Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041401 Покровське – Катеринівка – /Т-04-01/ км 1+170 - км 11+930 (окремими ділянками) Покровського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
138 219 270,00 UAH
UA-2020-06-12-008286-c f8f2118f589948df968b21ac13789716
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Стороженко

+380567428457 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Дмитро Стороженко
+380567428457
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:19
Очікувана вартість: 138 219 270,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 691 096,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041401 Покровське – Катеринівка – /Т-04-01/ км 1+170 - км 11+930 (окремими ділянками) Покровського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53600, Україна, Дніпропетровська область, Покровський район, дорога загального користування місцевого значення О041401 Покровське – Катеринівка – /Т-04-01/ км 1+170 - км 11+930 (окремими ділянками)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 12:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 12:45
перелік змін.docx
25 червня 2020 12:45
ЗТД Катеринвіка 25.06.doc
25 червня 2020 12:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 16:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 15:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 12:45
перелік змін.docx
25 червня 2020 12:45
ЗТД Катеринвіка 25.06.doc
12 червня 2020 16:03
ТД Катеринвіка 12.06.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-27-000008 ● f453cf6726ae442886bd6a63a7874263
  • Статус: вирішено ● Дата: 24 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020 13:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.10.2020 №66
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 27.10.2020 №66
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

5. UA-2020-06-12-008286-c від 12.06.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником вжито заходи щодо усунення установлених висновком порушень, зокрема, шляхом нудопущення таких порушень у майбутньому.

2020-11-16 17:11:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу оприлюдненої інформації про внесені зміни до тендерної документації встановлено порушення частини другої статті 24 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу оприлюдненої інформації про внесені зміни до тендерної документації встановлено порушення частини другої статті 24 Закону.) • усунуто

Порушення усунуто.

2020-11-17 16:14:55

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ" 132 746 344,82
UAH з ПДВ
131 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БВСД" 135 000 000,00
UAH з ПДВ
132 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" 134 072 691,90
UAH з ПДВ
134 072 691,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 16:57
Електронний підпис
15 липня 2020 16:55
Dovidka_20167404190950188927.pdf.p7s
15 липня 2020 16:55
Dovidka_20167404190950188927.pdf
15 липня 2020 16:55
Тендерна пропозиція.pdf
15 липня 2020 16:55
Право підпису.pdf
15 липня 2020 16:55
Ліцензія.pdf
15 липня 2020 16:55
Довідка ст. 17.pdf
15 липня 2020 16:55
Електронний підпис
09 липня 2020 11:35
Електронний підпис
09 липня 2020 11:34
ДОВІДКА 1.pdf
09 липня 2020 11:34
ВИПИСКА 1.pdf
09 липня 2020 11:34
Банківська Ліцензія.pdf
09 липня 2020 11:34
40.1. Календ графік.pdf
09 липня 2020 11:34
31.2.1. Проект договору.pdf
09 липня 2020 11:34
22. Інфо про субпідряд.pdf
09 липня 2020 11:33
9. Захист довкілля.pdf
09 липня 2020 11:33
11. копія Статут.pdf
09 липня 2020 11:33
10. копія вит.ПДВ.pdf
09 липня 2020 11:33
5.4. відгуки.pdf
09 липня 2020 11:33
5.1. копія аналог.дог..pdf
09 липня 2020 11:33
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 17:57
Тендерна пропозиція.pdf
10 липня 2020 17:57
Довідка працівники.pdf
10 липня 2020 17:57
Смета.xls
10 липня 2020 17:57
статут 06.02.20 (нов).pdf
10 липня 2020 17:57
св ПДВ.pdf
10 липня 2020 17:57
рішення №4 від 06.02.pdf
10 липня 2020 17:57
приказ о назначении.pdf
10 липня 2020 17:57
лицензия БВСД.pdf
10 липня 2020 17:57
контракт укр.pdf
10 липня 2020 17:57
выписка 13.01.20.pdf
10 липня 2020 17:57
Захист довкілля.pdf
10 липня 2020 17:57
Довідка про ПДВ.pdf
10 липня 2020 17:57
Баланс ПП БВСД 2019.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 09:30
Електронний підпис
08 липня 2020 09:26
14. Проект договору.pdf
08 липня 2020 09:26
13. Копія ліцензії.pdf
08 липня 2020 09:26
6. Копії наказів.pdf
08 липня 2020 09:26
5. Копії листів-згод.pdf
08 липня 2020 09:26
3. Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БВСД"

ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ"
#42883995
Переможець 131 999 999,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ"
#42883995
131 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 11:46
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 11:46
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 10:28
дод.38.pdf укладений
04 серпня 2020 10:22
38.pdf укладений
04 серпня 2020 10:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Договір розірвано