Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С200714 Зборів - Красне на ділянці км 0+000-км 7+440 (окремими ділянками) Зборівського району Тернопільської області
Очікувана вартість
2 188 800,00 UAH
UA-2020-06-12-002014-a 3f5b8c7c30124a768bdba8e9ff03b721
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 11:20
Очікувана вартість: 2 188 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 944,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 12 червня 2020 17:13
Enquiries until: 19 червня 2020 10:00
Complaints submission until: до 25 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 червня 2020 10:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С200714 Зборів - Красне на ділянці км 0+000-км 7+440 (окремими ділянками) Зборівського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Зборів - Красне, Зборівського району, автомобільна дорога місцевого значення С 200714
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2020 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 17:13
Додаток_5_Проект_договору_.docx
12 червня 2020 17:13
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
12 червня 2020 17:13
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
12 червня 2020 17:13
Додаток_2_Технічне завдання.doc
12 червня 2020 17:13
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
12 червня 2020 17:13
ТД Зборів Красне.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-12-002014-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", Код ЄДРПОУ:37306789
Дата подання: 08 липня 2020 17:20
Забезпечення тендерної пропозиції
На підставі ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «АВАКС ПРОФ» просить надати додаткову інформацію про причини відхилення його тендерної пропозиції в частині виконання вимог щодо банківської гарантії, так як мотиви такого відхилення взагалі не зрозумілі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2020 10:22
Шановний учаснику, як відомо 19 квітня 2020 року набула чинності нова редакція Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон).
У ст. 25. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції в розділі 3 зазначено:
Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції в наданій Вами банківській гарантії не відповідають вимогам чинного Закону та тендерній документації Замовника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000054 ● 16a4383a513f44838f5dde4a2f7993a9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 15:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.07.2020 Одеса № 224

Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 16.07.2020.



В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.07.2020 № 224
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-06-12-002014-a 12.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та даних автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-24 10:15:00

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 16.07.2020 № 224 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яка проводиться комунальним підприємством «Тернопількомунінвест» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-12-002014-a).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» вимогами пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації умовам тендерної документації враховуючи, що учасник не надав документ, підтверджуючий право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування) на вимірювальну лабораторію учасника.
Так, учасник ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» надає договір оренди приміщень від 02.01.2020 № 1-0201/20-ор укладений між ТОВ «СПЕЦАВТОІНВЕСТ» (орендодавець) та ТОВ «АВТОДОР-ПРОЕКТ» (орендар). Також, учасник ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» надає договір про надання лабораторних послуг від 24.09.2018 № 21-л-18 укладений між ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» та ТОВ «АВТОДОР-ПРОЕКТ» (виконавець).
При цьому, згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за ТОВ «АВТОДОР-ПРОЕКТ» відомості щодо реєстрації прав на нерухоме майно відсутні?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-28 09:36:39

Пояснення

У відповідь на Ваш запит надаємо наступну інформацію:
Згідно умов тендерної документації - Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг;
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником або документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України.
Рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» згідно вищезазначених умов вважаємо цілком правомірним та законним, оскільки:
Учасник надав Договір надання лабораторних послуг №21-л-18 між 24.09.2018 року укладений між ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» та ТОВ «АВТОДОР- ПРОЕКТ» (виконавець) – згідно умови «копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасника» та Договір оренди приміщень №1-0201/20-ор укладений між ТОВ «СПЕЦАВТОІНВЕСТ» (орендодавець) та ТОВ «АВТОДОР-ПРОЕКТ» (орендар) – згідно умови «…наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг»
Оскільки в умовах зазначено, що документом що підтверджує право власності може бути оренда та/або право власності на приміщення, вважаємо, що наданий Договір оренди приміщення є відповідним документом, що підтверджує право власності на вимірювальну лабораторію, залучену учасником ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: На виконання вимог частини 10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» повідомляє про оскарження до суду висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С200714 Зборів - Красне на ділянці км 0+000-км 7+440 (окремими ділянками) Зборівського району Тернопільської області, (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
Дата публікації: 04 серпня 2020

