Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання ремонтних робіт за об’єктом: «Ремонт аварійної ділянки теплової мережі з заміною зношених існуючих трубопроводів від ЦТП (СТВП-81) на вул. Цвєтаєвої, 16 до ж/б на вул. Цвєтаєвої, 16, 16-А, 16-В у м. Києві (частина 1)»
Execution of repair works on the object: “Repair of the emergency section of the heating network with replacement of worn-out existing pipelines from CTP (STVP-81) on the street Tsvetaeva, 16 to the can on the street. Tsvetaeva, 16, 16-A, 16-B in Kyiv (part 1) »
Очікувана вартість
14 892 679,06 UAH
UA-2020-06-12-002519-b 781023fdadf3471c980f377709e7132c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO VYKONAVChOGO ORGANU KYYiVRADY (KYYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi) "KYYiVTEPLOENERGO"
National ID: 40538421
Contact point: Kononenko Larysa Alexeyevna
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 червня 2020 19:15
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 10:00
Очікувана вартість: 14 892 679,06 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 148 926,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 446780 UAH
Publication date: 12 червня 2020 19:15
Enquiries until: 04 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 10 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 14 892 679 UAH including VAT
Minimal lowering step: 148 927 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Виконання ремонтних робіт за об’єктом: «Ремонт аварійної ділянки теплової мережі з заміною зношених існуючих трубопроводів від ЦТП (СТВП-81) на вул. Цвєтаєвої, 16 до ж/б на вул. Цвєтаєвої, 16, 16-А, 16-В у м. Києві (частина 1)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Execution of repair works on the object: “Repair of the emergency section of the heating network with replacement of worn-out existing pipelines from CTP (STVP-81) on the street Tsvetaeva, 16 to the can on the street. Tsvetaeva, 16, 16-A, 16-B in Kyiv (part 1) »
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 15 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від ціни цього Договору, що становить ___________ грн. (_____________ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - ____________ грн. (________________ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить ____________ грн. (______________ коп.), протягом 10-ти банківських днів з дати направлення Замовником Підряднику повідомлення про початок виконання робіт. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за якісно та вчасно виконані роботи проводяться Замовником протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів після підписання обома Сторонами відповідних Актів КБ-2в та Довідок КБ-3, за умови наявності фінансування. Пiсляоплата 45 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 18:22
Перелік змін 02.07.2020 (3).docx
03 липня 2020 18:22
ВТА_ТД 4500_ Цвєтаєвої, 16 зміни.doc
03 липня 2020 18:15
Перелік змін 02.07.2020 (3).docx
19 червня 2020 11:49
Перелік змін 18.06.2020.docx
12 червня 2020 19:12
Переклад оголошення 4500 (2).docx
12 червня 2020 19:12
Оголошення 4500 Цвєтаєвої, 16.doc
06 липня 2020 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 19:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 18:22
Перелік змін 02.07.2020 (3).docx
03 липня 2020 18:22
ВТА_ТД 4500_ Цвєтаєвої, 16 зміни.doc
03 липня 2020 18:15
ВТА_ТД 4500_ Цвєтаєвої, 16 зміни.doc
19 червня 2020 11:49
ВТА_ТД 4500_ Цвєтаєвої, 16 зміни.doc
12 червня 2020 19:12
ВТА_ТД 4500_ Цвєтаєвої, 16 (1).doc
03 липня 2020 18:15
Перелік змін 02.07.2020 (3).docx
19 червня 2020 11:49
Перелік змін 18.06.2020.docx
12 червня 2020 19:12
Переклад оголошення 4500 (2).docx
12 червня 2020 19:12
Оголошення 4500 Цвєтаєвої, 16.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо уточнення подачі док-тів, які підтверджують відповідність
Дата подання: 17 червня 2020 16:07
Дата відповіді: 19 червня 2020 14:22
Шановний Замовнику! Відповідно вимог тендерної документації (п.п.2,3 Додаток 2 до ТД ) необхідно надати: - по п.2: Документи, які мають підтверджувати наявність власного кваліфікованого персоналу та досвід основних спеціалістів; - по п.3: Документи, які мають підтверджувати наявність на підприємстві Учасника не менше 2-х екскаваторів та 2-х самоскидів Питання: Які саме документи необхідно надати для підтвердження при наданні вищезазначеної інформації згідно вимог тендерної документації і у якому вигляді, крім довідок про наявність (за Формами 2 та 3 ТД)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Перелік підтвердних документів, що надає Учасник – наведено у Додаток 2 до ТД:
- по п.2: «Документально підтверджену інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації за Формою 2. Довідка повинна містити інформацію про наявність в Учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням предмета закупівлі.
