Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Дошкільного навчального закладу №3 по вул. Сагайдачного, 1 в м. Гнівань, Вінницької області
Очікувана вартість
7 035 643,00 UAH
UA-2020-06-12-000330-a c4a6acf3dc4141c3982a4cc968b418ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вознюк Ірина Вячеславівна

+380966768096 ofisrada64@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гніванська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04326075
Місцезнаходження: 23310, Україна , Вінницька обл., Гнівань, вулиця Соборна 64
Контактна особа: Вознюк Ірина Вячеславівна
+380966768096
ofisrada64@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 11:54
Очікувана вартість: 7 035 643,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 356,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35178.22 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Дошкільного навчального закладу №3 по вул. Сагайдачного, 1 в м. Гнівань, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23310, Україна, Вінницька область, місто Гнівань, вулиця Соборна, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт за виконані роботи до моменту введення Об’єкту в експлуатацію Пiсляоплата 10 Банківські 60
Виконання робіт після отримання необхідних документів про готовність Об'єкта до експлуатації Пiсляоплата 10 Робочі 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 22:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 22:35
протокол.docx
18 червня 2020 22:35
Тендерна_документацiя.doc
12 червня 2020 10:06
Додаток_4_Технiчне_завдання.docx
12 червня 2020 10:06
Додаток_5_Тендерна_пропозицiя.doc
12 червня 2020 10:06
Додаток_2_Проeкт_договору.docx
18 червня 2020 22:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 10:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 22:35
протокол.docx
18 червня 2020 22:35
Тендерна_документацiя.doc
12 червня 2020 10:08
Тендерна_документацiя.doc
12 червня 2020 10:06
Тендерна_документацiя.doc
12 червня 2020 10:06
Додаток_4_Технiчне_завдання.docx
12 червня 2020 10:06
Додаток_5_Тендерна_пропозицiя.doc
12 червня 2020 10:06
Додаток_2_Проeкт_договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 16 червня 2020 15:17
Дата відповіді: 16 червня 2020 16:04
просимо вказати рахунок для оформлення забезпечення тендерної пропозиції
Відповідь: Дані про рахуок вказані в тендерній документації, а саме в розділі 3 частині 2 пункту 12 - 3.2.12. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-12-000330-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон", Код ЄДРПОУ:39314325
Дата подання: 17 червня 2020 16:04
Щодо внесення змін до тендерної документації

СУБЄКТ ПОДАННЯ ВИМОГИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН»
КОД ЄДРПОУ 39314325
вул. І. Макуха, буд., 6,
м. Івано-Франківськ, 76018

НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА
ГНІВАНСЬКА МІСЬКА РАДА
КОД ЄДРПОУ 04326075
23310, Україна , Вінницька обл., Гнівань, вулиця Соборна 64

ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ:
UA-2020-06-12-000330-a


Вимога
12 червня 2020 року Замовником оголошено закупівлю та оприлюднено тендерну документацію на проведення процедури відкритих торгів по Капітальному ремонту (термомодернізація) будівлі Дошкільного навчального закладу №3 по вул. Сагайдачного, 1 в м. Гнівань, Вінницької області.
У пп. 3.1 п. 3 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає у складі тендерної пропозиції надати дозвіл на роботу в колодязях, траншеях, котлованах. Постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. №207 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – Порядок) внесено зміни, згідно із якими вид робіт «Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах)» перенесено в додаток 6 – до переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Отже, дозвіл на такий вид робіт не вимагається.
Відповідно до пункту 21 Порядку, «Декларація відповідності матеріально-технічної бази подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» до територіального органу Держпраці.

Також пп. 3.1 п. 3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник зобов’язаний у складі своєї тендерної пропозиції надати наказ про затвердження положення промислової безпеки та охорони праці і наказ на призначення відповідальної особи за виконання положень промислової безпеки та охорони праці на підприємстві дійсний на період виконання робіт, які є предметом закупі.
Відповідно до «Статті 13. Управління охороною праці та обов’язки роботодавця» Закону України «Про охорону праці», роботодавець:
- розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства (далі - акти підприємства), та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках,
- призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов’язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій.
Відповідно до Закону України «Про охорону праці» кожне підприємство самостійно розробляє та затверджує Положення, які вводяться в дію наказами по підприємству, якими встановлює певні обов’язки, права та відповідальність окремих посадових осіб та працівників, залежно від посади або виконуваної роботи чи функцій. Дублювати іншими наказами призначення відповідальних осіб за виконання положень промислової безпеки та охорони праці немає необхідності.

