Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні журнали та книги
Очікувана вартість
1 876,00 UAH
UA-2020-06-12-008368-c 154670ac61fc4b45a0f7464640d430b0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Ігорівна Однолєткова

+380577255276 detpoliklinika15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №15" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25463416
Місцезнаходження: 61082, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Рибалка, 11/1
Контактна особа: Аліна Ігорівна Однолєткова
+380577255276
detpoliklinika15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Медичні журнали та книги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14001 штуки
Медичні журнали та книги. Джерело закупівлі: Інше (кошти НСЗУ, які отримані за договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61082, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Рибалко 11/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за отриману продукцію на основі видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, за згодою сторін постачальник надає замовнику відстрочення оплати на 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

12 червня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РЕБРІК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2510613896
Переможець 1 876,00
UAH
12 червня 2020 15:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 15:42