Допускається наявність працівників в Учасника закупівлі, які перебувають з ним у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів та за умови надання Учасником відповідної документально підтвердженої інформації (копії цивільно-правових договорів). Документи мають підтверджувати наявність власного кваліфікованого персоналу та досвід основних спеціалістів (не менше 15 осіб, які безпосередньо будуть надавати послуги).»
На питання:
Які саме документи необхідно надати для підтвердження при наданні вищезазначеної інформації згідно вимог тендерної документації і у якому вигляді, крім довідок про наявність (за Формами 2 та 3 ТД)?
Відповідь: Крім довідки за Формою 2 ТД, у разі якщо в Учасника наявні працівники, які перебувають з ним у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів, - копії цивільно-правових договорів.
- по п.3:
«Документально підтверджену інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в Учасника закупівлі за Формою 3. Довідка повинна містити інформацію про наявність в Учасника відповідного обладнання та відповідної матеріально-технічної бази, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Учасник надає Лист-гарантію щодо можливості Замовнику ознайомитись з наявною базою матеріально-технічного забезпечення.
Документи мають підтверджувати наявність на підприємстві Учасника не менше 2-х екскаваторів та 2-х самоскидів.»
Відповідь: Тільки довідка за Формою 3 ТД.
Запитання до тендерної документації щодо результатів експертизи кошторисів, проектної документації, дозвільних документів, показників прибутку та адміністративних витрат та терміну надання послуг
Дата подання: 19 червня 2020 14:26
Дата відповіді: 23 червня 2020 14:56
1. Запитання до п.3.2 Додатку №4 до тендерної документації та п.1.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо результатів експертизи кошторисів: 1.1 Що саме мається на увазі під визначенням «виконання експертизи (отримання результатів експертизи) кошторисної документації на виконання ремонтних робіт»? Отримання Підрядником експертного звіту чи експертної оцінки? 1.2 У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, на які нормативні акти та державні стандарти посилається розробник дефектного акту для розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС1? 1.3 У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, як Замовник буде компенсувати витрати Підряднику на розробку проектно-кошторисної документації об’єкту для комплексної експертизи, у разі необхідності, для класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС2, що не є предметом Закупівлі? 1.3 У разі отримання Підрядником експертної оцінки кошторисної документації проекту, яким чином Замовник гарантує наявність дозвільних документів для початку виконання ремонтних робіт? 1.4 В ході проведення експертизи кошторисів на виконання ремонтних робіт, що повинні бути складені Учасником у повній відповідності до дефектного акту, який розроблено іншою особою (підприємством) на вимогу експертної організації може виникнути необхідність змінити вид робіт, що призведе до невідповідності кошторису до початкового дефектного акту. Тендерною документацією не передбачено можливість зміни дефектного акту Підрядником. Які шляхи вирішення такої ситуації? Обґрунтування: Діючий ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» передбачає, що лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури можуть бути віднесені до об’єктового рівня лише у випадку забезпечення ресурсом будівлі (будинку), що за всіма характеристиками таблиці 1 зазначеного ДСТУ зараховують до класу наслідків за сукупними показниками, що не перевищують рівень, установлений для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС1. Теплова мережа, що розглядається даною ТД не належить до об’єктового рівня, тобто відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. В свою чергу, відповідно до пункту 10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. №560 (зі змінами), обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Згідно п.4.9 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво», з наданням чинності з 01 липня 2020 року, за бажанням Замовника або проектувальника для підтвердження правильності прийнятих проектних рішень може бути проведена експертиза проектної документації на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з: ‒ незначними наслідками (СС1) в цілому, за окремими напрямами, зазначеними у 4.2, та окремими розділами проектної документації на будівництво; ‒ середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3) за окремими напрямами та окремими розділами проектної документації на будівництво. У разі такого звернення замовник експертизи та експертна організація мають укласти договір, умовами якого передбачити, що результатом його виконання має бути експертна оцінка щодо розгляду проектної документації на будівництво (або її окремих розділів) на відповідність чи невідповідність нормативним вимогам за окремими напрямами. Така оцінка не є підставою для затвердження (схвалення) проектної документації на будівництво та отримання документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт. 2. Запитання до п.п. 6.1.2 та 6.3.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо проектної документації: 2.1 Яку проектну документацію повертає Підрядник Замовнику у випадку розірвання Договору? 3. Запитання до п.6.3.2 Додатку №6 до тендерної документації щодо дозвільних документів: 3.1 Наявність лише одного дефектного акту не є підставою для надання Підрядником всіх необхідних дозволів та розпоряджень для проведення робіт та отримання ордеру. Які необхідні документи є у Замовника, що не вказані в тендерній документації? 3.2 Як Замовник, у разі відсутності необхідної документації, буде компенсувати витрати Підряднику на розробку, погодження та супровід проектної документації для отримання всіх необхідних дозволів та ордеру, що не є предметом Закупівлі? 