Таким чином, діючи на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою приведення тендерної документації до вимог законодавства вимагаємо:

1. Внести зміни до тендерної документації у пп. 3.1 п. 3 Додатку 1 та вилучити вимогу щодо надання дозволу на роботу в колодязях, траншеях, котлованах.
2. Внести зміни до тендерної документації у пп. 3.1 п. 3 Додатку 1 та викласти його положення у наступній редакції:
- наказу про затвердження положення промислової безпеки та охорони праці або наказів про затвердження положень з охорони праці, які встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках;
- наказ на призначення відповідальної особи за виконання положень промислової безпеки та охорони праці на підприємстві дійсний на період виконання робіт, які є предметом закупівлі або наказів на призначення відповідальної особи за виконання положень з охорони праці, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2020 22:37
Рішення уповноваженої особи згідно протоколу, що долучено:
1. Прийняти рішення про задоволення вимоги компанії ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН».
2. Оприлюднити відповідну інформацію в електронній системі закупівель у порядку, передбаченому згідно зі ст. 4 та 10 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

17 червня 2020 16:04
Вимога.PDF

Документи

18 червня 2020 22:37
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Будівельник-А" 5 583 177,91
UAH з ПДВ
5 356 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інтеграція Поділля 5 623 650,00
UAH з ПДВ
5 356 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" 5 700 083,00
UAH з ПДВ
5 357 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 6 057 770,00
UAH з ПДВ
5 357 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Рослана" 5 899 000,00
UAH з ПДВ
5 549 642,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДТОРГЄЛІТ" 6 975 346,00
UAH з ПДВ
5 675 346,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 18:57
Електронний підпис
14 липня 2020 18:56
Dovidka_20185419970960080863.pdf.p7s
14 липня 2020 18:56
Dovidka_20185419970960080863.pdf
13 липня 2020 19:20
Електронний підпис
13 липня 2020 19:14
Довідка ЮО.pdf.p7s
13 липня 2020 19:14
Довідка ФО.pdf.p7s
13 липня 2020 19:14
Довідка МВС.pdf
13 липня 2020 19:14
Вимоги ст.17 ЮО.pdf
03 липня 2020 22:00
Електронний підпис
03 липня 2020 21:58
Довідка про МТБ.pdf
27 червня 2020 18:06
Електронний підпис
27 червня 2020 02:17
Електронний підпис
27 червня 2020 02:14
Докменти без ЕЦП.pdf
27 червня 2020 00:54
Електронний підпис
27 червня 2020 00:53
Перелік документів.docx.p7s
27 червня 2020 00:53
Сертифікати 1.rar
27 червня 2020 00:53
Сертифікати.rar
27 червня 2020 00:53
Сертифікати 2.rar
27 червня 2020 00:53
Кошториси 1час..pdf.p7s
27 червня 2020 00:53
Вимоги ст.17 ЮО.pdf.p7s
27 червня 2020 00:53
техпаспорта на ТЗ.pdf.p7s
27 червня 2020 00:53
Догов.оренди ТЗ.pdf.p7s
27 червня 2020 00:53
Довідка про МТБ.pdf.p7s
27 червня 2020 00:53
Технічні вимоги.pdf.p7s
27 червня 2020 00:53
Рішення засновника.pdf.p7s
27 червня 2020 00:53
Проект договору.pdf.p7s
27 червня 2020 00:53
Банківська гарантія.zip
27 червня 2020 00:53
Банківська ліцензія.zip
27 червня 2020 00:53
Довідка-з-банка.pdf.p7s
27 червня 2020 00:53
Витяг ПДВ.pdf.p7s
27 червня 2020 00:53
Витяг з ЄДР.pdf.p7s

