Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для анестезії та реанімації- за кодом CPV за ДК 021:2015 - 33170000-2 (Апарат штучної вентиляції легень) (за кодом НК 024:2019 – код 47244 – «Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії»)
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2020-06-12-007469-c 1bbb717004ae46eea9d877799b3919d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Микитенко

+380414296204 tender.kcml@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01992050
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Миколи Амосова, буд. 8
Контактна особа: Анастасія Микитенко
+380414296204
tender.kcml@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 14:06
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються Учасниками, викладаються українською мовою. У разі надання учасником сканкопій будь-яких документів іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом та печаткою (у разі її використання) бюро перекладів, або нотаріусом. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: математична формула не застосовується - критерій ціна – 100 %.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Обладнання для анестезії та реанімації- за кодом CPV за ДК 021:2015 - 33170000-2 (Апарат штучної вентиляції легень) (за кодом НК 024:2019 – код 47244 – «Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 15:00
Додаток 2.docx
12 червня 2020 15:00
Оголошення.doc
12 червня 2020 15:00
Додаток 5 проект договору.docx
12 червня 2020 15:00
Додаток 3 цінова пропозиція.docx
12 червня 2020 15:00
Додаток 4 технічне завдання.docx
12 червня 2020 15:00
Додаток 7.docx
12 червня 2020 15:00
Додаток 1.docx
12 червня 2020 15:00
Додаток 6.docx
12 червня 2020 15:00
Додаток 8.docx
12 червня 2020 15:00
ТД ШВЛ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-12-007469-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно", Код ЄДРПОУ:30682900
Дата подання: 15 червня 2020 10:03
щодо Додатку 4. Технічне завдання
Доброго дня.
Просимо надати роз’яснення та внести зміни щодо Додатку 4. Технічне завдання, п/п. 1.4. Наявність вбудованого компресора (турбіни) з максимальним потоком не менше 250 л/хв.. Просимо пояснити з яких розрахунків потік турбіни має бути 250 л/хв. Чому не підійде турбіна з потоком 249 л/хв. і менше?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 червня 2020 09:47
Шановний учасник! Пункт 1.4. Додатку №4 до тендерної документації містить обґрунтовану вимогу щодо наявність вбудованого компресора (турбіни) з максимальним потоком не менше 250 л/хв.
Сучасна вентиляція не можлива без забезпечення синхронізованої роботи апарату ШВЛ з самостійними спробами дихання пацієнта. Відомо, що на початку вдиху, людина створює максимальний потік, який може у 4-5 разів перевищувати хвилинну вентиляцію. Це стосується як інвазивної, так і неінвазивної респіраторної підтримки.
Окрім того, при проведенні неінвазивної респіраторної підтримки пацієнтів, яка завжди проводиться на фоні ефективного самостійного дихання пацієнта, є ризик витоків повітря між лицевою маскою та обличчям пацієнта. Їх повинен компенсувати дихальний апаратом, що також обумовлює необхідність можливості подачі високого стартового потоку.
Такий потік може створити лише апарат, який оснащений потужним компресором (турбіною) з можливістю генерації максимального потоку 250 л/хв та більше.
Враховуючи наведене, вважаємо недоцільним вносити зміни до тендерної документації, оскільки, маємо потребу в закупівлі апарату, який відповідає встановленим медико-технічним вимогам.

Документи

17 червня 2020 09:47
протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" 749 490,00
UAH з ПДВ
749 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДЛОГІСТИК" 750 000,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 14:49
Електронний підпис
30 червня 2020 12:11
Електронний підпис
30 червня 2020 12:09
2 Тендерна пропозиція.pdf
30 червня 2020 12:09
1 Реєстр.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 16:59
Електронний підпис
30 червня 2020 16:57
Електронний підпис
30 червня 2020 15:30
2019-07-10_Ksenko_Hamilton.pdf
30 червня 2020 15:30
Додаток 5...pdf
30 червня 2020 15:30
Додаток 7.pdf
30 червня 2020 15:30
ТЗ.pdf
30 червня 2020 15:30
Hamilton Маркевич 2020 нотар.pdf
30 червня 2020 15:30
Додаток 6.pdf
30 червня 2020 15:30
Додаток 2.pdf
30 червня 2020 15:30
ЦП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДЛОГІСТИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"
#38717123
Переможець 749 490,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"
#38717123
749 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 13:54
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 09:23
дод.угода.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 09:23
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 08:42
дод.угода.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 08:42
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 11:47
договір.pdf укладений
15 липня 2020 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5.1. Договору викласти у наступній редакції:"Строк поставки товарів - з дати підписання договору по 15.10.2020 р."
Номер договору про закупівлю: 13/32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи те, що товар, який є предметом Договору № 13/32 від 15.07.2020 року (Далі –Договір), входить до переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість, затвердженого постановою КМУ № 224 від 20.03.2020р., на підставі пункту 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, та пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» уклали цю Додаткову угоду до Договору про нижченаведене. Сторони дійшли взаємної згоди внести до Договору наступні зміни: Зменшити ціну Договору на 49 032,06 грн.
Номер договору про закупівлю: 13/32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 749 490,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 032,06 UAH)