3.3 В ході отримання дозволу на порушення об’єктів благоустрою та погодження з КО «Київзеленбуд» за наявності зелених насаджень може виникнути потреба в додаткових видах робіт, що не передбачені дефектним актом. Внесення змін Підрядником до дефектного акту тендерною документацією не можливе. Які шляхи вирішення такої ситуації? 4. Запитання до п.4.4 Додатку №4 до тендерної документації щодо показників прибутку та адміністративних витрат: 4.1 Чи може Учасник закупівлі застосувати дані показники як для Об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2? 4.2 Застосування показників для СС2 може бути причиною відхилення тендерної пропозиції як невідповідність іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п.? Обґрунтування: Згідно діючого ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» теплова мережа, що розглядається даною тендерною документацією, належить до місцевого рівня та відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. 5. Запитання до п. 9 ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів, п. 4.4 розділу I. Загальні положення тендерної документації та п. 7 Додатку №4 до тендерної документації щодо терміну надання послуг: 5.1 Яким чином Учасник відкритих торгів може виконати послуги до 15 вересня 2020 року включно без укладеного Договору, якщо запланований аукціон очікується 19 серпня 2020 року та до виконання робіт протягом 30 днів строк проходження експертизи? 5.2 Чи має право Учасник подавати графік виконання робіт з іншими строками (орієнтовно вересень – листопад 2020 року) на стадії прекваліфікації та кваліфікації? 5.3 Подання графіка Учасником з іншими строками робіт може бути причиною відхилення тендерної пропозиції як невідповідність вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п., як на стадії прекваліфікації, так і на стадії кваліфікації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запитання до п.3.2 Додатку №4 до тендерної документації та п.1.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо результатів експертизи кошторисів: 1.1 Що саме мається на увазі під визначенням «виконання експертизи (отримання результатів експертизи) кошторисної документації на виконання ремонтних робіт»? Отримання Підрядником експертного звіту чи експертної оцінки?
Відповідь: Отримання експертної оцінки. (Зміни будуть внесені до Тендерної документації).
1.2 Запитання: У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, на які нормативні акти та державні стандарти посилається розробник дефектного акту для розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС1?
Відповідь: В отриманні експертного звіту немає потреби. (Зміни будуть внесені до Тендерної документації).
1.3 Запитання: У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, як Замовник буде компенсувати витрати Підряднику на розробку проектно-кошторисної документації об’єкту для комплексної експертизи, у разі необхідності, для класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС2, що не є предметом Закупівлі?
Відповідь: Необхідно отримати експертну оцінку. Клас наслідків СС1. В компенсуванні Підряднику витрат на розробку проектно-кошторисної документації об’єкту для комплексної експертизи немає потреби.
1.3 Запитання: У разі отримання Підрядником експертної оцінки кошторисної документації проекту, яким чином Замовник гарантує наявність дозвільних документів для початку виконання ремонтних робіт?
Відповідь: Дозвільні документи для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.
1.4 Запитання: В ході проведення експертизи кошторисів на виконання ремонтних робіт, що повинні бути складені Учасником у повній відповідності до дефектного акту, який розроблено іншою особою (підприємством) на вимогу експертної організації може виникнути необхідність змінити вид робіт, що призведе до невідповідності кошторису до початкового дефектного акту. Тендерною документацією не передбачено можливість зміни дефектного акту Підрядником. Які шляхи вирішення такої ситуації? Обґрунтування: Діючий ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» передбачає, що лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури можуть бути віднесені до об’єктового рівня лише у випадку забезпечення ресурсом будівлі (будинку), що за всіма характеристиками таблиці 1 зазначеного ДСТУ зараховують до класу наслідків за сукупними показниками, що не перевищують рівень, установлений для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС1. Теплова мережа, що розглядається даною ТД не належить до об’єктового рівня, тобто відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. В свою чергу, відповідно до пункту 10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. №560 (зі змінами), обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Згідно п.4.9 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво», з наданням чинності з 01 липня 2020 року, за бажанням Замовника або проектувальника для підтвердження правильності прийнятих проектних рішень може бути проведена експертиза проектної документації на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з: ? незначними наслідками (СС1) в цілому, за окремими напрямами, зазначеними у 4.2, та окремими розділами проектної документації на будівництво; ? середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3) за окремими напрямами та окремими розділами проектної документації на будівництво. У разі такого звернення замовник експертизи та експертна організація мають укласти договір, умовами якого передбачити, що результатом його виконання має бути експертна оцінка щодо розгляду проектної документації на будівництво (або її окремих розділів) на відповідність чи невідповідність нормативним вимогам за окремими напрямами. Така оцінка не є підставою для затвердження (схвалення) проектної документації на будівництво та отримання документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт.
