Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування кнопки тривожного сповіщення
Очікувана вартість
518 400,00 UAH
UA-2020-06-12-008217-c 6f106ac6ac9a43748a954b3f438663ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 12:55
Очікувана вартість: 518 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 592,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
144 Одиниця
Послуги з обслуговування кнопки тривожного сповіщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади освіти Дніпровського району м. Києва (згідно Додатку 2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічного договору
Дата подання: 18 червня 2020 14:50
Дата відповіді: 25 червня 2020 11:46
В Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору необхідно надати довідку в довільній формі, копію договору та лист відгук. Просимо роз’яснити: Чи вважає Замовник аналогічним договором, договір який укладений на надання послуг з обслуговування однієї кнопки тривожного сповіщення розміщеної в офісі в місті Дніпро? Чи достатньо надати відповідні документи, що стосуються даного договору? Чи не буде відхилено таку пропозицію? В разі недостатності надання такого договору, просимо більш конкретніше визначити поняття аналогічності договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! До ТД були внесені зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-22-000071 ● 9de067a94c054909ba33ae8028f4aaae
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2020 08:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.08.2020 № 133
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 07.08.2020 № 133

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-12-008217-c 12.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону порушення вимог частини 1 статті 24 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 259 200,00
UAH з ПДВ
86 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІРБІС 2001" 423 360,00
UAH з ПДВ
129 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА" 501 120,00
UAH з ПДВ
501 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 13:02
Електронний підпис
26 червня 2020 12:59
Техчастина.pdf
26 червня 2020 12:59
статут.pdf
26 червня 2020 12:59
Сертифікат ІСО.pdf
26 червня 2020 12:59
Пропозиція.pdf
26 червня 2020 12:59
Проект.pdf
26 червня 2020 12:59
Ліцензія на охорону.pdf
26 червня 2020 12:59
Листи.pdf
26 червня 2020 12:59
Кваліфікація.pdf
26 червня 2020 12:59
Дозволи 5 вт.pdf
26 червня 2020 12:59
Дозвіл 15 вт.pdf
26 червня 2020 12:59
Договір УДЦР.pdf
26 червня 2020 12:59
Власний транспорт.pdf
26 червня 2020 12:59
Відгук.pdf
26 червня 2020 12:59
inquiry_print.pdf
26 червня 2020 12:59
inquiry_print (1).pdf

Публічні документи

02 липня 2020 10:24
Електронний підпис
02 липня 2020 10:23
Пропозиція.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 11:18
Електронний підпис
27 липня 2020 11:15
Документи переможця
30 червня 2020 09:43
Електронний підпис
30 червня 2020 09:35
Документи пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

ТОВ "ІРБІС 2001"

ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Відхилено
86 400,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 15:25
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 липня 2020 00:00
ТОВ "ІРБІС 2001"
#31627882
Відхилено
129 600,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 15:05
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 липня 2020 00:00
ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА"
#34967902
Переможець 501 120,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 16:36

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА"
#34967902
501 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 12:33
Додаткова угода № 2 до Договору № 84 (послуги з обслуговування кнопки тривожного сповіщення).pdf зміни до договору
18 вересня 2020 12:33
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 18:39
Додаткова угода № 1 до Договору № 84 (послуги з обслуговування кнопки тривожного сповіщення).pdf зміни до договору
02 вересня 2020 18:39
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 13:00
Договір про закупівлю (послуги з обслуговування кнопки тривожного сповіщення).pdf укладений
10 серпня 2020 12:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 81 780,00
UAH