Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона |
Контактна особа: |
Цап Олег Михайлович 03636-64-8-73 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2020 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2020 11:59 |
Очікувана вартість: | 30 155 400,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за виконані будівельні роботи здійснюється Замовником на підставі двостороннього підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. При застосуванні Підрядником касового метода нарахування ПДВ, у випадку відсутності реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п.201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2020 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2020 16:29 |
5942-20-ВТ_ТД.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-23-000037 ● e8b531921625439dadc1dfc730ed2a2d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 11:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2020 № 267
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2020-06-12-001937-a 12.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-29 15:13:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція дороги Станційна ВП РАЕС в м. Вараш». Етап 2. Автодорога» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-12-001937-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наданням підтвердних документів з наступного питання:
Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю – фірми «Кортакоз» (далі – Переможець) вимогам підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, зокрема щодо зазначення в довідці місця базування будівельної техніки, а також про наявність в учасника технологічного комплексу машин та механізмів, які обладнані системою нівелювання, та вимогам підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, зокрема щодо підтвердження відповідної кваліфікації працівників, знань та досвіду, необхідних для виконання робіт згідно до технічних вимог, зважаючи на те, що у складі тендерної пропозиції Переможця відсутня така інформація?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-02 10:55:33
Відповідь на зпит
Згідно Закону Украни «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики, зазначених замовником у тендерній документаці (далі – ТД), шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону та завантаження необхідних документів.
Тендерний комітет ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» здійснював розгляд тендерної пропозиції ТОВ фірма «Кортакоз» на підставі поданих учасником документів в складі пропозиції.
Учасники самостійно несуть відповідальність за інформацію та документи, що подані ними в складі пропозиції.
Підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критерія вказаним в п. 5.1 та 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ ТД вимагалось Замовником у вигляді довідок складених в довільній формі.
Відповідність ТОВ фірма «Кортакоз» підпункту 5.1 пункту 5 Розділу ІІІ ТД здійснювалась на підставі наданої в складі пропозиції учасника «Інформаційної довідки про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вих. № 307 від 25 червня 2020 року, де зазначено, зокрема в позиції 70 місце базування будівельної техніки та позиції 54 асфальтоукладник універсальний, обладнаний системою нівелювання.
Відповідність ТОВ фірма «Кортакоз» підпункту 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ ТД здійснювалась на підставі наданої в складі пропозиції учасника «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вих. № 308 від 25 червня 2020 року, де по кожному працівнику зазначено, зокрема «Освіта, кваліфікація (знання)» та «Досвід роботи, (років)».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-19 15:18:14
Визнання протиправним та скасування висновку від 19.10.2020 Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі
Категорія справи № 640/26912/20: Адміністративні справи (з 01.01.2019); Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо; процедур здійснення контролю Рахунковою палатою, Державною аудиторською службою України, державного фінансового контролю. Надіслано судом: 16.11.2020. Зареєстровано: 17.11.2020. Оприлюднено: 18.11.2020. Номер судового провадження: не визначено. Інформацію по справі можна отримати на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: http://court.gov.ua/fair/sud2670/.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Сума, що зазначена в річному плані закупівель вказана з урахуванням ПДВ. Закупівля створена з рядка плану закупівель і очікувана вартість закупівлі в оголошенні вказана без врахування ПДВ (в системі передбачено вибір даного параметру) для того щоб не було дискримінації учасників – платників ПДВ, не платників ПДВ, нерезидентів та для більш зрозумілого і прозорого порівняння цін. Внаслідок чого на аукціоні створюються рівні умови для учасників процедури закупівлі. Крім того, в пункті 1 Розділу V описана методика оцінки тендерної пропозиції, де чітко прописано, що Учасник зазначає загальну ціну на аукціон без ПДВ. Аукціон буде відбуватися за цінами без ПДВ. Учасник заповнює форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно додатку 1 до ТД, зазначаючи, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. 