Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
49 351,00 UAH
UA-2020-06-12-002167-b acb4c1eb80bf44a086eed646cf05ffbb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Залюбовська Вікторія Володимирівна

+380990036877 tenderviktorijadma88@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України"
Код ЄДРПОУ: 02010681
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Вернадського,9
Контактна особа: Залюбовська Вікторія Володимирівна
+380990036877
tenderviktorijadma88@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 15:57
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2020 15:57
Початок аукціону: 30 червня 2020 13:08
Очікувана вартість: 49 351,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 493,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Категорія Замовника: відповідно до статті 2, частини 4, пункту 3 - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2.Усі документи,які складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
178 шт
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 18:23
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
16 червня 2020 18:23
Додаток2зм.docx
16 червня 2020 18:23
ТДзм .docx
12 червня 2020 15:55
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
12 червня 2020 15:55
Додаток3.docx
12 червня 2020 15:55
Додаток1.docx
16 червня 2020 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 18:23
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
16 червня 2020 18:23
Додаток2зм.docx
12 червня 2020 15:55
Додаток2.docx
16 червня 2020 18:23
ТДзм .docx
12 червня 2020 15:55
ТД .docx
12 червня 2020 15:55
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
12 червня 2020 15:55
Додаток3.docx
12 червня 2020 15:55
Додаток1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 12 червня 2020 20:10
Дата відповіді: 13 червня 2020 06:15
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону, 2. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників що додають документи на стадії кваліфікації, не подані на момент закінчення подачі пропозиції . Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” пункт 9 Стаття 14. Спрощені закупівлі   що регулює спрощені Закупівлі. 3. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиції Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону. 4. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиції Учасників, що вказують в своїй пропозиції аналоги або еквіваленти, якщо в документації про закупівлю про таку можливість не згадується.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
1.Відповідно до ст.29 Закону Учасник може надати після аукціону документи:"1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
2.Уважно читайте оголошення та дендерну документацію. Ця процедура- відкриті торги.
3.Якщо в пропозиції Учасників не вказано точних марок і виробників запропонованих товарів, як можна визначити відповідність/невідповідність товару технічному завданню?
4.В документації про таку можливість згадується. Дискваліфікації не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 47 464,00
UAH з ПДВ
45 901,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕФ ЕЙЧ ГРУП" 48 416,52
UAH з ПДВ
45 902,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 20:19
Довідка_ несудимість.jpg
10 липня 2020 17:38
Електронний підпис
10 липня 2020 17:28
Аналогічний договір.rar
25 червня 2020 17:07
Електронний підпис
25 червня 2020 16:57
11_Анкета.pdf
25 червня 2020 16:57
2_Виписка ЕДРПОУ.pdf
25 червня 2020 16:57
5_квитанция.pdf
25 червня 2020 16:57
7_Наказ Директор.jpg
25 червня 2020 16:57
14_Лист_санкції.pdf
25 червня 2020 16:57
10_Технічний опис.pdf
25 червня 2020 16:57
3_Витяг ПДВ.pdf
25 червня 2020 16:57
12_Рух грошових коштів.pdf
25 червня 2020 16:57
16_Довідка ліцензії.pdf
25 червня 2020 16:57
9_Цінова пропозиція.pdf
25 червня 2020 16:57
1_Виттяг ЄДР_21052020.rtf
25 червня 2020 16:57
15_Довідка_стаття 17.pdf
25 червня 2020 16:57
8_Статут_Еф Ейч_120919.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "ЕФ ЕЙЧ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
Відхилено 45 901,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 17:25
ТОВ "ЕФ ЕЙЧ ГРУП"
#39596595
Рішення скасоване 45 902,16
UAH з ПДВ
13 липня 2020 16:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 17:07
ТОВ "ЕФ ЕЙЧ ГРУП"
#39596595
Переможець 45 902,16
UAH з ПДВ
13 липня 2020 16:27

Документи

07 липня 2020 17:24
Електронний підпис
07 липня 2020 17:22
протокол.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності : П.1 Додатку 2 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору* за 2020 рік та/або 2019 рік, або інші попередні роки в якій повинна бути зазначена інформація про обсяг товарів (у кількісному виразі), найменування суб’єкта господарювання, з яким було укладено договір, його адресу та контактний телефон, а також стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Також Учасник повинен надати копію не менше одного виконаного договору з копією документу, що підтверджує виконання цього договору (накладна оформлена належним чином, позитивний відгук з зазначенням номеру наданого договору або інший документ, що підтверджує виконання наданого договору). * - Для цілей цієї тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір предметом закупівлі якого є аналогічна продукція.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕФ ЕЙЧ ГРУП"
#39596595
45 902,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2021 15:30
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 13:22
Epson_1259.pdf укладений
06 серпня 2020 13:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 45 902,16
UAH (в тому числі ПДВ 7 650,36 UAH)