Відповідь: Клас наслідків СС1. Отримання експертної оцінки. Дозвільні документи для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.
2. Запитання до п.п. 6.1.2 та 6.3.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо проектної документації: 2.1 Яку проектну ремонтну документацію повертає Підрядник Замовнику у випадку розірвання Договору?
Відповідь: Проектну ремонтну документацію Підряднику повертати не треба.

3. Запитання до п.6.3.2 Додатку №6 до тендерної документації щодо дозвільних документів: 3.1 Наявність лише одного дефектного акту не є підставою для надання Підрядником всіх необхідних дозволів та розпоряджень для проведення робіт та отримання ордеру. Які необхідні документи є у Замовника, що не вказані в тендерній документації? 3.2 Як Замовник, у разі відсутності необхідної документації, буде компенсувати витрати Підряднику на розробку, погодження та супровід проектної документації для отримання всіх необхідних дозволів та ордеру, що не є предметом Закупівлі? 3.3 В ході отримання дозволу на порушення об’єктів благоустрою та погодження з КО «Київзеленбуд» за наявності зелених насаджень може виникнути потреба в додаткових видах робіт, що не передбачені дефектним актом. Внесення змін Підрядником до дефектного акту тендерною документацією не можливе. Які шляхи вирішення такої ситуації?
Відповідь: Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою та погодження з КО «Київзеленбуд» за наявності зелених насаджень для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.

4. Запитання до п.4.4 Додатку №4 до тендерної документації щодо показників прибутку та адміністративних витрат: 4.1 Чи може Учасник закупівлі застосувати дані показники як для Об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2?.4.2 Застосування показників для СС2 може бути причиною відхилення тендерної пропозиції як невідповідність іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п.? Обґрунтування: Згідно діючого ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» теплова мережа, що розглядається даною тендерною документацією, належить до місцевого рівня та відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.
Відповідь: У в зв’язку з тим, що вказаний вище предмет закупівлі відноситься до класу наслідків СС1, Учасник не може застосовувати показники прибутку та адміністративних витрат
класу наслідків (відповідальності) СС2.

5. Запитання до п. 9 ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів, п. 4.4 розділу I. Загальні положення тендерної документації та п. 7 Додатку №4 до тендерної документації щодо терміну надання послуг: 5.1 Яким чином Учасник відкритих торгів може виконати послуги до 15 вересня 2020 року включно без укладеного Договору, якщо запланований аукціон очікується 19 серпня 2020 року та до виконання робіт протягом 30 днів строк проходження експертизи? 5.2 Чи має право Учасник подавати графік виконання робіт з іншими строками (орієнтовно вересень – листопад 2020 року) на стадії прекваліфікації та кваліфікації? 5.3 Подання графіка Учасником з іншими строками робіт може бути причиною відхилення тендерної пропозиції, як невідповідність вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п., як на стадії прекваліфікації, так і на стадії кваліфікації?
Відповідь: До Тендерної документації будуть внесені зміни в частині терміну виконання ремонтних робіт та викладені у такій редакції: «Термін виконання ремонтних робіт: не пізніше 15 жовтня 2020 року».
Уточнення щодо Графіку виконання робіт та Аркушу оцінки відповідності
Дата подання: 23 червня 2020 13:42
Дата відповіді: 24 червня 2020 15:00
1. У складі Технічних вимог (Додаток 4 до ТД) є Графік виконання робіт (Додаток 3 до Технічних вимог) Прохання надати роз'яснення щодо необхідності надання Графіку виконання робіт у складі тендерної пропозиці, як окремого документу та заповнення його форми, зокрема в частині термінів виконання робіт, які неможливо визначити на етапі підготовки та подання даної пропозиці, в зв'язку з тим, що не визначена дата укладання Договору на дану закупівлю. 2. Згідно вимог тендерної документації (п.6 Додатку 4 до ТД) необхідно надати Аркуш оцінки відповідності підрядної організації вимогам безпеки (Довідка за Формою 4) Прохання надати роз'яснення щодо необхідності заповнення його форми, зокрема в частині термінів виконання робіт, які неможливо визначити на етапі підготовки та подання даної пропозиці, в зв'язку з тим, що не визначена дата укладання Договору на дану закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Питання:
У складі Технічних вимог (Додаток 4 до ТД) є Графік виконання робіт (Додаток 3 до Технічних вимог). Прохання надати роз'яснення щодо необхідності надання Графіку виконання робіт у складі тендерної пропозиції, як окремого документу та заповнення його форми, зокрема в частині термінів виконання робіт, які неможливо визначити на етапі підготовки та подання даної пропозиції, в зв'язку з тим, що не визначена дата укладання Договору на дану закупівлю.