Публічні документи

26 червня 2020 19:20
Електронний підпис
26 червня 2020 19:16
Розрахунок ЗВ 2-2-1.pdf
26 червня 2020 19:16
Розрахунок ЗВ 2-1-5.pdf
26 червня 2020 19:16
Розрахунок ЗВ 2-1-4.pdf
26 червня 2020 19:16
Розрахунок ЗВ 2-1-3.pdf
26 червня 2020 19:16
Розрахунок ЗВ 2-1-2.pdf
26 червня 2020 19:16
Розрахунок ЗВ 2-1-1.pdf
26 червня 2020 19:16
Розр ЗВВ_ прибутку.PDF
26 червня 2020 19:16
Тендерна пропозиція.PDF
26 червня 2020 19:16
Статут (1).pdf
26 червня 2020 19:16
Посвідчення_ накази ОП.PDF
26 червня 2020 19:16
сертифікати 2.rar
26 червня 2020 19:16
сертифікати (1).rar
26 червня 2020 19:16
сертифікати - 3.rar
26 червня 2020 19:16
свідоцтво.pdf
26 червня 2020 19:16
Свідоцтва на авто.PDF
26 червня 2020 19:16
Розрахунок ЗВ 2-4-1.pdf
26 червня 2020 19:16
Розрахунок ЗВ 2-3-2.pdf
26 червня 2020 19:16
Розрахунок ЗВ 2-3-1.pdf
26 червня 2020 19:16
підписані тех вимоги.pdf
26 червня 2020 19:16
паспорт.pdf
26 червня 2020 19:16
опис.PDF
26 червня 2020 19:16
Обєктний кошторис 2-4.PDF
26 червня 2020 19:15
Обєктний кошторис 2-3.PDF
26 червня 2020 19:15
Обєктний кошторис 2-2.PDF
26 червня 2020 19:15
Обєктний кошторис 2-1.PDF
26 червня 2020 19:15
Наказ працівники 2.PDF
26 червня 2020 19:15
Наказ працівники 1.PDF
26 червня 2020 19:15
наказ директор.pdf
26 червня 2020 19:15
Локальний 2-4-1.pdf
26 червня 2020 19:15
Локальний 2-3-2.pdf
26 червня 2020 19:15
Локальний 2-3-1.pdf
26 червня 2020 19:15
Локальний 2-2-1.pdf
26 червня 2020 19:15
Локальний 2-1-5.pdf
26 червня 2020 19:15
Локальний 2-1-4.pdf
26 червня 2020 19:15
Локальний 2-1-3.pdf
26 червня 2020 19:15
Локальний 2-1-2.pdf
26 червня 2020 19:15
Локальний 2-1-1.pdf
26 червня 2020 19:15
Лист про включення ПДВ.PDF
26 червня 2020 19:15
Лист гарантія.PDF
26 червня 2020 19:15
Лист відгук ФОНД.PDF
26 червня 2020 19:15
Квитанція 2.pdf
26 червня 2020 19:15
Квитанція 1.pdf
26 червня 2020 19:15
Календарний графік.PDF
26 червня 2020 19:15
Звіт 2019.pdf
26 червня 2020 19:15
Захист довкілля.PDF
26 червня 2020 19:15
Достовірність даних.PDF
26 червня 2020 19:15
Договірна ціна.PDF
26 червня 2020 19:15
Договір Фонд.pdf
26 червня 2020 19:15
Довідка працівники.PDF
26 червня 2020 19:15
Довідка мат-тех база.PDF
26 червня 2020 19:15
Довідка досвід.PDF
26 червня 2020 19:15
відомості про ТОВ ПБІ.pdf
26 червня 2020 19:15
Витяг ЄДР (1).pdf
26 червня 2020 19:15
акти ФОНД.pdf

