Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція КЛ-6кВ РП-65 – ТП-693 з установкою ТП для електропостачання житлового будинку гр. Філь О.О по вул. Малика 17/3, м. Запоріжжя)
Очікувана вартість
586 722,00 UAH
UA-2020-06-12-001387-a 22f6156cbb624d0bb45a859c7559cb53
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкас Наталія Сергіївна

+380612253611 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Черкас Наталія Сергіївна
+380612253611
N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2020 14:30
Початок аукціону: 24 червня 2020 12:54
Очікувана вартість: 586 722,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 933,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(Реконструкція КЛ-6кВ РП-65 – ТП-693 з установкою ТП для електропостачання житлового будинку гр. Філь О.О по вул. Малика 17/3, м. Запоріжжя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Малика 17/3, ЗАПОРІЖЖЯ, Запорізька область, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору По письмовому зверненню «Підрядника» здійснення авансового платежу в розмірі 50% від ціни Договору протягом 30 календарних днів після підписання Договору, при умові фінансової можливості «Замовника» Аванс 30 Календарні 50
Виконання робіт Здійснення остаточного розрахунку протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - виконання Підрядником робіт на суму здійсненої Замовником передоплати та оформлення документів, зазначених у п.4.2 договору, - підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), акту приймання-передачі змонтованого устаткування, - реєстрації Підрядником в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Т.О.К." 533 844,00
UAH з ПДВ
533 844,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ ЕЛЕКТРИК" 553 178,40
UAH з ПДВ
550 243,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 14:06
Електронний підпис
26 червня 2020 14:01
Відгук Прайм-Біо.pdf
26 червня 2020 14:01
Відгук ЗТПП.pdf
23 червня 2020 12:45
Електронний підпис
23 червня 2020 12:31
11_ДЦ_ОПР.xls
23 червня 2020 12:31
11_ДЦ_ЛС2_2-1-5.xls
23 червня 2020 12:31
11_ДЦ_ЛС2_2-1-2.xls
23 червня 2020 12:31
11_ДЦ_ЛС1_2-1-4.xls
23 червня 2020 12:31
11_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
23 червня 2020 12:31
11_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
23 червня 2020 12:31
11_ДЦ_ИВР.xls
23 червня 2020 12:31
11_ДЦ_ДЦ.xls
23 червня 2020 12:31
11.bdcu
23 червня 2020 12:31
Додаток 5 часть2.pdf
23 червня 2020 12:31
Додаток 5 часть1.pdf
23 червня 2020 12:31
Фін звітність.pdf
23 червня 2020 12:31
Дозвіл +декларація.pdf
23 червня 2020 12:31
Виписка з ЄДРПОУ копия.pdf
23 червня 2020 12:31
Посвідчення.pdf
23 червня 2020 12:31
Посвідчення автовишка.pdf
23 червня 2020 12:31
диплом Тягунов 001.jpg
23 червня 2020 12:31
диплом Стаценко.pdf
23 червня 2020 12:31
диплом Передерій А.pdf
23 червня 2020 12:31
диплом Калоша.jpg
23 червня 2020 12:31
Диплом Ільїн.pdf
23 червня 2020 12:31
Диплом Данченко 001.jpg
23 червня 2020 12:31
оренда автовишка.pdf
23 червня 2020 12:31
Договор оренди кран.pdf
23 червня 2020 12:31
Додаток 3.pdf
23 червня 2020 12:31
Додаток 2.pdf
23 червня 2020 12:31
Додаток 1.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 08:51
Електронний підпис
23 червня 2020 11:01
Електронний підпис
23 червня 2020 10:53
3.5.2_Протокол.pdf.p7s
23 червня 2020 10:53
3.4_ДовидкаРеквізити.pdf.p7s
23 червня 2020 10:53
2.4_Відгук Жемчужина.pdf.p7s
23 червня 2020 10:53
2.4_Аналог Жемчужина.pdf.p7s
23 червня 2020 10:53
2.3_ДовидкаПерсонал.pdf.p7s
23 червня 2020 10:53
2.2_Дог Ямобур.pdf.p7s
23 червня 2020 10:53
2.2_Дог Гор бур прокол.pdf.p7s
23 червня 2020 10:53
2.2_Дог Автотранспорт.pdf.p7s
23 червня 2020 10:53
2.2_Дог Автовишка.pdf.p7s
23 червня 2020 10:53
2.1_Ліцензія.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Т.О.К."

ТОВ "ГЛОБАЛ ЕЛЕКТРИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Т.О.К."
#43255507
Відхилено 533 844,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 17:19
ТОВ "ГЛОБАЛ ЕЛЕКТРИК"
#33961559
Переможець 550 243,20
UAH з ПДВ
06 липня 2020 17:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ ЕЛЕКТРИК"
#33961559
550 243,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор Филь.pdf укладений
21 липня 2020 14:22
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 16:34
Звіт про виконання договору Р750720.pdf укладений
25 березня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 13:45
ДУ 3 Філь (1).pdf зміни до договору
01 березня 2021 13:44
СПЗ_Повідомлення (внесення змін до договору) ДУ №3 (1).pdf зміни до договору
01 березня 2021 13:44
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 08:40
ДУ 2 Філь (1).pdf зміни до договору
20 січня 2021 08:34
СПЗ_Повідомлення (внесення змін до договору) ДУ №2 (1).pdf зміни до договору
20 січня 2021 08:34
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 13:50
ДУ 1 Филь (1).pdf зміни до договору
11 серпня 2020 13:50
СПЗ_Повідомлення (внесення змін до договору) ДУ №1 (1).docx зміни до договору
11 серпня 2020 13:50
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: Р750720
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Р750720
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: Р750720
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 528 146,40
UAH (в тому числі ПДВ 88 024,40 UAH)