Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей за адресою: м. Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2020-06-12-005054-c ● 6bf476bd314c4e7992d0f301a1ffd0f4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вище професійне училище №33 |
Код ЄДРПОУ: | 03069682 |
Вебсайт: | http://vpu33.com.ua |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А |
Контактна особа: |
Наконечний Петро Семенович 380442765772 vpu33@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2020 13:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2020 14:16 |
Очікувана вартість: | 42 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 210,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей за адресою: м. Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03170, Україна, Київська область, Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата закінчення звітного періоду | оплата за цим Договором проводиться щомісячно, та здійснюється Замовником протягом 7-ми банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, шляхом перерахування Замовником коштів у сумі місячної вартості послуг, згідно Акту на рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2020 13:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2020 13:14 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (ТО СПС)2.docx | |
12 червня 2020 13:13 |
Додаток 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (ТО СПС)2.docx | |
12 червня 2020 13:12 |
Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (ТО СПС)2.docx | |
12 червня 2020 13:12 |
Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (ТО СПС)2.docx | |
12 червня 2020 13:12 |
Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (ТО СПС)2.docx |
12 червня 2020 13:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 червня 2020 13:14 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (ТО СПС)2.docx
|
|||
12 червня 2020 13:13 |
Додаток 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (ТО СПС)2.docx
|
|||
12 червня 2020 13:12 |
Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (ТО СПС)2.docx
|
|||
12 червня 2020 13:12 |
Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (ТО СПС)2.docx
|
|||
12 червня 2020 13:12 |
Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (ТО СПС)2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 17 червня 2020 09:52
Дата відповіді: 18 червня 2020 09:18
Добрий день. Просимо вказати назву обладнання яке підлягає ТО. Також в Додатку 1 ТД "Інформація про технісні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі" в п.3, 4, 5, 8,9,10 вказана, відповідно, кількість - 9,6; 0,5; 1,1 - ЦЕ ВІРНО (кількість не ціла, а якась незрозуміла)? ЯКЩО ЦЕ ПОМИЛКА ПРОСИМО ВИПРАВИТИ.
Відповідь: Спрощена закупівля № UA-2020-06-12-005054-c (далі – Закупівля) здійснюється Замовником шляхом використання електронної системи закупівель (далі – Система) у порядку, передбаченому Законом України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – Закон). Терміни, які використовуються під час проведення Закупівлі, вживаються в значеннях, визначених Законом.
Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення Закупівлі здійснюється в електронному вигляді через Систему.
Відповідно до частини шостої статті 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої в Системі, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена Законом, розміщується в Системі безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Відповідно до частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в Системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема оголошення про проведення Закупівлі та проект договору про закупівлю, а також зміни до оголошення про проведення Закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі у встановлені Законом терміни.
Відповідно до частини п’ятої статті 14 Закону оголошення про проведення Закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники Закупівлі мають право звернутися до замовника через Систему за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення Закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення Закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в Системі без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників Закупівлі, які оприлюднюються в Системі, та/або внести зміни до оголошення про проведення Закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Зважаючи на викладене по суті Вашого звернення через Систему за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення Закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі повідомляємо про наступне.
Встановлені у Замовника система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей змонтовані на базі ППКП "Тірас-16.128П". В якості технічних засобів виявлення пожежі в захищуваних приміщеннях застосовані пожежні сповіщувачі: димові оптичні "СПД-3", теплові точкові "СПТ-2Б" та ручні "SPR-3L". Оповіщення про пожежу здійснюється подачею звукових та світлових сигналів. Тривожне сповіщення від спрацювання пожежної сигналізації та попередження про несправність передаються на пульт централізованого спостереження по GSM-каналу.
Додатком 1 до оголошення про проведення Закупівлі визначені вимоги до предмета закупівлі, зокрема і інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Вимоги до предмета закупівлі в колонці «Кількість» містять показники загальновиробничих витрат для формування локального кошторису на виконання робіт по регламенту1 та регаменту2.
Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення Закупівлі здійснюється в електронному вигляді через Систему.
Відповідно до частини шостої статті 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої в Системі, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена Законом, розміщується в Системі безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Відповідно до частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в Системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема оголошення про проведення Закупівлі та проект договору про закупівлю, а також зміни до оголошення про проведення Закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі у встановлені Законом терміни.
Відповідно до частини п’ятої статті 14 Закону оголошення про проведення Закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники Закупівлі мають право звернутися до замовника через Систему за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення Закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення Закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в Системі без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників Закупівлі, які оприлюднюються в Системі, та/або внести зміни до оголошення про проведення Закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Зважаючи на викладене по суті Вашого звернення через Систему за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення Закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі повідомляємо про наступне.
Встановлені у Замовника система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей змонтовані на базі ППКП "Тірас-16.128П". В якості технічних засобів виявлення пожежі в захищуваних приміщеннях застосовані пожежні сповіщувачі: димові оптичні "СПД-3", теплові точкові "СПТ-2Б" та ручні "SPR-3L". Оповіщення про пожежу здійснюється подачею звукових та світлових сигналів. Тривожне сповіщення від спрацювання пожежної сигналізації та попередження про несправність передаються на пульт централізованого спостереження по GSM-каналу.
