Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт об'єкту: "Відновлення гідрологічного режиму та санітарного стану річки Ворскла на ділянці від с. Крутий берег до залізничного мосту в с. Дублянщина.Коригування" (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
9 752 890,80 UAH
UA-2020-06-11-006860-b 31c6b23e7cd6461e97fac17dde0480b2
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 липня 2020 13:23
Очікувана вартість: 9 752 890,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,62%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій : згідно тендерної документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1…Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію “ціна”.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт об'єкту: "Відновлення гідрологічного режиму та санітарного стану річки Ворскла на ділянці від с. Крутий берег до залізничного мосту в с. Дублянщина.Коригування" (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, річка Ворскла на ділянці від с. Крутий Берег до залізничного мосту в с. Дублянщина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проектом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проектом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-22-000001 ● 7e07a91f2dee4fe08586836143f59cab
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2020 08:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
21.07.2020 № 43
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 21.07.2020 № 43

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-06-11-006860-b, 11.06.2020, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

. Враховуючи висновок про результати моніторингу закупівлі опублікованого в електронній системі закупівель від 24.07.2020 та з метою вжиття заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону, а саме відмінити тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які не можливо усунути на закупівлю: «Капітальний ремонт об'єкту: "Відновлення гідрологічного режиму та санітарного стану річки Ворскла на ділянці від с. Крутий берег до залізничного мосту в с. Дублянщина. Коригування" (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (№ оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2020-06-11-006860-b) – відмінити тендер: «Капітальний ремонт об'єкту: "Відновлення гідрологічного режиму та санітарного стану річки Ворскла на ділянці від с. Крутий берег до залізничного мосту в с. Дублянщина. Коригування" (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (№ оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2020-06-11-006860-b)» на підставі п. 2 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Опис порушень: відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі опублікованого в електронній системі закупівель від 24.07.2020: «За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону» та є технічно неможливим відмінити відхилення учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ".

2020-07-29 17:40:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

торги відмінено

2020-08-04 14:57:20

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА 171" 9 250 633,43
UAH з ПДВ
8 942 709,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 6 259 896.30 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" 9 151 359,60
UAH з ПДВ
8 942 642,85
UAH з ПДВ
1.4285714286 6 259 849.99 Документи
ТОВ "Гідробудівельник" 8 640 256,80
UAH з ПДВ
8 640 256,80
UAH з ПДВ
1 8 640 256.80 Документи

Публічні документи

07 липня 2020 19:19
Електронний підпис
07 липня 2020 19:08
Тендерна пропозиція.PDF
07 липня 2020 19:08
Статут.PDF
07 липня 2020 19:08
ст.17.PDF
07 липня 2020 19:08
Смета .PDF
07 липня 2020 19:08
Розрахунок ЗП.PDF
07 липня 2020 19:08
Опис.PDF
07 липня 2020 19:08
Наказ Фролова Ю.М.pdf
07 липня 2020 19:08
Ліцензія.PDF
07 липня 2020 19:08
Лист для клієнтів.pdf
07 липня 2020 19:08
Додаток 6.PDF
07 липня 2020 19:08
ДОДАТОК 4.PDF
07 липня 2020 19:08
Додатки до техніки.PDF
07 липня 2020 19:08
дод 6 протокол 2.PDF
07 липня 2020 19:08
Довідка про техніку.PDF
07 липня 2020 19:08
Гарантія 5265-20.pdf
07 липня 2020 19:08
Гарантія .zip
07 липня 2020 19:08
Гарантійні листи.pdf
07 липня 2020 19:08
Витяг Протокол НР.pdf
07 липня 2020 19:08
Витяг з ПДВ.PDF
07 липня 2020 19:08
Витяг з ЄДР.PDF
07 липня 2020 19:08
Виписка з ЄДР.PDF
07 липня 2020 19:08
Банківська ліцензія.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 16:12
Електронний підпис
15 липня 2020 16:09
ТОВ ДОБРОБУД-ІНВЕСТ.pdf
07 липня 2020 13:33
Електронний підпис
07 липня 2020 13:32
Лист для клієнтів.7z
07 липня 2020 13:32
Сертифікати ІСО.PDF
07 липня 2020 13:32
Тендерна пропозиція.PDF
07 липня 2020 13:32
Банківська ліцензія.7z
07 липня 2020 13:31
Гарантія 5423-20.7z
07 липня 2020 13:31
oledata.mso
07 липня 2020 13:31
Додаток гарантія.PDF
07 липня 2020 13:31
Витяг ПДВ.PDF
07 липня 2020 13:31
Дозвіл машини.PDF
07 липня 2020 13:31
Статут 27.05.2020.PDF
07 липня 2020 13:31
Витяг із Статуту.7z
07 липня 2020 13:31
Додаток 3.PDF
07 липня 2020 13:31
Опис 27.05.2020.PDF
07 липня 2020 13:31
oledata.mso
07 липня 2020 13:31
Протокол НР.7Z
07 липня 2020 13:31
Договір гарантія.PDF
07 липня 2020 13:31
Наказ Фролова Ю.М.7Z
07 липня 2020 13:31
Наказ Фролова Ю.М.7Z
07 липня 2020 13:31
Протокол НР.7Z
07 липня 2020 13:31
Виписка 26.02.19.PDF
07 липня 2020 13:31
Ліцензія з додатком.pdf
07 липня 2020 13:31
Витяг із Статуту.7z
07 липня 2020 13:31
Банківська ліцензія.7z
07 липня 2020 13:31
Лист для клієнтів.7z

