Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з перевезення медичних працівників за маршрутом Жидачів-Львів ч/з Миколаїв
Очікувана вартість
45 670,00 UAH
UA-2020-06-12-004721-c d82ecd6369034a52b74c7e7a8cab14c5
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мих Андрій Романович

+380322232630 tender.onko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Львівської обласної ради "Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр"
Код ЄДРПОУ: 01996792
Місцезнаходження: 82000, Україна , Львівська обл., місто Старий Самбір, вул. С. Бандери, 1
Контактна особа: Мих Андрій Романович
+380322232630
tender.onko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення


Перевезення медичних працівників Замовника транспортними засобами надавача послуг згідно графіку перевезення маршрутом Жидачів-Миколаїв-Львів. Транспортні засоби повинні бути обладнані системою GPS, перевізник повинен забезпечити своєчасне подання справного транспортного засобі, безпеку пасажирів та наявність дозвільних документів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з перевезення медичних працівників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79058, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гашека, 2 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Календарні 100

Тендерна документація

12 червня 2020 12:51
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Оленич А.В.
#2701013018
Переможець 45 670,00
UAH
12 червня 2020 12:56

Документи

12 червня 2020 12:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 13:29
Договір укладений
12 червня 2020 13:27
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 12:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 45 662,00
UAH