Документи:

01 вересня 2020 16:05
Електронний підпис
01 вересня 2020 16:03
Лист
13 серпня 2020 12:57
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 1 619 000,00
UAH з ПДВ
1 608 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" 1 729 158,00
UAH з ПДВ
1 609 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 1 914 690,00
UAH з ПДВ
1 914 690,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 2 145 024,00
UAH з ПДВ
2 145 024,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2020 12:08
Електронний підпис
04 липня 2020 12:05
Електронний підпис
04 липня 2020 12:04
Пояснення.pdf
28 червня 2020 12:30
Електронний підпис
28 червня 2020 12:29
31 Проект договору.pdf
28 червня 2020 12:29
16 Технічне завдання.pdf
28 червня 2020 12:28
КК 5 Штатний розпис.pdf
28 червня 2020 12:27
1 Цінова пропозиція.pdf
28 червня 2020 12:27
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
28 червня 2020 12:27
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf
28 червня 2020 12:27
ІД 18 Довідка субпідряд.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 16:07
Електронний підпис
07 липня 2020 16:04
Зборів-Красне.pdf
07 липня 2020 16:04
Лист-відгук ДОСВІД.pdf
28 червня 2020 20:11
Електронний підпис
28 червня 2020 20:10
1. Цінова пропозиція.pdf
28 червня 2020 20:10
19436 ТОВ ШЛЯХОВИК-Т p7s.zip
28 червня 2020 20:10
23. Проект договору.pdf
28 червня 2020 20:10
Реєстр документів.pdf
28 червня 2020 20:09
9. ІД Статут 2020.pdf
28 червня 2020 20:09
25. ВПВ17.pdf
28 червня 2020 20:09
24. Технічне завдання.pdf
28 червня 2020 20:09
16. КК Дипломи ІТП.pdf
28 червня 2020 20:09
13. КК Свідоцтва ТЗ.pdf
28 червня 2020 20:09
17. КК Штатний розпис.pdf
28 червня 2020 20:09
14.КК Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
28 червня 2020 20:09
2. ІД Виписка ЄДР.pdf
28 червня 2020 20:09
8. ІД, Ліцензія.pdf
28 червня 2020 20:09
3. ІД Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 13:06
Електронний підпис
10 липня 2020 13:05
Довідки переможця.pdf
10 липня 2020 13:05
ДОВІДКА З МВС.rar
10 липня 2020 13:05
Довідка з ДПС.rar
27 червня 2020 12:43
Електронний підпис
27 червня 2020 12:41
№1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 червня 2020 12:41
№50 Транспортна схема.pdf
27 червня 2020 12:41
№21 ВПВ17.pdf
27 червня 2020 12:41
№18 ВПВ17.pdf
27 червня 2020 12:41
№17 ВПВ17.pdf
27 червня 2020 12:41
№44 ІДовідка про АБЗ.pdf
27 червня 2020 12:41
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
27 червня 2020 12:41
Лист НБУ по ліцензії.pdf
27 червня 2020 12:41
№58 Проект договору .pdf
27 червня 2020 12:41
№43 ІД Зразок підпису.pdf
27 червня 2020 12:41
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
27 червня 2020 12:41
№39 Технічна частина.pdf
27 червня 2020 12:41
№31 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
27 червня 2020 12:41
№20 ВПВ17.pdf
27 червня 2020 12:41
№19 ВПВ17.pdf
27 червня 2020 12:41
№4 КК Договори оренди.rar

