Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби для лікування онкогематологічних хворих, 14 лотів
Medicines for the treatment of oncohematological patients, 14 lots
Очікувана вартість
130 785 407,92 UAH
UA-2020-06-12-002335-b ed1751270bb64d8caacd799846c633df
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 червня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 130 785 407,92 UAH з ПДВ
Publication date: 12 червня 2020 16:43
Enquiries until: 03 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 09 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 липня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 130 785 408 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника).
Term of delivery of goods: during 2020 (not more than 10 days from the date of receipt of the written application of the Customer). WARNING!!! Since the technical capabilities of the electronic platform "State Procurement.Online" application of INN drug by lot 13 - 33600000-6 Pharmaceutical products - Ibrutinib (Ibrutinib), 140 mg, tablets, capsules, pills - 4320 units it is not possible, in order to publish an announcement for the purchase of essential medicines, temporarily, until the issue is resolved by the support of the electronic platform, the INN Ibuprofen is indicated.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

22 червня 2020 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 16:44
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf
12 червня 2020 16:44
ТД онкогематологія.pdf
12 червня 2020 16:44
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
12 червня 2020 16:44
Додаток 4 (Проект договору).pdf
12 червня 2020 16:44
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
12 червня 2020 16:44
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
12 червня 2020 16:44
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін
Дата подання: 18 червня 2020 16:07
Дата відповіді: 22 червня 2020 17:50
Просимо вас розглянути та викласти в наступній редакції Додаток 3 п. 6 Оригінал або нотаріально завірена копія, або електронний оригінал документа або Довідка у довільній формі від учасника, виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, що діє станом на дату подання документа, або оригінал або нотаріально завірена копія, або електронний оригінал документа, виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення кримінального правопорушення, що діє станом на дату подання документа; п. 7 Оригінал, або нотаріально завірена копія, або електронний оригінал документа, виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що, учасник процедури закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, що діє станом на дату подання документа; (для юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) (частина 2 статті 17 Закону) (подача довідки є необов’язковою в разі функціонування на веб-порталі Уповноваженого органу автоматичної перевірки передбаченої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі» від 17 січня 2018 року № 37/11).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На підтвердження відповідності пунктам 6 та 7 учасникам необхідно надати документи, передбачені вимогами вказаних пунктів Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Леналідомід (Lenalidomide), 15 мг, табл., капс., драже - 8568 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 321 956,24 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 21 609,78 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 129600 UAH


Title: lot 1 - 33600000-6 Pharmaceutical products - Lenalidomide (Lenalidomide), 15 mg, tablets, capsules, pills - 8568 units
Current status: Complete
Estimated total value: 4 321 956,24 UAH including VAT
Minimal lowering step: 21 609,78 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 18 серпня 2020 11:36
Auction planned date: 18 серпня 2020 11:36
Закінчення: 18 серпня 2020 11:57
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8568 од
лот 1 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Леналідомід (Lenalidomide), 15 мг, табл., капс., драже - 8568 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Lenalidomide
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot 1 - 33600000-6 Pharmaceutical products - Lenalidomide (Lenalidomide), 15 mg, tablets, capsules, pills - 8568 units
CPV: 33600000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 серпня 2020
UA-2020-06-12-002335-bed1751270bb64d8caacd799846c633df
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Фармпротект" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 12:09
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:09
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
04 вересня 2020 12:09
Dovirenist Davidchuk.zip
04 вересня 2020 12:09
Dovidka pro nazvu.zip
04 вересня 2020 12:09
Bankivska Licenzia.zip
04 вересня 2020 12:08
201394_ГР_2368_2 058 873,84.zip
27 серпня 2020 15:53
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:52
Документи переможця.pdf
13 липня 2020 14:52
Електронний підпис
13 липня 2020 14:52
Електронний підпис
13 липня 2020 14:51
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
13 липня 2020 14:51
Dovirenist_Savchenko.zip
13 липня 2020 14:51
Dovidka pro nazvu.zip
13 липня 2020 14:51
Bankivska Licenzia.zip
13 липня 2020 14:51
201394_ГР_1833_7 900.zip
13 липня 2020 14:51
201394_ГР_1832_760 200.zip
13 липня 2020 14:51
201394_ГР_1831_172 000.zip
13 липня 2020 14:51
201394_ГР_1830_196 400.zip
13 липня 2020 14:51
201394_ГР_1829_129 600.zip
13 липня 2020 14:51
Технічна частина 2.pdf
13 липня 2020 14:51
Технічна частина 1.pdf

Документи

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

ТОВ "Фармпротект"

ТОВ "Людмила-Фарм"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 4 061 232,00
UAH з ПДВ
4 014 964,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 4 075 797,60
UAH з ПДВ
4 018 392,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 12:09
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:09
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
04 вересня 2020 12:09
Dovirenist Davidchuk.zip
04 вересня 2020 12:09
Dovidka pro nazvu.zip
04 вересня 2020 12:09
Bankivska Licenzia.zip
04 вересня 2020 12:08
201394_ГР_2368_2 058 873,84.zip
27 серпня 2020 15:53
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:52
Документи переможця.pdf
13 липня 2020 14:52
Електронний підпис
13 липня 2020 14:52
Електронний підпис
13 липня 2020 14:51
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
13 липня 2020 14:51
Dovirenist_Savchenko.zip
13 липня 2020 14:51
Dovidka pro nazvu.zip
13 липня 2020 14:51
Bankivska Licenzia.zip
13 липня 2020 14:51
201394_ГР_1833_7 900.zip
13 липня 2020 14:51
201394_ГР_1832_760 200.zip
13 липня 2020 14:51
201394_ГР_1831_172 000.zip
13 липня 2020 14:51
201394_ГР_1830_196 400.zip
13 липня 2020 14:51
201394_ГР_1829_129 600.zip
13 липня 2020 14:51
Технічна частина 2.pdf
13 липня 2020 14:51
Технічна частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

ТОВ "Фармпротект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
Переможець 4 014 964,80
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
4 014 964,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 16:59
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:17
Додаткова угода 1 до Договору _114.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 13:25
Договір 114 укладений
09 вересня 2020 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 8 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов підпункту 8 пункту 1.3 Договору № 114 про закупівлю товарів за державні кошти від « 09 »вересня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 014 964,80
UAH (в тому числі ПДВ 262 661,25 UAH)