Публічні документи

07 липня 2020 21:47
Архив ZIP - WinRAR.zip
07 липня 2020 21:47
Архив ZIP - WinRAR (2).zip
07 липня 2020 21:47
FW_ ецп.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА 171"

ТОВ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ"

ТОВ "Гідробудівельник"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА 171"
#01037494
Очікує рішення 8 942 709,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 14:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ"
#41267243
Відхилено 8 942 642,85
UAH з ПДВ
17 липня 2020 14:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 17:42

Документи

23 липня 2020 18:40
Електронний підпис
23 липня 2020 18:40
Повідомлення.PDF
17 липня 2020 14:49
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Закупівля: Капітальний ремонт об'єкту: "Відновлення гідрологічного режиму та санітарного стану річки Ворскла на ділянці від с. Крутий берег до залізничного мосту в с. Дублянщина. Коригування" (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (№UA-2020-06-11-006860-b). ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОБРОБУТ-ІНВЕСТ» ЄДРПОУ: 41267243. Усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: Перелік невідповідностей: № 1. Підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається Довідка, у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, про власні технічні можливості (машини, механізми, обладнання, устаткування тощо) та технічні можливості (машини, механізми, обладнання, устаткування тощо) та/або орендовані та/або залучені на основі договірних відносинах та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах для виконання предмету закупівлі*. В учасника для виконання робіт повинна бути наступна техніка (машини, механізми, обладнання, устаткування, тощо) (власна та/або орендована, та/або залучена на основі договірних відносинах та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах), яку він повинен зазначити у довідці, а саме: - автогрейдер не менше 1 од.; - автомобіль бортовий не менше 1 од.; - кран-трубоукладальник не менше 1 од.; - землесосний плавучий снаряд не менше 1 од.; - апарат для стикового зварювання поліетиленових труб не менше 1 од.; - електростанція пересувна не менше 1 од.; - бульдозер не менше 1 од.; - екскаватор на пневмоколісному ходу не менше 1 од.; - коток дорожній не менше 1 од.; - трактор не менше 1 од. Надати скановані документ (-и) про право власності ( свідоцтво (-а) на право власності, та/або акт (-и), що посвідчують право власності, та/або документ (-и) бухгалтерського обліку основних засобів та/або інформація (ї) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо) та/або договір(-и ) оренди та/або договір(-и ) лізингу та/або договір(-и ) суборенди та/або договір(-и ), які свідчать про найм та/або залучення технічних можливостей (машини, механізми, обладнання, устаткування тощо) на не заборонених чинним законодавством підставах щодо кожного найменування зазначеного у довідці. Для підтвердження своєї відповідності цієї вимоги можна залучати потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку про власні технічні можливості (машини, механізми, обладнання, устаткування тощо) та/або орендовані та/або залучені на основі договірних відносин та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах для виконання предмету закупівлі № В-260620/1 від 26.06.2020 року, в якій у п. 2 зазначений агрегат зварювальний пересувний МРМ15/400АМР та є власною технічною можливістю, у п. 17 зазначений трактор JCB 4CX SITEMASTER та є орендованою технічною можливістю, у п. 18 зазначений кран КАМАЗ та є орендованою технічною можливістю, у п. 19 зазначений кран КПЛ-1402, УРС-235, який є залучений на основі договірних відносин. Але учасник не надав підтверджуючі документи, які підтверджують наявність власного агрегату зварювального пересувного МРМ15/400АМР, орендованого трактору JCB 4CX SITEMASTER та залученого крану КАМАЗ та крану КПЛ-1402. Слід зазначити, для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в учасник обов’язково повинен підтвердити наявність трактору не менше 1 од. у спосіб передбачений підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації. № 2. Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник повинен надати документальне підтвердження власного ( наприклад: свідоцтво (-а) на право власності, та/або акт (-и), що посвідчують право власності, та/або документ (-и) бухгалтерського обліку основних засобів та/або інформація (ї) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо) та/або орендованого та/або на умовах лізингу та/або суборендованого обладнання для виготовлення асфальтобетонної суміші та/або договір (-и) (попередній договір (-и)) укладених з Постачальником (-ми), які будуть забезпечувати постачання або плануються залучити для постачання щебеню, необхідного для виконання робіт. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання цієї вимоги, надається вищезазначений документ від субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів). ТОВ «ДОБРОБУТ-ІНВЕСТ» надав у складі своєї тендерної пропозиції договір № 35-п купівлі-продажу товарів від 16.09.2019 року, укладеного з ТОВ «Шляхбуд Тростянець» та надав додатки до Договору № 1 Специфікація, Додаток № 3 Специфікація та Додаток № 3 Специфікація, але не надав Додаток № 2 до договір № 35-п купівлі-продажу товарів від 16.09.2019 року. Відповідно до положень пункту 1.3. договір № 35-п купівлі-продажу товарів від 16.09.2019 року, укладеного з ТОВ «Шляхбуд Тростянець» додатки до цього Договору є невід’ємною частиною. Тобто, учасник надав договір не у повному обсязі. № 3. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2. Додатку № 1 тендерної документації учасник надав гарантійний лист про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № в-260620/1 від 26.06.2020, у якому у п. 14 зазначив працівника: Товстий Юрій Вікторович покрівельник рулонних покрівель та покрівель зі штучних матеріалів, наказ на призначення надав на Товстій Юрія Вікторовича. № 4. Відповідно до підпункту 2.2. пункту 2. Додатку № 1 тендерної документації учасник надав гарантійний лист № В-260620/1 від 26.06.2020 в якому зазначив, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОБРОБУТ-ІНВЕСТ» гарантує, що всі працівники, які зазначені у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що планується залучити для виконання предмету закупівлі є працівниками відповідної кваліфікації, мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які є предметом закупівлі. А відповідно до підпункту 2.2. пункту 2. Додатку № 1 тендерної документації необхідно було надати Гарантійний лист у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, про те, що учасник гарантує, що всі працівники, які зазначені у Гарантійному листі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що планується залучити для виконання предмету закупівлі є працівниками відповідної кваліфікації, мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Посилання на вимогу в тендерній документації: 1) п.п. 1.1 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації стор. 27. 2) п.п. 1.3. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації стор. 28. 3) п.п. 2.1. п. 2 Додатку № 1 тендерної документації стор. 28-29. 4) п.п. 2.2. п. 2 Додатку № 1 тендерної документації стор. 29. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Невідповідність № 1 учасник може виправити наступним чином: Надати скановані документ (-и) про право власності (свідоцтво (-а) на право власності, та/або акт (-и), що посвідчують право власності, та/або документ (-и) бухгалтерського обліку основних засобів та/або інформація (ї) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо) та/або договір(-и ) оренди та/або договір(-и ) лізингу та/або договір(-и ) суборенди та/або договір(-и ), які свідчать про найм та/або залучення технічних можливостей (машини, механізми, обладнання, устаткування тощо)остей (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо), які підтверджують в учасника наявність власного агрегату зварювального пересувного МРМ15/400АМР, орендованого трактору JCB 4CX SITEMASTER та залученого крану КАМАЗ та крану КПЛ-1402, у разі необхідності учасник може надати оновлену Довідку, у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, про власні технічні можливості (машини, механізми, обладнання, устаткування тощо) та технічні можливості (машини, механізми, обладнання, устаткування тощо) та/або орендовані та/або залучені на основі договірних відносинах та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах для виконання предмету закупівлі, складену відповідно до вимог п.п. 1 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації, з врахуванням приміток та надати підтверджуючі документи до неї передбачених п.п. 1 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. Невідповідність № 2 учасник може виправити наступним чином: Надати Додаток № 2 до Договору № 35-п купівлі-продажу товарів від 16.09.2019 року, укладеного з ТОВ «Шляхбуд Тростянець» або лист-пояснення у разі не складання Додаток № 2 до Договору № 35-п купівлі-продажу товарів від 16.09.2019 року, укладеного з ТОВ «Шляхбуд Тростянець» . Невідповідність № 3 учасник може виправити наступним чином: Невідповідність № 3 учасник може виправити наступним чином: Надати оновлений гарантійний лист про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з виправленим прізвищем працівника зазначеного у п. 14 гарантійного листа про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № в-260620/1 від 26.06.2020 (у разі, якщо це технічна (описка) помилка) або надати на працівника Товстий Юрій Вікторович наказ на призначання або цивільно-правовий договір. Невідповідність № 4 учасник може виправити наступним чином: Надати гарантійний лист у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, про те, що учасник гарантує, що всі працівники, які зазначені у Гарантійному листі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що планується залучити для виконання предмету закупівлі є працівниками відповідної кваліфікації, мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 29 липня 2020 17:42
Кінець періоду оскарження: 09 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 09 серпня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: 1. Враховуючи висновок про результати моніторингу закупівлі опублікованого в електронній системі закупівель від 24.07.2020 та з метою вжиття заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону, а саме відмінити тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які не можливо усунути на закупівлю: «Капітальний ремонт об'єкту: "Відновлення гідрологічного режиму та санітарного стану річки Ворскла на ділянці від с. Крутий берег до залізничного мосту в с. Дублянщина. Коригування" (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (№ оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2020-06-11-006860-b) – відмінити тендер: «Капітальний ремонт об'єкту: "Відновлення гідрологічного режиму та санітарного стану річки Ворскла на ділянці від с. Крутий берег до залізничного мосту в с. Дублянщина. Коригування" (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (№ оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2020-06-11-006860-b)» на підставі п. 2 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Опис порушень: відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі опублікованого в електронній системі закупівель від 24.07.2020: «За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону» та є технічно неможливим відмінити відхилення учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ".
Документи:
29 липня 2020 17:42
Електронний підпис
29 липня 2020 17:42
Відміна Ворскла.PDF