Додатком 1 до оголошення про проведення Закупівлі визначені вимоги до предмета закупівлі, зокрема і інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Вимоги до предмета закупівлі в колонці «Кількість» містять показники загальновиробничих витрат для формування локального кошторису на виконання робіт по регламенту1 та регаменту2.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-12-005054-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОЖДУМА", Код ЄДРПОУ:41124150
Дата подання: 17 червня 2020 14:30
Назва обладнання та його кількість
Вимагаэмо вказати назву обладнання яке підлягає ТО. Також в Додатку 1 ТД "Інформація про технісні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі" в п.3, 4, 5, 8,9,10 вказана, відповідно, кількість - 9,6; 0,5; 1,1 - ЦЕ ВІРНО (кількість не ціла, а якась незрозуміла)? ЯКЩО ЦЕ ПОМИЛКА ПРОСИМО ВИПРАВИТИ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2020 09:19
Спрощена закупівля № UA-2020-06-12-005054-c (далі – Закупівля) здійснюється Замовником шляхом використання електронної системи закупівель (далі – Система) у порядку, передбаченому Законом України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – Закон). Терміни, які використовуються під час проведення Закупівлі, вживаються в значеннях, визначених Законом.
Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення Закупівлі здійснюється в електронному вигляді через Систему.
Відповідно до частини шостої статті 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої в Системі, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена Законом, розміщується в Системі безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Відповідно до частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в Системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема оголошення про проведення Закупівлі та проект договору про закупівлю, а також зміни до оголошення про проведення Закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі у встановлені Законом терміни.
Відповідно до частини п’ятої статті 14 Закону оголошення про проведення Закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники Закупівлі мають право звернутися до замовника через Систему за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення Закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення Закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в Системі без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників Закупівлі, які оприлюднюються в Системі, та/або внести зміни до оголошення про проведення Закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Зважаючи на викладене по суті Вашого звернення через Систему за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення Закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі повідомляємо про наступне.
Встановлені у Замовника система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей змонтовані на базі ППКП "Тірас-16.128П". В якості технічних засобів виявлення пожежі в захищуваних приміщеннях застосовані пожежні сповіщувачі: димові оптичні "СПД-3", теплові точкові "СПТ-2Б" та ручні "SPR-3L". Оповіщення про пожежу здійснюється подачею звукових та світлових сигналів. Тривожне сповіщення від спрацювання пожежної сигналізації та попередження про несправність передаються на пульт централізованого спостереження по GSM-каналу.
Додатком 1 до оголошення про проведення Закупівлі визначені вимоги до предмета закупівлі, зокрема і інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Вимоги до предмета закупівлі в колонці «Кількість» містять показники загальновиробничих витрат для формування локального кошторису на виконання робіт по регламенту1 та регаменту2.
Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення Закупівлі здійснюється в електронному вигляді через Систему.
Відповідно до частини шостої статті 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої в Системі, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена Законом, розміщується в Системі безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Відповідно до частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в Системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема оголошення про проведення Закупівлі та проект договору про закупівлю, а також зміни до оголошення про проведення Закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі у встановлені Законом терміни.
Відповідно до частини п’ятої статті 14 Закону оголошення про проведення Закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники Закупівлі мають право звернутися до замовника через Систему за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення Закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення Закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в Системі без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників Закупівлі, які оприлюднюються в Системі, та/або внести зміни до оголошення про проведення Закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Зважаючи на викладене по суті Вашого звернення через Систему за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення Закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі повідомляємо про наступне.
Встановлені у Замовника система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей змонтовані на базі ППКП "Тірас-16.128П". В якості технічних засобів виявлення пожежі в захищуваних приміщеннях застосовані пожежні сповіщувачі: димові оптичні "СПД-3", теплові точкові "СПТ-2Б" та ручні "SPR-3L". Оповіщення про пожежу здійснюється подачею звукових та світлових сигналів. Тривожне сповіщення від спрацювання пожежної сигналізації та попередження про несправність передаються на пульт централізованого спостереження по GSM-каналу.
Додатком 1 до оголошення про проведення Закупівлі визначені вимоги до предмета закупівлі, зокрема і інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Вимоги до предмета закупівлі в колонці «Кількість» містять показники загальновиробничих витрат для формування локального кошторису на виконання робіт по регламенту1 та регаменту2.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2020 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" |
24 000,00
UAH з ПДВ
|
13 967,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
32 000,00
UAH з ПДВ
|
13 968,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЖДУМА" |
29 500,00
UAH з ПДВ
|
19 979,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" #41112700 |
Переможець |
13 967,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 17:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2020 14:40
|
дог на 13967грн.pdf | укладений |
17 липня 2020 14:38
|