Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція приміщень харчоблоку Тростянецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 по вул. Шкільній, 10 в смт. Тростянець Тростянецького р-ну, Вінницької обл.»
Очікувана вартість
1 327 361,20 UAH
UA-2020-06-12-001664-a 94f8be64af4b4a6386ede8db266e0342
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сліденко Антоніна Михайлівна

+380686235624 nvktrost@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: опорний заклад освіти "Тростянецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Тростянецької селищної ради Вінницької області"
Код ЄДРПОУ: 24903149
Вебсайт: http://mygymnasium.at.ua
Місцезнаходження: 24300, Україна , Вінницька обл., смт Тростянець, вул. Шкільна, 10
Контактна особа: Сліденко Антоніна Михайлівна
+380686235624
nvktrost@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 15:14
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2020 15:14
Початок аукціону: 30 червня 2020 15:00
Очікувана вартість: 1 327 361,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 273,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція приміщень харчоблоку Тростянецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 по вул. Шкільній, 10 в смт. Тростянець Тростянецького р-ну, Вінницької обл.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24300, Україна, Вінницька область, смт.Тростянець, вулиця Шкільна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата перераховується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором Аванс 10 Робочі 30
Iнша подія Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 15:09
Додаток_7_Відомість_ресурсів.rtf
12 червня 2020 15:09
Додаток_6_Відом_учасник.docx
12 червня 2020 15:09
Додаток_5_тендер_пропоз.docx
12 червня 2020 15:09
Додаток_4_проект_догов.docx
12 червня 2020 15:09
Додаток 3 ст. 17.docx
12 червня 2020 15:09
Додаток_2_квал.крит.docx
12 червня 2020 15:09
Додаток_1_Техн_завдт.docx
12 червня 2020 15:09
Тендерна_документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне завдання
Дата подання: 16 червня 2020 11:49
Дата відповіді: 17 червня 2020 13:37
Для підрахунку та визначення вартості робіт, просимо надати технічне завдання Додаток1 в повному обсязі, з матеріалами (локальні кошториси, підсумкову відомість витрат).
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення від 16.06.2020 року вважаємо за необхідне повідомити про наступне. Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об'єму учасник особисто може відвідати та оглянути об'єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги. Ознайомитись із проектно-кошторисною документацією можна за адресою: Вінницька обл., смт. Тростянець, вулиця Шкільна, будинок 10. Контактний телефон +380686235624

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Комфортбуд 2012 1 029 049,00
UAH з ПДВ
1 029 049,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РБУ-6" 1 176 728,87
UAH з ПДВ
1 163 455,25
UAH з ПДВ
Документи
ПП Тандем 1 194 374,88
UAH з ПДВ
1 176 374,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2020 10:26
Електронний підпис
29 червня 2020 10:25
Штатний розпис.PDF
29 червня 2020 10:25
ціна.PDF
29 червня 2020 10:25
Технічна специфікація.PDF
29 червня 2020 10:25
Тендерна пропозиція.PDF
29 червня 2020 10:25
Статут.PDF
29 червня 2020 10:25
Свідоцтво платника ЄП.PDF
29 червня 2020 10:25
Розрахунок.PDF
29 червня 2020 10:25
Розрахунки.PDF
29 червня 2020 10:24
Протокол.PDF
29 червня 2020 10:24
Протокол 1.PDF
29 червня 2020 10:24
Пояснювальна записка.PDF
29 червня 2020 10:24
паспорт.pdf
29 червня 2020 10:24
наказ.PDF
29 червня 2020 10:24
Наказ директора.PDF
29 червня 2020 10:24
Локальний кошторис.PDF
29 червня 2020 10:24
Ліцензія.PDF
29 червня 2020 10:24
Лист-роз_яснення.PDF
29 червня 2020 10:24
Календарний графік.PDF
29 червня 2020 10:24
Зведений кошторис.PDF
29 червня 2020 10:24
Договірна ціна.PDF
29 червня 2020 10:24
Договір.PDF
29 червня 2020 10:24
Договір послуг.PDF
29 червня 2020 10:24
договір оренди.PDF
29 червня 2020 10:24
Довідка.PDF
29 червня 2020 10:24
Довідка ст.17.PDF
29 червня 2020 10:24
довідка про санкції.PDF
29 червня 2020 10:24
довідка про оренду.PDF
29 червня 2020 10:24
Довідка до ст.17.PDF
29 червня 2020 10:24
Довідка до ст.17....PDF
29 червня 2020 10:24
Довідка до ст. 17 ...PDF
29 червня 2020 10:24
до ліцензії1.pdf
29 червня 2020 10:24
Дефектний акт.PDF
29 червня 2020 10:24
Гарантійний лист.PDF
29 червня 2020 10:24
Відгук2.PDF
29 червня 2020 10:24
Відгук.PDF
29 червня 2020 10:24
Витяг.pdf
29 червня 2020 10:24
Витяг з реєст. плат. ЄП.PDF
29 червня 2020 10:24
Виписка.PDF
29 червня 2020 10:24
Аналог. договір3.PDF
29 червня 2020 10:24
Аналог. договір2.PDF
29 червня 2020 10:24
Аналог. договір.PDF
29 червня 2020 10:24
.Довідка до ст. 17..PDF

