Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Перенесення магістрального водогону «Гірне-Дрогобич» з метою запобігання виникнення надзвичайної ситуації у Дрогобицькому районі Львівської області». Коригування
Очікувана вартість
26 352 739,40 UAH
UA-2020-06-11-006740-c 45e605453ded4f86bc7366bbb56696b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балабух Галина Романівна

380322761794 halia.balabukh298@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38853521
Вебсайт: http://loda.gov.ua/departament-zhytlovo-komunalnoho-hospodarstva
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Винниченка, 6
Контактна особа: Балабух Галина Романівна
380322761794
halia.balabukh298@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 21:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 13:51
Очікувана вартість: 26 352 739,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 131 763,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг виконаних робіт, які визначені у Додатку 3 Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (детальний опис міститься у ч.1.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Перенесення магістрального водогону «Гірне-Дрогобич» з метою запобігання виникнення надзвичайної ситуації у Дрогобицькому районі Львівської області». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82172, Україна, Львівська область, Дрогобицький район, м. Стебник вулиці Жупна, Задвірна, с. Болехів, с. Модричі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться за кошти місцевих бюджетів тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Порядок здійснення розрахунків здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та Постанови Кабінету Міністрів від 27 грудня 2001 року № 1764 "Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва". Згідно з п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764, проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг. Фінансування робіт (будівництва об'єкта) здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів згідно з бюджетними призначеннями. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 15:06
Рішення про внесення змін.docx
19 червня 2020 15:06
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
11 червня 2020 18:06
Тендерна документація.docx
11 червня 2020 18:06
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
11 червня 2020 18:06
Додаток 5 Проект договору.docx
11 червня 2020 18:06
Додаток 4 Вимоги.docx
11 червня 2020 18:06
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
19 червня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 15:06
Рішення про внесення змін.docx
19 червня 2020 15:06
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
11 червня 2020 18:06
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
11 червня 2020 18:06
Тендерна документація.docx
11 червня 2020 18:06
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
11 червня 2020 18:06
Додаток 5 Проект договору.docx
11 червня 2020 18:06
Додаток 4 Вимоги.docx
11 червня 2020 18:06
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договори
Дата подання: 15 червня 2020 16:05
Дата відповіді: 18 червня 2020 17:21
Доброго дня. Згідно з додатком 2, тендерної документації, аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, з характером робіт – нове будівництво/реконструкція зовнішніх водопровідних мереж. Вище вказаний клас робіт(Клас 42.21) включає: Будівництво інженерних споруд: -магістральних і міських трубопроводів -споруд водопровідних магістралей і водоводів -іригаційних систем (каналів) водосховищ. Будівництво: -каналізаційних систем, у т.ч. їх ремонт водоочисних споруд,насосних станцій -буріння водяних свердловин і колодязів роботи з проходження шахтних стволів (шурфів) Згідно З наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 N 457. Скажіть будь ласка, чи відповідатиме кваліфікаційним критеріям аналогічні договори з вищевказаного переліку (Клас 42.21) Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Аналогічний договір поданий учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію повинен відповідати вимогам встановленим замовником, а саме аналогічним вважатиметься договір на виконання робіт з нового будівництва/реконструкції зовнішніх водопровідних робіт. Будь які інші вважатимуться як невідповідність вимогам тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-08-000018 ● 9284fdf4293c463eb42681b7ba4805d8
  • Статус: вирішено ● Дата: 27 липня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 15:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-11-006740-c 11.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

«Перенесення магістрального водогону «Гірне-Дрогобич» з метою запобігання виникнення надзвичайної ситуації у Дрогобицькому районі Львівської області». Коригування щодо закупівлі UA-2020-06-11-006740-c. Відповідно до умов здійснення закупівель, публікація даних здійснюється шляхом заповнення даних через автоматизоване робоче місце замовника, що являє собою електронний сервіс на авторизованих електронних майданчиках, який забезпечує створення, подання, обробку та оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі, створення, подання і зміну інформації та документів для участі у процедурах закупівель, одержання інформації та повідомлень про закупівлі, подання скарг до органу оскарження, обмін інформацією між замовником та ЦЗО, одержання і передання інформації та документів під час проведення моніторингу публічних закупівель в електронній системі закупівель через мережу Інтернет (наказ МЕРТУ № 477 від 18.03.2016 року). Відтак, провівши авторизацію через акредитований майданчик електронної системи публічних закупівель України Prozorro замовник заповняє дані про себе, а саме: код ЄДРПОУ, місцезнаходження, найменування, контактні дані уповноважених осіб та інші відомості. Тобто, Замовник одноразово вносить такі відомості, які електронна система здійснення закупівель автоматично відображає кожного разу, як тільки замовник розміщує якусь інформацію. Місцезнаходження замовника – загальновідомі дані, які легко дізнатись із відкритих джерел. У тому числі, принагідно повідомляємо, що на момент формування та заповнення річного плану UA-P-2020-06-11-005994-c, такого окремого поля як «Місцезнаходження замовника» – не існувало. Також функціоналом електронного майданчика закупівель не передбачено технічної можливості для замовника винесення інформації про «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» в окреме поле. На момент подання закупівлі №UA-2020-06-11-006740-c, немає жодного роз’яснення від уповноваженого органу щодо змісту, трактування розміщення таких вимог і як саме варто вказувати цю інформацію в електронній системі закупівель Prozorro. Однак, під час публікації оголошення про проведення відкритих торгів замовником безпосередньо внесено інформацію про вид та суму тендерного забезпечення: «Електронна гарантія», «130 000,00 грн.». Наголошуємо, що у правовому полі нашої держави відсутня дефініція чи будь які роз’яснення поняття «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції». Однак, визначення «Банківська гарантія» визначене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, в якій передбачений та регламентований загальний порядок, умови надання та отримання гарантій та їх виконання. Також, варто наголосити, що умови забезпечення тендерних пропозицій передбачено ч. 2 та ч.3 розділу 3 тендерної документації. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення неможливо усунути.

2020-09-30 21:28:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині відображення закупівлі у річному плані ( пункт 1 частини другої статті 4 Закону); в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів (пункт 9 частини другої статті 21 Закону).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині відображення закупівлі у річному плані ( пункт 1 частини другої статті 4 Закону); в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів (пункт 9 частини другої статті 21 Закону).) • відсутній механізм

інформація про усунення порушення від 30.09.2020

2021-07-27 16:21:40

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" 25 981 536,80
UAH з ПДВ
25 981 536,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Західбуденергозбереження" 26 352 738,36
UAH з ПДВ
26 352 738,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2020 18:26
Електронний підпис
06 липня 2020 18:21
ч.2 ст.17.pdf
06 липня 2020 18:21
Розрахунок 1 4.pdf
06 липня 2020 18:21
пропозиція.pdf
06 липня 2020 18:21
Пояснююча.pdf
06 липня 2020 18:21
Підсумкова.pdf
06 липня 2020 18:21
Підсумк парам.pdf
06 липня 2020 18:21
п.8 ст.17.pdf
06 липня 2020 18:21
п.6 ст.17.rar
06 липня 2020 18:21
п.5 ст.17.pdf
06 липня 2020 18:21
п.3 ст.17.zip
06 липня 2020 18:21
п.2 ст.17.zip
06 липня 2020 18:21
п.13 ст.17.pdf
06 липня 2020 18:21
п.12 ст.17.rar
06 липня 2020 18:21
п.12 ст.17.pdf
06 липня 2020 18:21
п.10 ст.17.pdf
06 липня 2020 18:21
накази ап.pdf
06 липня 2020 18:21
ЛК 8 1 1.pdf
06 липня 2020 18:21
ЛК 5 1 1.pdf
06 липня 2020 18:21
ЛК 4 1 1.pdf
06 липня 2020 18:21
ЛК 2 2 1.pdf
06 липня 2020 18:21
ЛК 2 1 3.pdf
06 липня 2020 18:21
ЛК 2 1 2.pdf
06 липня 2020 18:21
ЛК 2 1 1.pdf
06 липня 2020 18:21
ЗВВ.pdf
06 липня 2020 18:21
ДЦ.pdf
06 липня 2020 18:21
ап.pdf
06 липня 2020 18:21
651.imd
04 липня 2020 15:52
Електронний підпис
04 липня 2020 15:37
накази.pdf
04 липня 2020 15:37
наказ Михайловський.pdf
04 липня 2020 15:37
відгуки Коломия.PDF
04 липня 2020 15:37
відгук Калуш.pdf
26 червня 2020 19:09
Електронний підпис
26 червня 2020 19:08
КБ КЕРІ Калуш 2017 (6).pdf
26 червня 2020 19:08
КБ КЕРІ Калуш 2017 (5).pdf
26 червня 2020 19:08
КБ КЕРІ Калуш 2017 (4).pdf
26 червня 2020 19:08
КБ КЕРІ Калуш 2017 (3).pdf
26 червня 2020 19:08
КБ КЕРІ Калуш 2017 (2).pdf
26 червня 2020 19:08
КБ КЕРІ Калуш 2017 (1).pdf
26 червня 2020 19:08
ALINC-КРП-006-ОН-visnovok.pdf
26 червня 2020 19:08
Штатний розпис.pdf
26 червня 2020 19:08
фіз особа.pdf
26 червня 2020 19:08
трудові.rar
26 червня 2020 19:08
тз.pdf
26 червня 2020 19:08
техпаспорти.pdf
26 червня 2020 19:08
Статут.pdf
26 червня 2020 19:08
Свидетельство_Альянс.pdf
26 червня 2020 19:08
розрахунки.pdf
26 червня 2020 19:08
робітники.pdf
26 червня 2020 19:08
Протокол оригінал.pdf
26 червня 2020 19:08
Протокол НР.7Z
26 червня 2020 19:08
протокол копія.pdf
26 червня 2020 19:08
пропозиція.pdf
26 червня 2020 19:08
працівники.pdf
