Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка)), ДК 021:2015 -39160000-1
Очікувана вартість
505 171,00 UAH
UA-2020-06-12-001537-c 68dc597d5f4e45c099e8e3a6843fbe97
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 10:11
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 12:28
Очікувана вартість: 505 171,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 525,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 набір
допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР, вул. Велика Діївська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
52 штуки
допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР, вул. Велика Діївська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 комплект
допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР, вул. Велика Діївська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 10:11
Додаток 4 - Технічна специфікація.docx
12 червня 2020 10:11
Додаток 6 - Проєкт договору.docx
12 червня 2020 10:11
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ СТЕМ-ЦЕНТР "СОКРАТ" 504 820,00
UAH з ПДВ
502 294,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інноваційні освітні рішення" 505 064,00
UAH з ПДВ
502 538,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 16:07
Договор ЦПХ Черненко.pdf
27 червня 2020 19:14
Електронний підпис
27 червня 2020 19:12
санкція заборона.jpg
27 червня 2020 19:12
корупція.jpg
27 червня 2020 19:12
не притягнуто.jpg
27 червня 2020 19:12
санкції.jpg
27 червня 2020 19:12
Подібні договори.pdf
27 червня 2020 19:12
специфікація додаток 2.pdf
27 червня 2020 19:12
Екологічність.pdf
27 червня 2020 19:12
гарантія доставки.pdf
27 червня 2020 19:12
гарантія 120 днів.pdf
27 червня 2020 19:12
проект Договору.pdf
27 червня 2020 19:12
90 днів.pdf
27 червня 2020 19:12
працівники.pdf
27 червня 2020 19:12
Достовірність.pdf
27 червня 2020 19:12
Сертифікація.pdf
27 червня 2020 19:12
Диплом Дзюба С.jpg
27 червня 2020 19:12
диплом Иванко.pdf
27 червня 2020 19:12
RomanChernenko-Certificates.pdf
27 червня 2020 19:12
кредити заборгованісь.pdf
27 червня 2020 19:12
про відкриття рахунку.pdf
27 червня 2020 19:12
Черненко сертифікат1.jpg
27 червня 2020 19:12
Паспорт іванко.pdf
27 червня 2020 19:12
Договір цпх.pdf
27 червня 2020 19:12
Черненко диплом.jpg
27 червня 2020 19:12
протокол.pdf
27 червня 2020 19:12
Черненко сертифікат3.jpg
27 червня 2020 19:12
Довідка_20148633240430766911.pdf
27 червня 2020 19:12
Мариуполь договор.pdf
27 червня 2020 19:12
Баланс.pdf
27 червня 2020 19:12
згода на підпис.jpg

Публічні документи

02 липня 2020 15:22
Електронний підпис
02 липня 2020 15:19
Довідка МВС 29.06.2020.pdf
02 липня 2020 15:19
Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
02 липня 2020 15:19
Довідка ч.2 ст.17.pdf
02 липня 2020 15:19
Тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2020 16:46
Електронний підпис
26 червня 2020 16:43
40 паспорт Стоєцька О.Л..pdf
26 червня 2020 14:08
Електронний підпис
24 червня 2020 16:49
Електронний підпис
23 червня 2020 16:05
34 Трудова Табінська О..pdf
23 червня 2020 16:05
33 Трудова Слєпак Ж..pdf
23 червня 2020 16:05
32 Трудова Абрамюк А..pdf
23 червня 2020 16:05
28 Лист-відгук Полтава.pdf
23 червня 2020 16:05
2 Специфікація.pdf
23 червня 2020 16:05
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ СТЕМ-ЦЕНТР "СОКРАТ"

ТОВ "Інноваційні освітні рішення"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНИЙ СТЕМ-ЦЕНТР "СОКРАТ"
#40893320
Відхилено 502 294,14
UAH з ПДВ
02 липня 2020 11:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 09:08
ТОВ "Інноваційні освітні рішення"
#41290199
Переможець 502 538,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 13:29

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 01.07.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: «Шкільні меблі (допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка)), ДК 021:2015 -39160000-1. 2.2. Кількість: 52 набори, 2 комплекти, 57 штук. 2.3. Місце поставки: м. Дніпро, КЗО «СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР, вул. Велика Діївська, 42. 2.4. Строк поставки: до 30.08.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-06-12-001537-c. 4. Дата та час початку Аукціону: 30.06.2020 12:28 5. Дата та час закінчення Аукціону: 30.06.2020 12:49 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ "НАВЧАЛЬНИЙ СТЕМ-ЦЕНТР "СОКРАТ" 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 40893320 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 03031, м. Київ, просп. Відрадний, будинок 95-С, тел.: +380675516228. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надано договір ЦПД № 7 від 24.06 2019 року з громадянином Черненко Р. оформлений під іншу закупівлю, а саме роботрафік, Замовник закуповує інший товар, тому і предмет закупівлі інший 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати оновлений договір ЦПД № 7 з громадянином Черненко Р. з зазначенням вірного предмету договору, який буде відповідати даній закупівлі. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інноваційні освітні рішення"
#41290199
502 538,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 13 липня 2020 11:35
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: на підставі п.2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства
Документи:
13 липня 2020 11:35
відміна торгів.docx
Виконано
Дата оприлюднення: 13 липня 2020 11:37
Кінець періоду оскарження: 24 липня 2020 00:00
Дата відміни: 24 липня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: на підставі п.2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства
Документи:
13 липня 2020 11:37
Електронний підпис
13 липня 2020 11:36
відміна торгів.docx