Публічні документи

27 червня 2020 10:59
Електронний підпис
27 червня 2020 10:56
Сертифікати.part08.rar.p7s
27 червня 2020 10:56
Сертифікати.part08.rar
27 червня 2020 10:56
Сертифікати.part07.rar.p7s
27 червня 2020 10:56
Сертифікати.part07.rar
27 червня 2020 10:56
Сертифікати.part06.rar.p7s
27 червня 2020 10:56
Сертифікати.part06.rar
27 червня 2020 10:56
Сертифікати.part05.rar.p7s
27 червня 2020 10:56
Сертифікати.part05.rar
27 червня 2020 10:56
Сертифікати.part04.rar.p7s
27 червня 2020 10:56
Сертифікати.part04.rar
27 червня 2020 10:56
Сертифікати.part03.rar.p7s
27 червня 2020 10:56
Сертифікати.part03.rar
27 червня 2020 10:56
Сертифікати.part02.rar.p7s
27 червня 2020 10:56
Сертифікати.part02.rar
27 червня 2020 10:56
Сертифікати.part01.rar.p7s
27 червня 2020 10:56
Сертифікати.part01.rar
27 червня 2020 10:56
39-4. Кошторис.part4.rar.p7s
27 червня 2020 10:56
39-4. Кошторис.part4.rar
27 червня 2020 10:56
39-3. Кошторис.part3.rar.p7s
27 червня 2020 10:56
39-3. Кошторис.part3.rar
27 червня 2020 10:56
39-2. Кошторис.part2.rar.p7s
27 червня 2020 10:56
39-2. Кошторис.part2.rar
27 червня 2020 10:56
39-1. Кошторис.part1.rar.p7s
27 червня 2020 10:56
39-1. Кошторис.part1.rar
27 червня 2020 10:56
38. Довідки з банку.pdf.p7s
27 червня 2020 10:56
38. Довідки з банку.pdf
27 червня 2020 10:56
35. Статут та Опис_compressed.pdf
27 червня 2020 10:56
33. Фінансова звітність.pdf
27 червня 2020 10:56
19. Листи-відгуки.pdf.p7s
27 червня 2020 10:56
19. Листи-відгуки.pdf
27 червня 2020 10:56
12. Ліцензія та Дозволи.pdf
27 червня 2020 10:56
5. Технiчне_завдання.pdf.p7s
27 червня 2020 10:56
5. Технiчне_завдання.pdf
27 червня 2020 10:56
3. Проект договору.pdf
27 червня 2020 10:56
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 червня 2020 15:13
Електронний підпис
27 червня 2020 15:11
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
27 червня 2020 15:11
Dovirenist_Savchenko.zip
27 червня 2020 15:11
Dovidka pro nazvu.zip
27 червня 2020 15:11
Bankivska Licenzia.zip
27 червня 2020 15:11
203377_117_1_35_178_22.zip
27 червня 2020 15:11
41. Сертифікат ISO.pdf
27 червня 2020 15:11
34. Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2020 15:11
31. Копія витягу з ЄДР.pdf
27 червня 2020 15:11
31. Копія Виписки.pdf
27 червня 2020 15:11
30.1. Опис документів.pdf
27 червня 2020 15:11
30. Установчий документ.pdf
27 червня 2020 15:11
16. Лист-відгук Брацлав.pdf
27 червня 2020 15:11
14. Акти КБ-2 Брацлав.rar
27 червня 2020 15:11
1. Довідки згідно ст.17.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 10:39
Електронний підпис
25 червня 2020 10:30
Сертификати ч7.rar
25 червня 2020 10:30
Сертификати ч6.rar
25 червня 2020 10:30
Сертификати ч5.rar
25 червня 2020 10:30
Сертификати ч4.rar
25 червня 2020 10:30
Сертификати ч3.rar
25 червня 2020 10:30
Сертификати ч2.rar
25 червня 2020 10:30
Сертификати ч1.rar
25 червня 2020 10:29
Довідка з банку.rar
25 червня 2020 10:29
Посвідчення.rar
25 червня 2020 10:29
Накази.rar
25 червня 2020 10:29
Локальний коштор ч3.PDF
25 червня 2020 10:29
Документи.rar
25 червня 2020 10:29
Локальний коштор ч2.PDF
25 червня 2020 10:29
Локальний коштор ч1.PDF
25 червня 2020 10:29
Тендерна пропозиція.PDF
25 червня 2020 10:29
Обєкт Садик18.rar
25 червня 2020 10:29
Розрахунок механізмів.PDF
25 червня 2020 10:29
Лист щодо Статуту.PDF
25 червня 2020 10:29
Лист щодо санкцій.PDF
25 червня 2020 10:29
Листи відгуки.rar
25 червня 2020 10:29
Розрахунок ЗВВ ч1.PDF
25 червня 2020 10:29
Установчі Накладні.rar
25 червня 2020 10:29
Лист щодо приміщень.PDF
25 червня 2020 10:29
Трудові книжки.rar
25 червня 2020 10:29
Проект договору.PDF
25 червня 2020 10:29
Лист щодо ПДВ.PDF
25 червня 2020 10:29
Лист щодо обсягу робіт.PDF
25 червня 2020 10:29
Обєктний кошторис.PDF
25 червня 2020 10:29
Локальний коштор ч5.PDF
25 червня 2020 10:29
Лист щодо ЄС.PDF
25 червня 2020 10:29
Лист щодо дозволів.PDF
25 червня 2020 10:29
Лист щодо дійсності ТП.PDF
25 червня 2020 10:29
Локальний коштор ч4.PDF
25 червня 2020 10:29
Лист щодо виконання.PDF
25 червня 2020 10:29
Договірна ціна.PDF
25 червня 2020 10:29
Відомість ресурсів.PDF

Публічні документи

26 червня 2020 13:50
Електронний підпис
26 червня 2020 13:47
Тендерна пропозиція.PDF
26 червня 2020 13:47
Лист про санкції.PDF
26 червня 2020 13:47
Лист про підп.договору.PDF
26 червня 2020 13:47
Лист про ПДВ.PDF
26 червня 2020 13:47
Копія виписки.PDF
26 червня 2020 13:47
Довідка про субпідр..PDF
26 червня 2020 13:47
Гар.лист відс. підстав.PDF
26 червня 2020 13:47
Гар.лист викон.робіт.PDF
26 червня 2020 13:47
Інформ. про працівн..PDF
26 червня 2020 13:47
Інф. про обладнання.PDF
26 червня 2020 13:47
Інформ. по ст.17.PDF
26 червня 2020 13:47
Довідка про Учасника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Будівельник-А"

