Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь(Капітальний ремонт частини вулиці Шкільна в смт Рокині Луцького району Волинської області.)
Очікувана вартість
3 420 308,80 UAH
UA-2020-06-12-001861-a ed2761db9250496badc70eed9acab5b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазурчук Тетяна Петрівна

+380332244360 knagyniv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Княгининівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04332294
Місцезнаходження: 45630, Україна , Волинська обл., Луцький район село Княгининок, вул. Соборна, буд. 77
Контактна особа: Мазурчук Тетяна Петрівна
+380332244360
knagyniv@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 11:19
Очікувана вартість: 3 420 308,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 101,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


45630,Волинська обл.,Луцький район, село Княгининок вулиця Соборна будинок 77.Категорія замовника - органи державної влади(органи законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Респуліки Крим, органи місцевого самоврядування, об'єднання територіальних громад;мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції- українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь(Капітальний ремонт частини вулиці Шкільна в смт Рокині Луцького району Волинської області.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45630, Україна, Волинська область, с.Княгининок, вул.Соборна 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник, перераховує Підряднику аванс у розмірі 30% від вартості договору на придання матеріалів.Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику (постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва»). Аванс 7 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює щомісячні платежі за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт (типова форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (типова форма № 3-КБ), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 7-ми календарних днів з моменту підписання актів виконаних робіт (типова форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (типова форма № 3-КБ), при наявності фінансування. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС" 2 901 396,67
UAH з ПДВ
2 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 2 967 593,83
UAH з ПДВ
2 883 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Вацик Юрій Іванович 3 139 200,82
UAH з ПДВ
2 883 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Луцькспецбуд" 3 394 685,00
UAH з ПДВ
3 167 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 16:52
Електронний підпис
07 липня 2020 16:52
Лист відгук Федорова.pdf
26 червня 2020 20:06
Електронний підпис

Публічні документи

02 липня 2020 15:22
Електронний підпис
02 липня 2020 15:14
26 Статут.pdf
02 липня 2020 15:14
7 Сканкопії форм КБ-2в.pdf
02 липня 2020 15:14
6 Сканкопії форм КБ3.pdf
02 липня 2020 15:14
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОСТРАНС"

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ФОП Вацик Юрій Іванович

ТОВ "Луцькспецбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Відхилено 2 650 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 15:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 14:20
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Переможець 2 883 799,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 13:59

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей 1. Відповідно до п.2 Додатку 1 ТД Учасник надає сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі . Учасником ПП»Ространс» складі своєї ТП було надано лист –відгук від Луцької міської ради Департаменту житлово-комунального господарства де не вказано дату його видачi та вихiдний номер, чим порушив вимогу ТД .Надати документи відповідно до вказаної вимоги ТД п.2 Додатку 1 ТД.

Документи

08 липня 2020 15:42
Електронний підпис
08 липня 2020 15:34
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
2 883 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:39
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:08
Додаткова угода Шкільна Луцькавтодор.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 14:38
Договір укладений
23 липня 2020 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 761 543,88
UAH (в тому числі ПДВ 460 257,31 UAH)