2. Розміщення інформації в електронній системі закупівель (ЕСЗ) здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через авторизоване робоче місце замовника. На момент оприлюднення замовником оголошення та на сьогоднішній день в ЕСЗ відсутня технічна можливість оприлюднення на майданчику інформації про мову та відсутнє для заповнення замовником поле «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції». Більше того, Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (чинний на дату оголошення процедури закупівлі) не передбачає заповнення замовником вищезазначено інформації. При цьому в пункті 7 Розділу І тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції». 3. Відповідно підпункту 5.3.1 пункту 5 розділу III тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасником ТОВ – фірма «КОРТАКОЗ», на вимогу Замовника, в складі тендерної пропозиції надано Довідку вих. №304 від 25.06.2020 (в довільній формі) про наявність в ТОВ – фірма «КОРТАКОЗ», документального підтвердження досвіду виконання робіт, які за специфікацією і складністю відповідають роботам згідно додатку 1 до технічних вимог, вказавши 4 (чотири) договори з обсягами робіт. Для підтвердження досвіду виконання робіт, які за специфікацією і складністю відповідають роботам згідно додатку 1 до технічних вимог, були надані в складі пропозиції листи-відгуки по вищевказаних чотирьох договорах. ТОВ – фірма «КОРТАКОЗ», виконано в повному обсязі вимоги Замовника у відповідності до підпункту 5.3.1 пункту 5 розділу III тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». В зв’язку з тим, що ТОВ – фірма «Кортакоз» інформація по кваліфікаційним критеріям була надана в довільній формі, Замовником було прийнято рішення запросити в Учасника процедури закупівлі додаткове підтвердження відповідності його кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановленим у документації конкурсних торгів, так як додатком 1 до технічних вимог «Відомість об’ємів будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція дороги Станційна ВП РАЕС в м. Вараш» Етап 2. Автодорога» було передбачено роботи по улаштуванню верхнього шару покриття товщино 5 см асфальтобетонних сумішей ЩМА-20 асфальтоукладальником за ширини укладання 7,5 м. в об’ємі робіт 16351 м2, а саме: «Документ, який підтверджує досвід виконання робіт по улаштуванню покриття з асфальтобетонних сумішей ЩМА-20». Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини 4 статті 5 Закону, якою встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Тому Замовником в повідомленні про усунення невідповідностей не встановлена вимога щодо надання Учасником «кількості» виконанних робіт по улаштуванню покриття з асфальтобетонних сумішей ЩМА-20. Дане повідомлення учаснику направлене не як виправлення невідповідності, а як доповнення до інформації, що надана в довідці №304 від 25.06.2020 «Про наявність досвіду виконання робіт». ТОВ – фірма «КОРТАКОЗ», на вимогу Замовника про усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції, оприлюднив Довідку «Про наявність досвіду виконання робіт по улаштуванню покриття з асфальтобетонних сумішей ЩМА-20 від 07.07.2020 № 388» , в якій зазначає лише один договір та надав до нього лист-відгук від Замовника. Чим в повній мірі задовольнив Замовника, щодо наявного досвіду ТОВ – фірма «КОРТАКОЗ» при виконанні робіт, оскільки в сукупності надано 5 договорів на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Замовник, розглянувши тендерну пропозицію та Довідку надану ТОВ – фірма «КОРТАКОЗ», дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ч. 4 ст. 5 Закону), визнав ТОВ – фірма «КОРТАКОЗ» як такого, що відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації, та уклав з ним договір.
2020-10-22 16:23:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі вих. від 30.10.2020 № 16246/001 |
Дата публікації: | 30 жовтня 2020 |
Документи:
30 жовтня 2020 16:48
|
Електронний підпис |
30 жовтня 2020 16:48
|
Позовна заява.pdf |
30 жовтня 2020 16:48
|
Квитанція.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2020 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" |
23 999 000,00
UAH
|
23 999 000,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
25 000 000,00
UAH
|
25 000 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Данко |
26 540 000,00
UAH
|
26 540 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
28 500 000,00
UAH
|
28 350 000,00
UAH
|
Документи |
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" |
29 400 000,00
UAH
|
28 490 000,00
UAH
|
Документи |
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" |
30 150 350,00
UAH
|
30 150 350,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" #40445002 |
Відхилено |
23 999 000,00
UAH
|
03 липня 2020 16:22
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" #13993936 |
Переможець |
25 000 000,00
UAH
|
14 липня 2020 15:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 10:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2022 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2021 09:38
|
5942-ВТ_ДУ_2 (1).pdf | зміни до договору |
17 червня 2021 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2020 16:44
|
5942-20-ВТ_ДУ_1 (1).pdf | зміни до договору |
20 листопада 2020 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2020 10:56
|
Договір.pdf | укладений |
30 липня 2020 10:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 46-122-01-20-09904 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування графіку виконання робіт, а саме продовження виконання робіт до грудня 2021 року та продовження строку дії договору до 30 червня 2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 46-122-01-20-09904 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |