛ_довкiлля.pdf
25 червня 2020 15:27
Календарний_графiк.pdf
25 червня 2020 15:27
Відгук 01-03 від 11.06.20р.pdf
25 червня 2020 15:27
Кошторис част.4.pdf
25 червня 2020 15:27
Кошторис част.3.pdf
25 червня 2020 15:27
Кошторис част.2.pdf
25 червня 2020 15:27
Кошторис част.1.pdf
25 червня 2020 15:26
Відгук 1-РМА від 11.06.20р.pdf
25 червня 2020 15:26
Довiдка_ст.17.pdf
25 червня 2020 15:26
Відгук 17 від 11.06.20р.pdf
25 червня 2020 15:26
Додаток_6_працiвники.pdf
25 червня 2020 15:26
Додаток_5_мтб.pdf
25 червня 2020 15:26
Витяг ПДВ на 06.04.2020р..PDF
25 червня 2020 15:26
Статут з описом.pdf
25 червня 2020 15:26
Лист-згода_Ширiн.pdf
25 червня 2020 15:26
Довiдка_пiдписант.pdf
25 червня 2020 15:26
Наказ Ширін В.Р..pdf

Публічні документи

30 червня 2020 11:15
Електронний підпис
30 червня 2020 11:14
47 Довідка про учасника.pdf
30 червня 2020 11:14
46 Витяг від 11.06.2020.pdf
30 червня 2020 11:14
44 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
30 червня 2020 11:14
37 Довідка ПДВ.pdf
30 червня 2020 11:14
33 Захист довкілля.pdf
30 червня 2020 11:14
32 Ліцензія АВК 2020.pdf
30 червня 2020 11:14
30 Ст. 17 ЗУ.pdf
30 червня 2020 11:14
27 Аналогічні договори.pdf
30 червня 2020 11:14
26 Довідка Працівники.pdf
30 червня 2020 11:14
25 Довідка МТБ.pdf
30 червня 2020 11:14
20 Забезпечення БГ.zip
30 червня 2020 11:14
16 Цінова пропозиція.pdf
30 червня 2020 11:14
8 Протокол на підпис.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 10:23
Електронний підпис
16 липня 2020 10:19
довідка ДПІ.pdf
15 липня 2020 12:31
Dovidka_20160471790510476861.pdf.p7s
15 липня 2020 12:31
Dovidka_20160471790510476861.pdf
30 червня 2020 16:30
Електронний підпис
30 червня 2020 16:24
стаття 16 МТБ.PDF
30 червня 2020 16:10
установчі документи.rar
30 червня 2020 16:10
тендерне забезпечення.rar
30 червня 2020 16:10
щодо субпідрядника.PDF
30 червня 2020 16:10
щодо санкцій.PDF
30 червня 2020 16:10
стаття 17_загальна.pdf
30 червня 2020 16:10
стаття 16 працівники_.PDF
30 червня 2020 16:10
стаття 16 МТБ.PDF
30 червня 2020 16:10
ст 16 договір 201-86_compressed.pdf
30 червня 2020 16:10
ст 16 договір 21-05-19.pdf
30 червня 2020 16:10
ст 16 договір 16-05-19.pdf
30 червня 2020 16:10
сертифікат Запорожець.pdf
30 червня 2020 16:10
сертифікат Бабій.pdf
30 червня 2020 16:10
Лист- відгук_Буча_.pdf
30 червня 2020 16:10
Гефест.rar
30 червня 2020 16:10
технічна частина.PDF
30 червня 2020 16:10
тендерна пропозиція.PDF
30 червня 2020 16:10
ЛК_compressed.pdf
30 червня 2020 16:10
ЗВВ АВ ЗП.pdf
30 червня 2020 16:10
ДЦ календарний графік.pdf
30 червня 2020 16:10
ВР.pdf
30 червня 2020 16:10
13.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС"
#31174467
Відхилено 27 999 999,99
UAH з ПДВ
07 липня 2020 15:34
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"
#32343522
Відхилено 30 817 408,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 17:25
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Відхилено 30 817 409,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 10:26
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
Переможець 32 000 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 15:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
32 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 16:57
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 16:56
img20200804_ДУ № 1 489.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 16:55
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 16:12
EPSON001_Д489.PDF укладений
24 липня 2020 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно п.3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 489
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 32 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 333 333,33 UAH)