Публічні документи

29 червня 2020 15:10
Електронний підпис
29 червня 2020 15:08
Захист довкілля.pdf
29 червня 2020 15:08
Листи та довідки.pdf
29 червня 2020 15:08
Паспорт.pdf
29 червня 2020 15:08
Розрахунок машин.pdf
29 червня 2020 15:08
Техпаспорта.pdf
29 червня 2020 15:08
Протоколи.pdf
29 червня 2020 15:08
Про підприємство.pdf
29 червня 2020 15:08
Лист-відгук.pdf
29 червня 2020 15:08
Кошторис3.pdf
29 червня 2020 15:08
Кошторис2.pdf
29 червня 2020 15:08
Кошторис1.pdf
29 червня 2020 15:08
Аналогічний договір 3.pdf
29 червня 2020 15:08
Аналогічний договір 2.pdf
29 червня 2020 15:08
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 17:36
Електронний підпис
07 липня 2020 17:30
пояснення
07 липня 2020 17:30
штатний розпис 2
07 липня 2020 17:26
довідка
26 червня 2020 19:18
Електронний підпис
26 червня 2020 19:15
Локальний кошторис.PDF
26 червня 2020 19:15
Ліцензія з додатком.PDF
26 червня 2020 19:15
Договірна ціна.PDF
26 червня 2020 19:15
Тендерна пропозиція.PDF
26 червня 2020 19:15
Статут.PDF
26 червня 2020 19:15
Рішення Засновника.PDF
26 червня 2020 19:15
Дефектний акт.PDF
26 червня 2020 19:15
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
26 червня 2020 19:15
Виписка з ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Комфортбуд 2012

ТОВ "РБУ-6"

ПП Тандем

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Комфортбуд 2012
#37908546
Відхилено 1 029 049,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 11:30
ТОВ "РБУ-6"
#03329315
Відхилено 1 163 455,25
UAH з ПДВ
07 липня 2020 14:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 11:39
ПП Тандем
#30804847
Відхилено 1 176 374,88
UAH з ПДВ
08 липня 2020 15:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 14:55

Документи

03 липня 2020 11:30
Електронний підпис
03 липня 2020 11:26
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «РБУ-6», поданій на відкриті торги «Реконструкція приміщень харчоблоку Тростянецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 по вул. Шкільній,10 в смт.Тростянець, Тростянецького р-ну, Вінницької обл. » (код ДК 021:2015-45454000-4 Реконструкція).Перелік виявлених невідповідностей (пункт 2 розділу 3 тендерної документації) : в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (таблиця 2 Додатоку 2 тендерної документації) зайняті посади за основним місем роботи не відповідають посадам в штатному розписі; 2. В довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази відсутні дані про рік випуску та наявну кількість машин, механізмів та обладнання; Частина копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів відсутні, на деякі надано двічі. (таблиця 1 Додатку 2 тендерної документації); 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (таблиця 2 додатку 2 до тендерної документації)та копію належним чином завірену штатного розпису ; довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази (таблиця1 додатку 2 тендерної документації). Копії належним чином завірених свідоцтв про реєстрацію всіх транспортних засобів, що є власністю ТОВ «РБУ-6». Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк розгляду тендерних пропозиці, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно пункту 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

07 липня 2020 14:52
Електронний підпис
07 липня 2020 14:50
Протокол
03 липня 2020 11:31
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «Тандем», поданій на відкриті торги «Реконструкція приміщень харчоблоку Тростянецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 по вул. Шкільній,10 в смт.Тростянець, Тростянецького р-ну, Вінницької обл. » (код ДК 021:2015-45454000-4 Реконструкція).Перелік виявлених невідповідностей (пункт 2 розділу 3 тендерної документації) : 1.В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (таблиця 2 Додатоку 2 тендерної документації) вказано посаду в.о. головного інженера за основним місцем роботи, проте в штатному розписі така посада відсутня; 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (таблиця 2 додатку 2 до тендерної документації)та копію належним чином завірену штатного розпису. Якщо наявна розбіжність між посадами в штатному розписі та довідці вказати причини розбіжності відповідно до норм чинного законодавства. Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно пункту 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

08 липня 2020 15:36
Електронний підпис
08 липня 2020 15:34
Протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
08 липня 2020 15:37
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі