Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Тарнавського (від проспекту Злуки до вул. Київської) в м. Тернополі
Очікувана вартість
23 954 832,00 UAH
UA-2020-06-12-002052-a 41c2a1a701004799b94ca13368e14f16
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 15:32
Очікувана вартість: 23 954 832,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 119 774,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 12 червня 2020 17:50
Enquiries until: 19 червня 2020 14:00
Complaints submission until: до 25 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 червня 2020 14:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул. Тарнавського (від проспекту Злуки до вул. Київської) в м. Тернополі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Тарнавського (від проспекту Злуки до вул. Київської)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 12:33
Зміни Тарнавського.pdf
18 червня 2020 12:19
Зміни Тарнавського.pdf
18 червня 2020 12:19
Додаток_2_Технічне завдання зі змінами від 18.06.2020.doc
12 червня 2020 17:51
Додаток_2_Технічне завдання.doc
18 червня 2020 12:19
Додаток_1_Перелiк_документiв зі змінами від 18.06.2020.docx
12 червня 2020 17:51
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
12 червня 2020 17:58
ТД Тарнавського.docx
12 червня 2020 17:51
ТД Тарнавського.docx
12 червня 2020 17:51
Додаток_5_Проект_договору_.docx
12 червня 2020 17:51
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
12 червня 2020 17:51
Додаток_3_Лист_-_згода.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000056 ● 845db01e137a40ef8a121ba0daf633ef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 15:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.07.2020 Одеса № 224

Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 16.07.2020.



В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.07.2020 № 224
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-06-12-002052-a 12.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-23 14:33:59

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 16.07.2020 № 224 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яка проводиться комунальним підприємством «Тернопількомунінвест» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-12-002052-a).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» вимогами пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації умовам тендерної документації враховуючи, що учасник не надав документ, підтверджуючий право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування) на вимірювальну лабораторію учасника.
Так, учасник ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» надає договір оренди приміщень від 02.01.2020 № 1-0201/20-ор укладений між ТОВ «СПЕЦАВТОІНВЕСТ» (орендодавець) та ТОВ «АВТОДОР-ПРОЕКТ» (орендар). Також, учасник ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» надає договір про надання лабораторних послуг від 24.09.2018 № 21-л-18 укладений між ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» та ТОВ «АВТОДОР-ПРОЕКТ» (виконавець).
При цьому, згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за ТОВ «АВТОДОР-ПРОЕКТ» відомості щодо реєстрації прав на нерухоме майно відсутні?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-28 09:35:44

Пояснення

У відповідь на Ваш запит надаємо наступну інформацію:
Згідно умов тендерної документації - Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг;
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником або документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України.
Рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» згідно вищезазначених умов вважаємо цілком правомірним та законним, оскільки:
Учасник надав Договір надання лабораторних послуг №21-л-18 між 24.09.2018 року укладений між ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» та ТОВ «АВТОДОР- ПРОЕКТ» (виконавець) – згідно умови «копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасника» та Договір оренди приміщень №1-0201/20-ор укладений між ТОВ «СПЕЦАВТОІНВЕСТ» (орендодавець) та ТОВ «АВТОДОР-ПРОЕКТ» (орендар) – згідно умови «…наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг»
Оскільки в умовах зазначено, що документом що підтверджує право власності може бути оренда та/або право власності на приміщення, вважаємо, що наданий Договір оренди приміщення є відповідним документом, що підтверджує право власності на вимірювальну лабораторію, залучену учасником ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: На виконання вимог частини 10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» повідомляє про оскарження до суду висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі робіт по «Капітальний ремонт вул. Тарнавського (від проспекту Злуки до вул. Київської) в м. Тернополі, (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
Дата публікації: 04 серпня 2020

Документи:

01 вересня 2020 15:52
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:44
Лист

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 20 700 000,00
UAH з ПДВ
20 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 23 236 187,00
UAH з ПДВ
23 236 187,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пшибиш Сергій Петрович 23 954 832,00
UAH з ПДВ
23 954 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 15:55
Електронний підпис
29 червня 2020 11:23
Електронний підпис
29 червня 2020 11:22
16 Технічне завдання.pdf
29 червня 2020 11:22
31 Проект договору.pdf
29 червня 2020 11:22
КК 5 Штатний розпис.pdf
29 червня 2020 11:21
1 Цінова пропозиція.pdf
29 червня 2020 11:21
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
29 червня 2020 11:21
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf
29 червня 2020 11:20
ІД 18 Довідка субпідряд.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 09:48
Електронний підпис
07 липня 2020 09:47
Довідки переможця.pdf
07 липня 2020 09:47
ДОВІДКА З МВС.rar
07 липня 2020 09:47
Довідка з ДПС.rar
26 червня 2020 13:14
Електронний підпис
26 червня 2020 11:28
Електронний підпис
26 червня 2020 11:25
Лист НБУ по ліцензії.pdf
26 червня 2020 11:25
№58 Проект договору.pdf
26 червня 2020 11:25
№44 ІДовідка про АБЗ.pdf
26 червня 2020 11:25
№43 ІД Зразок підпису.pdf
26 червня 2020 11:25
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
26 червня 2020 11:25
№39 Технічна частина.pdf
26 червня 2020 11:25
№31 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
26 червня 2020 11:25
№21 ВПВ17.pdf
26 червня 2020 11:25
№20 ВПВ17.pdf
26 червня 2020 11:25
№19 ВПВ17.pdf
26 червня 2020 11:25
№18 ВПВ17.pdf
26 червня 2020 11:25
№17 ВПВ17.pdf
26 червня 2020 11:25
№4 КК Договори оренди.rar

Публічні документи

27 червня 2020 09:56
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ФОП Пшибиш Сергій Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Відхилено 20 700 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 17:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 16:58
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 23 236 187,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 17:02

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "АВАКС ПРОФ"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "АВАКС ПРОФ" по закупівлі послуг: «Капітальний ремонт вул. Тарнавського (від проспекту Злуки до вул. Київської) в м. Тернополі» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо UA-2020-06-12-002052-а виявлено невідповідність в інформації про виконання учасникиком аналогічний договорів, а саме невідповідність пункту 3-ому «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» частині 1-ій додатку № 1 «Перелік документів» до тендерної документації: «Під аналогічним договором необхідно розуміти договір (-ри) з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування, з наступними основними видами робіт». В складі тендерної пропозиції ТОВ "АВАКС ПРОФ" відсутнє документальне підтвердження виконання аналогічних договорів по капітальному ремонту автомобільних доріг загального користування. Долучено 2 аналогічних договора по виконнанні поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені. Вам необхідно: 1. Надати аналогічний договір (-ри) (необхідно розуміти договір (-ри) з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування), з наступними основними видами робіт: Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші, Фрезування існуючого асфальтобетонного покриття, Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 та довідку Таблиця «г» «Довідка про виконання аналогічного (их) договору(ів)». Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

03 липня 2020 17:29
Електронний підпис
03 липня 2020 17:28
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
23 236 187,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 14:18
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:58
ДУ _3 Тарнавського.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:49
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 14:21
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 14:50
дод.уг._1 від 20.08.2020.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 18:52
Договір укладений
21 липня 2020 18:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до плану фінансування та календарного графіку
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 19 185 638,13
UAH (в тому числі ПДВ 3 197 606,35 UAH)