Відповідь:
Графік виконання робіт у складі тендерної пропозиції необхідний для здійснення відповідного моніторингу тендерних пропозицій учасників торгів на предмет орієнтовних строків виконання окремих видів та етапів будівельно-монтажних робіт, а згодом необхідний і у складі договору для контролю з боку Замовника за дотриманням цих строків Підрядником.
У Графіку виконання робіт пропонуємо зазначати строки, а не терміни.
2. Питання:
Згідно вимог тендерної документації (п.6 Додатку 4 до ТД) необхідно надати Аркуш оцінки відповідності підрядної організації вимогам безпеки (Довідка за Формою 4). Прохання надати роз'яснення щодо необхідності заповнення його форми, зокрема в частині термінів виконання робіт, які неможливо визначити на етапі підготовки та подання даної пропозиції, в зв'язку з тим, що не визначена дата укладання Договору на дану закупівлю.
Відповідь:
При заповнені Додатку 4 Тендерної документації «Аркуш оцінки відповідності підрядної організації вимогам безпеки» необхідно вказати орієнтовну дату початку виконання робіт, з урахуванням усіх термінів на здійснення процедури закупівлі (дати торгів, визначення переможця, періоду оскарження, дати укладання договору тощо) та дату закінчення виконання робіт (відповідно до вимог даної процедури закупівлі – не пізніше 15 вересня 2020 року).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 липня 2020
UA-2020-06-12-002519-b781023fdadf3471c980f377709e7132c
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ БУДІВЕЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "СІЛАРК" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

13 липня 2020 21:01
Електронний підпис
13 липня 2020 21:00
Dovidka_20170407080580085023.pdf.p7s
13 липня 2020 21:00
Dovidka_20170407080580085023.pdf
13 липня 2020 21:00
форма1.pdf
13 липня 2020 21:00
форма 4.pdf
13 липня 2020 21:00
форма 3.pdf
13 липня 2020 21:00
форма 2.pdf
13 липня 2020 21:00
Статут СЕБТЦ.PDF
13 липня 2020 21:00
Протокол НР (8).7Z
13 липня 2020 21:00
погодження тех вимог.pdf
13 липня 2020 21:00
Накази прийом.pdf
13 липня 2020 21:00
Наказ Фролова Ю.М (8).7Z
13 липня 2020 21:00
лист про санкції.pdf
13 липня 2020 21:00
лист про санкції 2.pdf
13 липня 2020 21:00
лист згода.pdf
13 липня 2020 21:00
лист згода 2.pdf
13 липня 2020 21:00
Лист для клієнтів (8).7z
13 липня 2020 21:00
лист 8.pdf
13 липня 2020 21:00
лист 7.pdf
13 липня 2020 21:00
лист 6.pdf
13 липня 2020 21:00
Лист 2.pdf
13 липня 2020 21:00
КБ2 Стоунсенд.pdf
13 липня 2020 21:00
КБ-3 Стоунсед.pdf
13 липня 2020 21:00
інформ лист.pdf
13 липня 2020 20:59
договірна ціна.pdf
13 липня 2020 20:59
Договір Стоунсенд.pdf
13 липня 2020 20:59
довідка екобезпека.pdf
13 липня 2020 20:59
Довідка ДПС СЕБТЦ.pdf
13 липня 2020 20:59
довідка 4.pdf
13 липня 2020 20:59
довідка 3.pdf
13 липня 2020 20:59
довідка 2.pdf
13 липня 2020 20:59
довідка 1.pdf
13 липня 2020 20:59
Гарантія 5957-20.7z
13 липня 2020 20:59
гарант лист 6.pdf
13 липня 2020 20:59
гарант лист 5.pdf
13 липня 2020 20:59
гарант лист 4.pdf
13 липня 2020 20:59
гарант лист 3.pdf
13 липня 2020 20:59
Відгук Стоунсенд.pdf
13 липня 2020 20:59
витяг реестру ПДВ.pdf
13 липня 2020 20:59
Витяг із Статуту (9).7z
13 липня 2020 20:59
витяг ЄДР.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ БУДІВЕЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"

ТОВ "СІЛАРК"

Інформація про відміну

Дата відміни
31 липня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій