Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з технічного обслуговування систем пожежної автоматики
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2020-06-12-007823-c a14cb5926b1c4086ada98cb41861d254
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Юрійович Махонько

+380525221603 djsergio94@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВАНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ГОЛОВАНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01995137
Місцезнаходження: 26500, Україна , Кіровоградська обл., Голованівський район, селище міського типу Голованівськ ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ будинок 2
Контактна особа: Сергій Юрійович Махонько
+380525221603
djsergio94@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


3.1 Технічне обслуговування систем(и) пожежної автоматики включає в себе виконання планових регламентних робіт (Регламенти 1,2 прейскурант № 2661001-92), необхідних для утримання обладнання в робочому стані, де Регламент 1 включає в себе зовнішній огляд та перевірку працездатності обладнання, Регламент 2 - виконання профілактичних робіт (очищення зовнішніх поверхонь технічних засобів, перевірку технічного стану їх внутрішнього монтування (внутрішніх поверхонь), змащування, підпайку, підтиснення болтових з'єднань тощо (п. Л.5.8 ДБИ В.2.5-56:2010)) та дрібний ремонт (тобто такий, що може бути виконаний на місці інженером з технічного обслуговування). 3.2 Періодичність проведення регламентів — один раз на місяць. 3.3 При виході з ладу систем(и) пожежної автоматики з вини Замовника виклик Виконавця і усунення недоліків Виконавцем виконуються за рахунок Замовника. 3.4 Заміна (відновлення) несправних деталей (складальних одиниць) виконується за рахунок Виконавця, якщо вартість замінюваних (відновлюваних) деталей (складальних одиниць) не перевищує 20% від суми технічного обслуговування цього об'єкта за місяць. Якщо вартість замінюваних (відновлюваних) деталей (складальних одиниць) перевищує 20% від суми технічного обслуговування цього об'єкта за місяць, то витрати несе Замовник. Заміна (відновлення) несправних деталей (складальних одиниць), якщо їх вартість перевищує 20% від суми технічного обслуговування цього об'єкта за місяць, не є технічним обслуговуванням, а є ремонтом (розділ 3 прейскуранта № 2661001- 92). Витрати на заміну (відновлення) несправних деталей (складальних одиниць), якщо їх вартість перевищує 20% від суми технічного обслуговування цього об'єкта за місяць, не входять в суму договору на технічне обслуговування. Для заміни обладнання необхідно укласти договір на ремонт з Виконавцем або будь-якою іншою організацією, що має спеціальну пожежну ліцензію на монтаж систем, до яких належать несправні деталі (складальні одиниці
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з технічного обслуговування систем пожежної автоматики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26555, Україна, Кіровоградська область, смт. Побузьке, вул. Пірогова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Тендерна документація

12 червня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС"
#34977706
Переможець 9 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 15:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 10:55
Додаткова угода №2 до договору №200221 ТО 1.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 10:54
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 15:07
Додаткова угода №1 до Договору №200221 ТО 1.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 15:21
200221то1.pdf укладений
12 червня 2020 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із збільшенням кошторисних призначень на суму 3000,00 грн. (Три тисячі гривень 00 коп.) п. 2.2. Договору, викласти у наступній редакції, а саме «На дату укладання цього договору бюджетні зобов'язання виникають в межах кошторисних призначень, які складають 6000,00 грн. (Шість тисяч гривень 00 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 200221 ТО/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із збільшенням кошторисних призначень на суму 3000,00 грн. (Три тисячі гривень 00 коп.) п. 2.2. Договору, викласти у наступній редакції, а саме «На дату укладання цього договору бюджетні зобов'язання виникають в межах кошторисних призначень, які складають 9000,00 грн. (Дев'ять тисяч гривень 00 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 200221 ТО/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML