Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201403 Деренівка - Долина на ділянці км 0+000-км 5+485 (окремими ділянками) Теребовлянського району Тернопільської області
Current average repair of the highway of local significance С201403 Derenivka - Dolyna on the section km 0 + 000-km 5 + 485 (separate sections) of Terebovlya district of Ternopil region
Очікувана вартість
8 615 160,00 UAH
UA-2020-06-12-000802-a a516bc16fa7949e2834035a7a47f6bdf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME Trrnopilkomuninvest
National ID: 32865587
Contact point: Chuy Pavlo Pavlovuch
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 червня 2020 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 17:30
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:52
Очікувана вартість: 8 615 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 075,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 12 червня 2020 11:48
Enquiries until: 26 липня 2020 17:30
Complaints submission until: до 01 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 серпня 2020 17:30

Information

Estimated total value: 8 615 160 UAH including VAT
Minimal lowering step: 43 076 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.
Розгорнути Згорнути
Customer category Communal enterprise "Ternopilkomuninvest" - in accordance with paragraph 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity that meets the needs of the state or territorial community and is the recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 46017, street Kyivska, 3A, Ternopil, Ternopil region. USREOU code - 32865587.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201403 Деренівка - Долина на ділянці км 0+000-км 5+485 (окремими ділянками) Теребовлянського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Деренівка - Долина, Теребовлянський район, автомобільна дорога місцевого значення С201403
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the highway of local significance С201403 Derenivka - Dolyna on the section km 0 + 000-km 5 + 485 (separate sections) of Terebovlya district of Ternopil region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 16:45
Деренівка Долина Зміни 29.07..pdf
29 липня 2020 16:45
Додаток_1_Перелiк документiв зі змінами від 29.07.2020.docx
23 липня 2020 16:38
Додаток_1_Перелiк документiв зі змінами від 23.07.2020.docx
16 липня 2020 16:00
Додаток_1_Перелiк документiв зі змінами від 16.07.2020.docx
13 липня 2020 14:15
Додаток_1_Перелiк документiв зі змінами від 13.07.2020.docx
12 червня 2020 11:49
Додаток_1_Перелiк документiв.docx
23 липня 2020 16:38
Зміни 23.07.2020.pdf
23 липня 2020 16:38
ТД Деренівка Долина зі змінами від 23.07.20.docx
12 червня 2020 11:49
ТД Деренівка Долина.docx
16 липня 2020 16:00
Деренівка Долина Зміни від 16.07.2020.pdf
13 липня 2020 14:15
Деренівка Долина Зміни.pdf
13 липня 2020 14:15
Додаток_2_Технічне завдання зі змінами від 13.07.2020.doc
12 червня 2020 11:49
Додаток_2_Технічне завдання.doc
12 червня 2020 11:49
Додаток_5_Проект_договору_.docx
12 червня 2020 11:49
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
12 червня 2020 11:49
Додаток_3_Лист_-_згода.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-12-000802-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т", Код ЄДРПОУ:42844920
Дата подання: 08 липня 2020 20:51
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації
08.07.2020 р. № 2038 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ________________________________________ Вул. Митрополита В.Липківського,45 м. Київ,03035 Суб’єкт оскарження Товариство з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» 48101, вул. Січових Стрільців, 63/1, м. Теребовля Тернопільської області ЄДРПОУ: 42844920 E-mail: shliakhovykt@gmail.com Тел.: 095-694-14-99 Найменування Замовника рішення і дії якого оскаржуються Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» ЄДРПОУ – 32865587 Тел.: 0961448267 Е-mail.: tender_tki@ukr.net 46017, м.Тернопіль, вул. Київська, 3-а Закупівля UA-2020-06-12-000802-a 1 послуга: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201403 Деренівка - Долина на ділянці км 0+000-км 5+485 (окремими ділянками) Теребовлянського району Тернопільської області» (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (CPV)) СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації Частина 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначає, що Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проте, окремі, встановлені Замовником за даним предметом закупівлі вимоги суперечать таким вимогам Закону, є дискримінаційними. Підстава подання скарги Затвердження Замовником тендерної документації з умовами/вимогами, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, порушення прав та законних інтересів ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т». Обґрунтування наявності порушених прав 12.06.2020р. Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» (далі-Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення № UA-2020-06-12-000802-а про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201403 Деренівка - Долина на ділянці км 0+000-км 5+485 (окремими ділянками) Теребовлянського району Тернопільської області» (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (CPV)). Вивченням тендерної документації Замовника виявлено вимоги, які штучно обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наявність таких дискримінаційних вимог, в порушення принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст.3 Закону перешкоджає реалізації нашого права на участь у цій закупівлі. Перше: Відповідно до п.5.1. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п.3 Додатку №1 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). За змістом тендерної документації (п.3 Додатку №1) : «Під аналогічним договором необхідно розуміти договір (-ри) з поточного середнього або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування, з наступними основними видами робіт, а саме: - Холодне фрезування, покриття фрезою при глибині фрезування 40 мм; - Ліквідація вибоїн асфальтобетоного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 1 метра квадратного, при товщенні шару до 50 мм.; - Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші; - Ущільнення асфальтобетоного шару котком дорожнім самохідним вібраційним гладковальцевним за шість проходів котка ро одному сліду; - Планування узбіч автогрейдером середнього типу з робочим ходом в зворотньому напрямку; - Підсипання занижених узбіч». Водночас, така вимога Замовника не узгоджується із Технічним завданням (Додаток №2 до тендерної документації), яким не передбачено виконання за цим предметом закупівлі таких робіт як: - Холодне фрезування покриття фрезою при глибині фрезування 40 мм; - Ліквідація вибоїн асфальтобетоного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 1 метра квадратного, при товщенні шару до 50 мм; - Планування узбіч автогрейдером середнього типу з робочим ходом в зворотньому напрямку; - Підсипання занижених узбіч. Відтак, підтвердження виконання не передбачених Технічним завданням робіт ніяк не може свідчити про наявність досвіду виконання аналогічних робіт за цим предметом закупівлі. Вбачається, що Замовник, встановлюючи вимоги до аналогічного договору в частині необхідності підтвердження досвіду виконання видів робіт, які не передбачені Технічним завданням намагається штучно обмежити коло учасників, які можуть взяти участь у цій закупівлі чим грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель, що призводить до дискримінації учасників. ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» має належний, документально підтверджений досвід з виконання основних видів будівельних робіт, аналогічних тим, що визначені Технічним завданням за цим предметом закупівлі (копії договорів додаються). Проте, не може взяти участь в цій процедурі закупівлі, оскільки немає досвіду виконання робіт, зокрема, Холодне фрезування покриття фрезою при глибині фрезування 40 мм; Ліквідація вибоїн асфальтобетоного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 1 метра квадратного, при товщенні шару до 50 мм; Планування узбіч автогрейдером середнього типу з робочим ходом в зворотньому напрямку; Підсипання занижених узбіч, які не передбачені Технічним завданням. Друге: Відповідно до п.5.1. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п.3 Додатку №1 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). За змістом тендерної документації (п.3 Додатку №1) : «Під аналогічним договором необхідно розуміти договір (-ри) з поточного середнього або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування, з наступними основними видами робіт, а саме: - Холодне фрезування, покриття фрезою при глибині фрезування 40 мм; - Ліквідація вибоїн асфальтобетоного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 1 метра квадратного, при товщенні шару до 50 мм.; - Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші; - Ущільнення асфальтобетоного шару котком дорожнім самохідним вібраційним гладковальцевним за шість проходів котка ро одному сліду; - Планування узбіч автогрейдером середнього типу з робочим ходом в зворотньому напрямку; - Підсипання занижених узбіч». В цій же частині документації Замовник визначає, що: «Кількість аналогічних договорів повинна бути не мене двох». Таким чином Замовник, окрім того, що вимагає підтвердження виконання робіт, які не передбачені технічним завданням, то ще й суттєво обмежує можливість підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію предметом договорів – тільки поточний середній або капітальний ремонт доріг та встановлює вимогу надання двох таких договорів. Такі вимоги Замовника необґрунтовані, обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників. За таких вимог, учасники, які мають досвід виконання аналогічних робіт за цим предметом закупівлі в межах одного договору з капітального чи поточного середнього ремонту доріг не можуть взяти участь у цій закупівлі, оскільки вимагається надання двох аналогічних договорів. Водночас, учасники, які мають належний досвід виконання аналогічних робіт при виконанні поточного середнього чи капітального ремонту (1 договір) та з поточного дрібного ремонту (1 договір) не мають можливості взяти участь в закупівлі, оскільки замовником обмежено підтвердження аналогічних договорів їх предметом – лише поточний середній або капітальний ремонт доріг. Так, ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» маючи належно підтверджений досвід виконання основних видів робіт (холодне фрезерування асфальтобетонного покриття, влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші, ущільнення асфальтобетонного покриття та інші) визначених технічним завданням з їх виконанням в рамках поточного середнього та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг (сканкопії договорів №3 від 14.04.2020р., №43-03/20 від 24.03.2020р. додаються), через встановлені Замовником дискримінаційні умови щодо предмету аналогічного договору та їх кількості не може взяти участь в цій закупівлі. При цьому, звертаю увагу Колегії на те, що встановленими державними нормами та стандартами технологія виконання робіт, визначених технічним завданням, є аналогічною як при поточному середньому чи капітальному ремонтах доріг так і при поточному дрібному ремонті автомобільних доріг. В цей же час, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення таких обмежуючих умов підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт в частині предмету договору, який вважатиметься аналогічним та їх кількості, а відтак такі вимоги Замовника є дискримінаційними. (Аналогічною, за своєю правовою природою, в цьому питанні є позиція Антимонопольного комітету України, Рішення №4773-р/пк-пз від 12.03.2020р., Рішення №7688-р/пк-пз від 22.04.2020р.) Статтею 16 Закону не передбачено кількісного критерію для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів. За змістом Закону наявність досвіду підтверджується фактом виконання аналогічних договорів, а не їх кількістю. При цьому Замовником не враховано, що за одним виконаним договором обсяги аналогічних робіт можуть бути значно більшими аніж передбачено технічним завданням за цим предметом закупівлі. Передбачене ст.16 Закону право Замовника на встановлення того чи іншого кваліфікаційного критерію покликане забезпечити участь в торгах Учасників які мають необхідні матеріально-технічні, людські, фінансові ресурси та необхідний досвід виконання аналогічних робіт, а відтак фактично спроможні виконати роботи/надати послуги за тим чи іншим предметом закупівлі. Встановлення того чи іншого кваліфікаційного критерію повинно бути обґрунтованим і не може бути використане Замовником для штучного обмеження кола учасників. Вищезгадані вимоги Замовника безумовно обмежують конкуренцію та є дискримінаційними, і встановлення таких прямо суперечить ч.4 ст.5 Закону, яка забороняє встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників. З наведеного, поза всяким розумним сумнівом, тендерна документація Замовника за предметом закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201403 Деренівка - Долина на ділянці км 0+000-км 5+485 (окремими ділянками) Теребовлянського району Тернопільської області» (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (CPV)) містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, порушують принципи здійснення публічних закупівель. Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.ст.3,5,18,22 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником - Комунальним підприємством «Тернопількомунінвест» процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-12-000802-а. 3. Зобов’язати Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201403 Деренівка - Долина на ділянці км 0+000-км 5+485 (окремими ділянками) Теребовлянського району Тернопільської області» (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (CPV)), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-12-000802-а, а саме: А) змінити положення п.3 Додатку №1 тендерної документації в частині основних видів робіт аналогічного договору шляхом виключення видів робіт, які не передбачені Технічним завданням, а саме: - Холодне фрезування покриття фрезою при глибині фрезування 40 мм; - Ліквідація вибоїн асфальтобетоного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 1 метра квадратного, при товщенні шару до 50 мм; - Планування узбіч автогрейдером середнього типу з робочим ходом в зворотньому напрямку; - Підсипання занижених узбіч. Б) змінити положення п.3 Додатку 1 тендерної документації шляхом розширення його змісту надавши учасникам право підтверджувати досвід виконання аналогічних договорів – Договорами за предметом поточного дрібного ремонту доріг. В) змінити положення п.3 Додатку 1 тендерної документації шляхом виключення положення про необхідність надання аналогічних договорів в кількості не менше двох. Додаток: сканкопії документів: - Договір 3 від 14.04.20р. - Договір 43-03 20 від 24.03.20р. З повагою, Директор ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» Карпець М.І.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 липня 2020 11:03
рішення від 10.07.2020№13384+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 13 липня 2020 11:02
рішення від 22.07.2020№14211.pdf
Дата публікації: 27 липня 2020 18:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом комунального підприємства «Тернопількомунінвест» детально розглянуто рішення Антимонопольного комітету № 14211-р/пк-пз від 22.07.2020 року по скарзі №2038 від 08.07.2020 року, та було прийнято рішення внести відповідні зміни (згідно протоколу КП «Тернопількомунінвест» засідання тендерного комітету про внесення змін до тендерної документації від 29.07.2020 року). Дані зміни були опубліковані на авторизованому майданчику PROZZORO згідно ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Дата виконання рішення замовником: 30 липня 2020 12:01

Документи подані скаржником

08 липня 2020 20:22
Скарга АМКУ 2038.pdf
08 липня 2020 20:22
Скарга АМКУ 2038.pdf.p7s
08 липня 2020 20:22
Скарга АМКУ 2038.docx
08 липня 2020 20:22
Договір 3 від 14.04.20.pdf

Документи подані замовником

14 липня 2020 11:31
Протокол
14 липня 2020 11:31
Зміни
14 липня 2020 11:31
Лист

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000012 ● da9e48cc911a4421b138f5b4fde1f2ed
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 14:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.10.2020 № 194

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.10.2020 №194.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-12-000802-a, 12.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK1-5_2.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 серпня 2020
UA-2020-06-12-000802-aa516bc16fa7949e2834035a7a47f6bdf
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 09:56
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:56
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:55
Лист НБУ по ліцензії.pdf
05 серпня 2020 09:55
№52 ІД Довідка АБЗ.pdf
05 серпня 2020 09:55
№47 Проект договору.pdf
05 серпня 2020 09:55
№43 ІД Зразок підпису.pdf
05 серпня 2020 09:55
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
05 серпня 2020 09:55
№31 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
05 серпня 2020 09:55
№21 ВПВ17.pdf
05 серпня 2020 09:55
№20 ВПВ17.pdf
05 серпня 2020 09:55
№19 ВПВ17.pdf
05 серпня 2020 09:55
№18 ВПВ17.pdf
05 серпня 2020 09:55
№17 ВПВ17.pdf
05 серпня 2020 09:55
№1 Цінова пропозиція.pdf
05 серпня 2020 09:55
№15 КК Лист відгук 72.pdf
05 серпня 2020 09:55
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
05 серпня 2020 09:55
№13 КК Договір №72.pdf
05 серпня 2020 09:55
№4 КК Договори оренди.rar

Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 12:40
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:40
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:38
Документи преможця.zip
05 серпня 2020 16:58
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:58
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:55
KK.zip
05 серпня 2020 16:46
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:46
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:41
Цінова пропозиція.zip
05 серпня 2020 15:56
Цінова пропозиція.zip
05 серпня 2020 15:56
КК.zip
05 серпня 2020 15:56
KK.zip
05 серпня 2020 15:56
Інші документи.zip
05 серпня 2020 15:56
КК 14 тех паспорти.zip
05 серпня 2020 15:56
Технічна частина.zip
05 серпня 2020 15:56
Проект договору.zip
05 серпня 2020 15:56
ВПВ17.zip
05 серпня 2020 15:56
Рейтинг_Скан(1).pdf
05 серпня 2020 15:56
Лiцензiя(1).zip
05 серпня 2020 15:56
Ліцензія_скан(1).pdf
05 серпня 2020 15:56
Довіреність_скан(1).pdf
05 серпня 2020 15:56
Довiренiсть_Рижий(1).zip
05 серпня 2020 15:56
Рейтинг(1).zip
05 серпня 2020 15:56
Гарантия_5197.zip

Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 17:21
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:20
28 Проект договору.pdf
05 серпня 2020 17:20
16 Технічне завдання.pdf
05 серпня 2020 17:19
КК 5 Штатний розпис.pdf
05 серпня 2020 17:18
ІД 27 banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
05 серпня 2020 17:18
ІД 27 banking_licence_ПУМБ.pdf
05 серпня 2020 17:18
ІД 18 Довідка субпідряд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 6 720 000,00
UAH з ПДВ
6 720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 8 442 798,00
UAH з ПДВ
8 442 798,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 12:40
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:40
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:38
Документи преможця.zip
05 серпня 2020 16:58
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:58
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:55
KK.zip
05 серпня 2020 16:46
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:46
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:41
Цінова пропозиція.zip
05 серпня 2020 15:56
Цінова пропозиція.zip
05 серпня 2020 15:56
КК.zip
05 серпня 2020 15:56
KK.zip
05 серпня 2020 15:56
Інші документи.zip
05 серпня 2020 15:56
КК 14 тех паспорти.zip
05 серпня 2020 15:56
Технічна частина.zip
05 серпня 2020 15:56
Проект договору.zip
05 серпня 2020 15:56
ВПВ17.zip
05 серпня 2020 15:56
Рейтинг_Скан(1).pdf
05 серпня 2020 15:56
Лiцензiя(1).zip
05 серпня 2020 15:56
Ліцензія_скан(1).pdf
05 серпня 2020 15:56
Довіреність_скан(1).pdf
05 серпня 2020 15:56
Довiренiсть_Рижий(1).zip
05 серпня 2020 15:56
Рейтинг(1).zip
05 серпня 2020 15:56
Гарантия_5197.zip

Публічні документи

05 серпня 2020 09:56
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:56
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:55
Лист НБУ по ліцензії.pdf
05 серпня 2020 09:55
№52 ІД Довідка АБЗ.pdf
05 серпня 2020 09:55
№47 Проект договору.pdf
05 серпня 2020 09:55
№43 ІД Зразок підпису.pdf
05 серпня 2020 09:55
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
05 серпня 2020 09:55
№31 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
05 серпня 2020 09:55
№21 ВПВ17.pdf
05 серпня 2020 09:55
№20 ВПВ17.pdf
05 серпня 2020 09:55
№19 ВПВ17.pdf
05 серпня 2020 09:55
№18 ВПВ17.pdf
05 серпня 2020 09:55
№17 ВПВ17.pdf
05 серпня 2020 09:55
№1 Цінова пропозиція.pdf
05 серпня 2020 09:55
№15 КК Лист відгук 72.pdf
05 серпня 2020 09:55
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
05 серпня 2020 09:55
№13 КК Договір №72.pdf
05 серпня 2020 09:55
№4 КК Договори оренди.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
Переможець 6 720 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 17:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
6 720 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 16:57
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 20:51
Деренівка-Долина.pdf зміни до договору
06 січня 2021 20:50
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 11:30
Договір укладений
09 вересня 2020 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 590 108,76
UAH (в тому числі ПДВ 1 098 351,46 UAH)