Публічні документи

26 червня 2020 16:58
Електронний підпис
26 червня 2020 16:46
КК.zip
26 червня 2020 16:46
Інші документи.zip
26 червня 2020 16:46
Проект договору.zip
26 червня 2020 16:46
Технічна частина.zip
26 червня 2020 16:46
Рейтинг_Скан (11).pdf
26 червня 2020 16:46
Цінова пропозиція.zip
26 червня 2020 16:46
Довiренiсть_Рижий (12).zip
26 червня 2020 16:46
Лiцензiя (13).zip
26 червня 2020 16:46
ВПВ17.zip
26 червня 2020 16:46
Реєстр.pdf
26 червня 2020 16:46
Гарантия_4111.zip
26 червня 2020 16:46
Довіреність_скан (11).pdf
26 червня 2020 16:46
Ліцензія_скан (11).pdf
26 червня 2020 16:46
Рейтинг (11).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Відхилено 1 608 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 09:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 12:39
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
#42844920
Відхилено 1 609 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 11:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 09:37
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 1 914 690,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 17:19

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "АВАКС ПРОФ"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "АВАКС ПРОФ" по закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С200714 Зборів - Красне на ділянці км 0+000-км 7+440 (окремими ділянками) Зборівського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо UA-2020-06-12-002014-а виявлено невідповідність в інформації про виконання учасникиком аналогічних договорів, а саме невідповідність пункту 3-ому «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» частині 1-ій додатку № 1 «Перелік документів» до тендерної документації: «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (таблиці «г») та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці (таблиці «г»). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників та на усі договори, які вказані в довідці (таблиці «г»).». Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями згідно Закону України №114 ІХ від 19.09.2019р. «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» – далі Закон).Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. В складі тендерної пропозиції ТОВ "АВАКС ПРОФ" надано лист відгук від приватного підприємства «РОМА» № 922 від 25.06.2020 року. Згідно ст. 2 «Замовники», ЗУ «Про публічні закупівлі»: «1. До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; 2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування); 3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків; 4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.» Виходячи зі змісту даної статті та вимог тендерної документації, ПП «РОМА» не може надавати лист відгук, адже не являється Замовником. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені. Вам необхідно: 1. Надати лист відгук до Договору субпідряду від 13 травня 2020 року від Замовника/балансоутримувача даного об’єкту який повинен бути адресований учаснику. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

07 липня 2020 09:26
Електронний підпис
07 липня 2020 09:24
Протокол
03 липня 2020 10:52
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ШЛЯХОВИК - Т"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ШЛЯХОВИК - Т" по закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С200714 Зборів - Красне на ділянці км 0+000-км 7+440 (окремими ділянками) Зборівського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо UA-2020-06-12-002014-а виявлено невідповідність в інформації про виконання учасникиком аналогічних договорів, а саме невідповідність пункту 3-ому «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» частині 1-ій додатку № 1 «Перелік документів» до тендерної документації: «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (таблиці «г») та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці (таблиці «г»). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників та на усі договори, які вказані в довідці (таблиці «г»).». Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями згідно Закону України №114 ІХ від 19.09.2019р. «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» – далі Закон).Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ШЛЯХОВИК - Т" надано лист відгук від малого приватного підприємства «НАРА» № 162 від 24.06.2020 року. Згідно ст. 2 «Замовники», ЗУ «Про публічні закупівлі»: «1. До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; 2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування); 3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків; 4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.» Виходячи зі змісту даної статті та вимог тендерної документації, мале приватне підприємство «НАРА» не може надавати лист відгук, адже не являється Замовником. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені. Вам необхідно: 1. Надати листи відгуки до договору субпідряду №3 від 14.04.2020 року та до договору субпідряду №1/09 від 04.09.2020 року від Замовника/балансоутримувача даного об’єкту який повинен бути адресований учаснику. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

08 липня 2020 11:30
Електронний підпис
08 липня 2020 11:28
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
1 914 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 14:02
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 14:26
ДУ _1 Зборів Красне.pdf зміни до договору
06 січня 2021 14:25
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 17:39
Договір укладений
20 липня 2020 17:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 888 140,00
UAH (в тому числі ПДВ 314 690,00 UAH)