Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт доріжок у парку «Муромець» у Деснянському районі»
Очікувана вартість
5 065 458,00 UAH
UA-2020-06-12-001081-a 2589a20289e2493dbde85220f02cb315
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 12:50
Очікувана вартість: 5 065 458,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 327,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт доріжок у парку «Муромець» у Деснянському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, парк «Муромець» у Деснянському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 16:53
Електронний цифровий підпис
19 червня 2020 16:23
Перелік внесених змін.docx
19 червня 2020 16:23
ТД.docx
19 червня 2020 16:53
Електронний цифровий підпис
12 червня 2020 14:00
Електронний цифровий підпис
19 червня 2020 16:23
Перелік внесених змін.docx
19 червня 2020 16:23
ТД.docx
12 червня 2020 13:05
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000016 ● a1a851c9a9d84f68ba99456cfe1db54b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.07.2020 № 203
Київ


Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2020 № 203

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2020-06-12-001081-a 12.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі положень ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оголошення з тендерною документацією на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт доріжок у парку «Муромець» у Деснянському районі» яке було опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу, шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Щодо оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без заповнення поля: «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції», як це передбачено п.8, ч. 2 ст. 21 Закону, повідомляємо Вам наступну інформацію. Замовником заповнюються обов’язкові поля, шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. На момент публікації оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт доріжок у парку «Муромець» у Деснянському районі» (UA-2020-06-12-001081-a) поле «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» в електронній системі закупівель відсутнє. Повідомляємо, що Київським комунальним об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" враховано всі зауваження та буде вжито всіх дієвих заходів щодо недопущення таких порушень в майбутньому, а саме шляхом внесення інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в примітки до оголошення.

2020-08-05 16:10:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ" 5 063 447,90
UAH з ПДВ
5 063 447,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МІСТОБУД-ПРОЕКТ 5 065 098,10
UAH з ПДВ
5 065 098,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 17:32
sign.p7s
13 липня 2020 15:48
sign.p7s
13 липня 2020 15:46
Ліцензія.pdf
13 липня 2020 15:46
тп .pdf
13 липня 2020 15:46
рішення.pdf
13 липня 2020 15:46
Довідка МВС.pdf
13 липня 2020 15:46
довідка дфс.pdf
26 червня 2020 18:35
sign.p7s
26 червня 2020 18:32
Витяг з ЄДР.pdf
26 червня 2020 18:32
СТАТУТ і Рішення .pdf
26 червня 2020 18:32
Аналогічні Відрадний.rar
26 червня 2020 18:32
Договір Ф-Б.pdf
26 червня 2020 18:32
договір оренди.pdf
26 червня 2020 18:32
Протокол і наказ.pdf
26 червня 2020 18:32
Договір з субпідряд Д.pdf
26 червня 2020 18:32
70 --- парк Муромець.rar
26 червня 2020 18:32
Розрахунок ТП.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 14:17
sign.p7s
26 червня 2020 14:16
Муромець.rar
26 червня 2020 14:16
наказ і рішення.pdf
26 червня 2020 14:16
Наказ і АП.pdf
26 червня 2020 14:16
Витяг ПДВ.pdf
26 червня 2020 14:16
Витяг з ЄДР.pdf
26 червня 2020 14:16
аналогічні роботи 2.7z
26 червня 2020 14:16
аналогічні роботи 1.7z

Підстави для відмови в участі

ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ МІСТОБУД-ПРОЕКТ

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ"
#41768471
Переможець 5 063 447,90
UAH з ПДВ
08 липня 2020 17:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ"
#41768471
5 063 447,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 липня 2020 16:27
договір укладений
20 липня 2020 16:24
sign.p7s зміни до договору
31 грудня 2020 10:59
sign.p7s зміни до договору
04 листопада 2020 09:23
ДУ 2 від 03.11.20 до Д 244.7 від 20.07.20.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 09:16
sign.p7s зміни до договору
26 серпня 2020 13:52
ДУ _ 1 від 26.08.20 до Д _ 244.7 від 20.07.20.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 16. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ПІДПИСИ СТОРІН у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 244/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 244/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 057 838,28
UAH (в тому числі ПДВ 842 973,05 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку