Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Організація та здійснення перевезення вантажів, надання вантажного вагону для перевезення , інших послуг, пов'язаних з організацією перевезення вантажів у внутрішньому та міжнародному сполученнях (експорт, імпорт) у власних вагонах Перевізника, вагонах залізниць інших держав та/або вагонах Замовника, пов'язаних з цим супутніх послуг
Очікувана вартість
5 300 000,00 UAH
UA-2020-06-12-001823-a fd47c39a37dc4b2783fb6820d09e0f7c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарова Надія Степанівна

(03842) 6-37-70 zakharova.nadezhda@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Захарова Надія Степанівна
(03842) 6-37-70
zakharova.nadezhda@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Виходячи зі змісту обґрунтування застосування переговорної процедури на закупівлю, яке підготовлено відповідними службами ВП ХАЕС, для цього існують наступні підстави: АТ «Укрзалізниця» заснована на державній формі власності і є єдиною в державі, яка проводить вантажні перевезення залізничним транспортом. Зважаючи на той факт, що АТ «Укрзалізниця» внесена у зведений перелік суб'єктів природних монополій станом на 30.09.2019, оприлюдненому на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України за позицією № 36 – є можливість провести переговорну процедуру закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» в новій редакції від 19.04.2020. Вартість послуг визначається на підставі «Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов'язані з ними послуги та коефіцієнтів, що застосовуються до Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов'язані з ними послуги» затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 26.03.2009 за № 317 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.04.2009 340/16356. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: Зведений перелік природних монополій станом на 30.09.2019, оприлюднений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України за позицією № 36.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 16:17
Оскарження наміру укласти договір: 23 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Місце надання послуг: залізничні колії АТ «Укрзалізниця».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Організація та здійснення перевезення вантажів, надання вантажного вагону для перевезення , інших послуг, пов'язаних з організацією перевезення вантажів у внутрішньому та міжнародному сполученнях (експорт, імпорт) у власних вагонах Перевізника, вагонах залізниць інших держав та/або вагонах Замовника, пов'язаних з цим супутніх послуг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг умови розрахунків: оплата послуг здійснюється поетапно на умовах попередньої оплати шляхом перерахування коштів протягом 5 робочих днів на поточний рахунок зі спеціальним режимом використання Перевізника. Одержані кошти Перевізник зараховує на особовий рахунок Замовника. Розмір попередньої оплати та періодичність її внесення визначається виходячи із очікуваного обсягу перевезень та послуг, на підставі діючих тарифів Аванс 5 Робочі 100

Тендерна документація

12 червня 2020 15:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 15:43
Повідомлення про намір укласти договір.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000027 ● 1473f28e13874d72b37eb3d572190cec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 13:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

07.10.2020 №63
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 07.10.2020 №63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-06-12-001823-a від 12.06.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-07 16:35:32

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Організація та здійснення перевезення вантажів, надання вантажного вагону для перевезення, інших послуг, пов'язаних з організацією перевезення вантажів у внутрішньому та міжнародному сполученнях (експорт, імпорт) у власних вагонах Перевізника, вагонах залізниць інших держав та/або вагонах Замовника, пов'язаних з цим супутніх послуг», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-12-001823-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Згідно статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
У зв’язку з вище викладеним, просимо надати інформацію та документи на підставі яких, Замовником визначено потребу, предмет закупівлі та очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-09 15:41:38

Відповідь на запит Держаудитслужби України

На запит ДАСУ стосовно предмету закупівлі послуги «Організація та здійснення перевезення вантажів, надання вантажного вагону для перевезення, інших послуг, пов’язаних з організацією перевезення вантажів у внутрішньому та міжнародному сполученнях (експорт, імпорт) у власних вагонах Перевізника, вагонах залізниць інших держав та/або вагонах Замовника, пов’язаних з цим супутніх послуг» надаємо пояснення,що викладені в доданих документах.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-09 10:23:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Організація та здійснення перевезення вантажів, надання вантажного вагону для перевезення, інших послуг, пов'язаних з організацією перевезення вантажів у внутрішньому та міжнародному сполученнях (експорт, імпорт) у власних вагонах Перевізника, вагонах залізниць інших держав та/або вагонах Замовника, пов'язаних з цим супутніх послуг», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-12-001823-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
1. Моніторингом встановлено, що Замовником 26.06.2020 оприлюднено договір про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом на якому надруковано дату «31 травня 2020 року» та кульковою ручкою написано дату «26.06.2020».
У зв’язку з чим прошу вказати дату договору ?
2.Згідно частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно частини третьої статті 180 Господарського кодексу України, при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно частини четвертої статті 180 Господарського кодексу України, умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості.
У зв’язку з чим прошу пояснити чому у оприлюдненому договорі укладеному за результатами процедури закупівлі відсутня інформація щодо кількість продукції (необхідного обсягу вантажу для перевезення, місця перевезення ) ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-12 09:47:01

пояснення на запит

На запит ДАСУ стосовно предмету закупівлі послуги «Організація та здійснення перевезення вантажів, надання вантажного вагону для перевезення, інших послуг, пов’язаних з організацією перевезення вантажів у внутрішньому та міжнародному сполученнях (експорт, імпорт) у власних вагонах Перевізника, вагонах залізниць інших держав та/або вагонах Замовника, пов’язаних з цим супутніх послуг» надаємо пояснення,що викладені в доданому документі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-13 09:24:38

Запит про надання пояснень

Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Організація та здійснення перевезення вантажів, надання вантажного вагону для перевезення, інших послуг, пов'язаних з організацією перевезення вантажів у внутрішньому та міжнародному сполученнях (експорт, імпорт) у власних вагонах Перевізника, вагонах залізниць інших держав та/або вагонах Замовника, пов'язаних з цим супутніх послуг», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-12-001823-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Відповідно до пункту 4 частини 6 статті 40 Закону, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель повинно містити кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
Замовником у повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель зазначено у :
- п. 3 «Кількість товарів, виконання робіт чи надання послуг» - поетапне перевезення вантажів по мірі надходження вагонів на адресу ВП ХАЕС.;
- п. 3.1. «Місце надання послуг»: залізничні колії АТ «Укрзалізниця».

У зв’язку з вище викладеним прошу пояснити, чому у повідомленні про намір укласти договір не зазначено інформації щодо кількісті та місця надання послуг ?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-15 14:56:41

відповідь на запит ДАСУ

На запит ДАСУ стосовно предмету закупівлі послуги «Організація та здійснення перевезення вантажів, надання вантажного вагону для перевезення, інших послуг, пов’язаних з організацією перевезення вантажів у внутрішньому та міжнародному сполученнях (експорт, імпорт) у власних вагонах Перевізника, вагонах залізниць інших держав та/або вагонах Замовника, пов’язаних з цим супутніх послуг» надаємо відповідь, що викладена в доданому документі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заходи щодо усунення встановленого ДАСУ порушення надаються в доданому протоколі.

2020-10-22 10:23:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури вимогам законодавства встановлено порушення пункту 3 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
філія Центр транспортної логістики» Акціонерне товариство «Українська залізниця»
#40075815
Переможець 5 300 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 16:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 16:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
філія Центр транспортної логістики» Акціонерне товариство «Українська залізниця»
#40075815
5 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 08:43
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 17:04
№37-124-04-20-12301.pdf укладений
26 червня 2020 17:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 72 488,08
UAH (в тому числі ПДВ 12 081,35 UAH)