ТОВ Інтеграція Поділля

ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"

ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"

ПП "Рослана"

ТОВ "БУДТОРГЄЛІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Будівельник-А"
#31415124
Переможець 5 356 998,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 16:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 12:33

Вимога про усунення невідповідностей

ЩОДО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись вимогами статті 26 частини 9 Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 01.01.2020 року №114-IX, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Гніванської міської ради від 20 грудня 2019 року №1102 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Учасник повинен завантажити: 1. посвідчення з охорони праці на Янчук О.М. - монтажник технологічних трубопроводів. 2. У довідці про наявність МТБ – «Спеціалізований вантажний автомобіль MAN 14.272 (10 т) – 1992 року» не співпадає з договором надання транспортних послуг. У договорі назва ТЗ – «Спеціалізований вантажний фургон обладнаний краном маніпулятором (4,5 т)». У свідоцтві про реєстрацію ТЗ – 1994 рік випуску. 3. Договір №564 – відсутні додатки, в довідці термін виконання робіт за договором – по 29.11.2019 (останній акт підписаний у грудні 2019). Також в КБ3 150_1 не має № договору та дати підписання договору. В КБ2 103_1 не має номеру Акту та № договору та дати підписання договору. 4.Договір №234 від 28.11.2018 – відсутні додатки. 5. Договір №158 від 17.09.2018 – відсутні додатки . 6. Договір №125 від 16.07.2018 – відсутні додатки. В в КБ3 76_1 не має № договору та дати підписання договору. В КБ2 76_1 не має № договору та дати підписання договору. в КБ3 68_1 не має № договору та дати підписання договору. В КБ2 68_1 не має № договору та дати підписання договору. в КБ3 78_1 не має № договору та дати підписання договору. В КБ2 78_1 не має № договору та дати підписання договору. 7.Договір №01/11.19-2-Ю0 від 01.11.19р в КБ3 290_1 не має № договору та дати підписання договору 8. Договір №210 від 30.10.19 в КБ2 191_1 не має № договору та дати підписання договору. в КБ2 199_1 не має № Акту.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Будівельник-А"
#31415124
5 356 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2022 17:27
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 13:02
Додатоква угода _92 до договору _6.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:00
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:58
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 08:56
додаткова угода _ 47.pdf зміни до договору
23 червня 2021 08:42
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 09:13
додугода8 (2).pdf зміни до договору
04 серпня 2020 09:09
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 15:46
Додаток №4 укладений
24 липня 2020 15:39
Додаток №3 укладений
24 липня 2020 15:39
Додаток №2 укладений
24 липня 2020 15:39
Додаток №1 укладений
24 липня 2020 15:39
Договір укладений
24 липня 2020 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підрядник пройшов процедуру звільнення від податку на додану вартість (для платників ПДВ) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 №153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» (зі змінами та доповненнями), відповідно до Рамкової угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006 року.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Підрядник прийшли до згоди внести до договору №6 від 24.07.2020 року наступні зміни: Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт викласти в новій редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 47
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Підрядник прийшли до згоди внести до договору №6 від 24.07.2020 року наступні зміни: 1. Пункт 3.1. договору викласти у наступній редакції: 3.1. Строк виконання робіт до 31.05.2022 року згідно Календарного графіку виконання робіт (Додаток 2 до Договору). Роботи виконуються в порядку черг будівництва. 2. Календарний графік виконання робіт (Додаток 2 до Договору) викласти в новій редакції (додається). 3. Пункт 19.1. договору викласти у наступній редакції: 19.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладення і діє до 31.12.2022 року, але в будь-якому випадку - до повного виконання Сторонами своїх обов'язків. Строк дії Договору може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 92
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Підрядник прийшли до згоди внести до договору №6 від 24.07.2020 року наступні зміни: 1. Пункт 3.1. договору викласти у наступній редакції: 3.1. Строк виконання робіт до 31.05.2022 року згідно Календарного графіку виконання робіт (Додаток 2 до Договору). Роботи виконуються в порядку черг будівництва. 2. Календарний графік виконання робіт (Додаток 2 до Договору) викласти в новій редакції (додається). 3. Пункт 19.1. договору викласти у наступній редакції: 19.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладення і діє до 31.12.2022 року, але в будь-якому випадку - до повного виконання Сторонами своїх обов'язків. Строк дії Договору може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 92
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 4 193 544,34
UAH з ПДВ