Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
((НК 024:2019, 41550 Дезінфікуючі засоби для рук), Засіб на спиртовій основі для протирання рук (Alcohol based hand rub) (1 л флакон з дозатором))
Очікувана вартість
1 170 000,00 UAH
UA-2020-06-12-002301-b 3d1b06a15e964374ba39648c3b41b684
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Дезінфікуючий засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук і шкіри. Має містити спирт - не менше 70%, пом'якшуючі компоненти по догляду за шкірою (гліцерин тощо). 1 л флакон з дозатором.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 шт
((НК 024:2019, 41550 Дезінфікуючі засоби для рук), Засіб на спиртовій основі для протирання рук (Alcohol based hand rub) (1 л флакон з дозатором))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, Київ, Виробничий підрозділ «Вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський» філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця», м. Київ, вул. Уманська,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару по факту поставки 100% Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

12 червня 2020 16:32
Електронний підпис
12 червня 2020 16:32
ATT99UMJ.pdf
12 червня 2020 16:32
ЗВІТ1.docx
12 червня 2020 16:32
БЕНЕФІЦІАР.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
Переможець 675 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 16:34

Документи

12 червня 2020 16:34
Електронний підпис
12 червня 2020 16:34
ATT99UMJ.pdf
12 червня 2020 16:34
ЗВІТ1.docx
12 червня 2020 16:34
БЕНЕФІЦІАР.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 16:36
ATT99UMJ.pdf укладений
12 червня 2020 16:35
ЗВІТ1.docx укладений
12 червня 2020 16:35
БЕНЕФІЦІАР.docx укладений
12 червня 2020 16:35
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2020 16:42
ЗВІТ.docx укладений
24 липня 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 12:10
ДУ_дезинфект (1).pdf зміни до договору
10 липня 2020 12:10
пов (1).docx зміни до договору
10 липня 2020 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Найменування замовника. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника. 41022900 3. Місцезнаходження замовника. Вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032. 3.1. Категорія замовника: категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі), номер звіту про укладений договір про закупівлю. UA-2020-06-12-002301-b 5. Номер договору про закупівлю. УЗ/ЦЛ – 20372/Ю 6. Дата укладення договору. 12.06.2020 7. найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю. Товариство з обмеженою відповідальністю «Енвіротех-Інжиніринг» 8. ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю 40229151 9.м ісцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону 49000, Україна, Дніпропетровська обл., м.Дніпро, вул..Князя Володимира Великого, будинок 16, офіс 93, тел +38 (056) 736-29-92 10. дата внесення змін до договору про закупівлю 09.07.2020 11. випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до: П. 6 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» - зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування. 12. опис змін, що внесені до істотних умов договору: додаток 1 викладено в новій редакції, застосовано пільгу оподаткування, ціна договору після змін становить 562 500,00 Інша інформація-
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20372/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20372/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 562 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 93 750,00 UAH)