Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та керування евакуацією людей при пожежі в Корсунь-Шевченківській загальноосвітній школі №2
Очікувана вартість
116 040,00 UAH
UA-2020-06-12-004630-c 38e12ce3c03f48a1aa011af584aedd10
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грушевська Оксана Миколаївна

380473520153 korsun_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02147078
Вебсайт: http://korsunosvita.clan.su
Місцезнаходження: 19402, Україна , Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка,35
Контактна особа: Грушевська Оксана Миколаївна
380473520153
korsun_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 14:34
Очікувана вартість: 116 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 160,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та керування евакуацією людей при пожежі в Корсунь-Шевченківській загальноосвітній школі №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, вул. Благовісна, №38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Категорія замовника - передбачена п. 3 ч.4 ст.2 Закону; Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пропозиції готуються українською мовою. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 12:44
Документація_СП_зош2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-12-004630-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЄВТУШЕНКО ВЯЧЕСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2643710352
Дата подання: 17 червня 2020 13:22
Вимога щодо погодження проекту у ДСНС.
Шановний замовнику!
Просимо вас вилучити з ТД та "Предмету договору" наступне: "погодити проектно-кошторисну документацію з Управлінням державної служби України з надзвичайних ситуацій у Корсунь-Шевченківському районі"
На підставі того, що ДСНС не може погоджувати проектно-кошторисні документації.
Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2020 14:54
Дякуємо, буде враховано в роботі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" 58 020,00
UAH з ПДВ
14 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦЗАХИСТ-АСПС" 75 408,47
UAH з ПДВ
14 713,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю "Профзахист Украïна" 112 257,50
UAH з ПДВ
16 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 99 999,96
UAH з ПДВ
40 000,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УА-СИСТЕМИ 82 262,00
UAH з ПДВ
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РЕЙДЕР" 68 200,00
UAH з ПДВ
55 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" 63 000,00
UAH з ПДВ
63 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 16:24
Електронний підпис
25 червня 2020 16:20
Статут.pdf
25 червня 2020 16:20
Свідоцтво.pdf
25 червня 2020 16:20
Протокол зборів.pdf
25 червня 2020 16:20
Наказ.pdf
25 червня 2020 16:20
Ліцензія.pdf
25 червня 2020 16:20
Кошторис.pdf
25 червня 2020 16:20
Зведений кошторис.pdf
25 червня 2020 16:20
Договірна ціна.pdf
25 червня 2020 16:20
Витяг з реєстру.pdf
25 червня 2020 16:20
Виписка.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 19:03
Електронний підпис
25 червня 2020 19:02
Електронний підпис
25 червня 2020 18:50
Кошторис ЗОШ 2.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 13:13
Електронний підпис
24 червня 2020 13:12
Технічна частина.pdf.p7s
24 червня 2020 13:12
Технічна частина.pdf
24 червня 2020 13:12
Проект договору.pdf.p7s
24 червня 2020 13:12
Проект договору.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 16:06
Електронний підпис
25 червня 2020 16:06
4.4-про субпідрядників.pdf
25 червня 2020 16:06
4.2-гаран дог.pdf
25 червня 2020 16:06
3.5-Паспорт и код СТАХОВ.pdf
25 червня 2020 16:05
3.3-НДС_2015.pdf
25 червня 2020 16:05
3.2-Выписка_2015_Сватово_1.pdf
25 червня 2020 16:05
3.1-лист згода Стахов.pdf
25 червня 2020 16:05
2.3- Досвіт.pdf
25 червня 2020 16:05
2.3 Договора 2020.pdf
25 червня 2020 16:05
2.3 Договора 2019.pdf
25 червня 2020 16:05
2.3 Договора 2018.pdf
25 червня 2020 16:05
2.3 Договора 2016.pdf
25 червня 2020 16:05
2.2.4-Трудовая СТАХОВ.pdf
25 червня 2020 16:05
1.1.pdf
25 червня 2020 16:05
01 Договор и ТЗ.pdf
25 червня 2020 16:05
0 Предложение ПС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"

ТОВ "СПЕЦЗАХИСТ-АСПС"

Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю "Профзахист Украïна"

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ УА-СИСТЕМИ

ПП "РЕЙДЕР"

ТОВ "Лугспецтехносервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"
#37961573
Переможець 14 700,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 19:23

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 19:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"
#37961573
14 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 13:48
додаткова угода 4 Вітязь(167).pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 13:47
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 08:40
додаткова_угода_3_ВIТЯЗ__до_договору_167.jpg зміни до договору
30 вересня 2020 08:40
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 08:14
додаткова_угода_вiтяз__2(договiр_167).pdf зміни до договору
07 вересня 2020 08:13
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 18:33
ДУ_1_167.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 18:32
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 15:31
Договір 167.pdf укладений
17 липня 2020 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна календарного графіку виконання робіт. Передача замовнику ПКД до 21.08.2020 року
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна умов договору
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в календарний графік
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 450,00 UAH)