26 червня 2020 19:08
пояснювальна.pdf
26 червня 2020 19:08
ПВР.pdf
26 червня 2020 19:08
ПВП.pdf
26 червня 2020 19:08
паспорт.pdf
26 червня 2020 19:07
обробка даних.pdf
26 червня 2020 19:07
оборотно-сальдова.pdf
26 червня 2020 19:07
обладнання.pdf
26 червня 2020 19:07
Наказ Фролова Ю.М.7Z
26 червня 2020 19:07
наказ копія.pdf
26 червня 2020 19:07
ЛК811.pdf
26 червня 2020 19:07
ЛК511.pdf
26 червня 2020 19:07
ЛК411.pdf
26 червня 2020 19:07
ЛК221.pdf
26 червня 2020 19:07
ЛК213.pdf
26 червня 2020 19:07
ЛК212.pdf
26 червня 2020 19:07
ЛК211.pdf
26 червня 2020 19:07
ліцензія копія.pdf
26 червня 2020 19:07
листи товаровиробника.pdf
26 червня 2020 19:07
лист орендодавця.pdf
26 червня 2020 19:07
Лист для клієнтів.7z
26 червня 2020 19:07
Контракт Коломия 2017.pdf
26 червня 2020 19:07
Контракт Коломия 2010.pdf
26 червня 2020 19:07
іст ум.pdf
26 червня 2020 19:07
ідентиф код.pdf
26 червня 2020 19:07
звіт фр 2019.pdf
26 червня 2020 19:07
звіт рк 2019.pdf
26 червня 2020 19:07
звіт з праці.pdf
26 червня 2020 19:07
ЗВВ.pdf
26 червня 2020 19:07
захист довкілля.pdf
26 червня 2020 19:07
ДЦ.pdf
26 червня 2020 19:07
Документи якість ФЕМ.pdf
26 червня 2020 19:07
Документи якість ВУС.pdf
26 червня 2020 19:07
дозволи.pdf
26 червня 2020 19:07
договір.pdf
26 червня 2020 19:07
договір Калуш 2012.pdf
26 червня 2020 19:07
довідка про ліцензію.pdf
26 червня 2020 19:07
дипломи.rar
26 червня 2020 19:07
Декларація Калуш.PDF
26 червня 2020 19:07
Декларація Калуш 2.pdf
26 червня 2020 19:07
Гарантія 16057-19-11.7z
26 червня 2020 19:07
відомості.pdf
26 червня 2020 19:06
відгук Коломия 2.pdf
26 червня 2020 19:06
відгук Коломия 1.pdf
26 червня 2020 19:06
відгук Калуш.pdf
26 червня 2020 19:06
витяг ПДВ копія.pdf
26 червня 2020 19:06
Витяг нерухоме майно.pdf
26 червня 2020 19:06
Витяг із Статуту.7z
26 червня 2020 19:06
Висновок РА.PDF
26 червня 2020 19:06
Банківська ліцензія.7z
26 червня 2020 19:06
банк Альянс.pdf
26 червня 2020 19:06
банк Аваль.pdf
26 червня 2020 19:06
баланс 2019.pdf
26 червня 2020 19:06
аналог дог.pdf
26 червня 2020 19:06
651.imd
26 червня 2020 19:06
1ДФ.pdf
26 червня 2020 19:06
17.pdf
26 червня 2020 19:06
17 лист гарантія.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 12:38
Електронний підпис
26 червня 2020 12:36
цінова пропозиція.pdf
26 червня 2020 12:36
договірна ціна.pdf
26 червня 2020 12:36
технічна специфікація.pdf
26 червня 2020 12:35
звіт 1-ДФ за 1 кв 2020 р.pdf
26 червня 2020 12:35
довідка про оборот.pdf
26 червня 2020 12:35
баланс за 2019 рік.pdf
26 червня 2020 12:35
дозвіл.pdf
26 червня 2020 12:35
Ліцензія з додатком.pdf
26 червня 2020 12:35
КБ-3 до договору Уличне.pdf
26 червня 2020 12:35
штатний розпис.pdf
26 червня 2020 12:35
договір оренди коток.pdf
26 червня 2020 12:35
документи по крану.rar
26 червня 2020 12:35
трудові книжки.rar
26 червня 2020 12:35
документи про освіту.rar
26 червня 2020 12:35
Статут.pdf
26 червня 2020 12:35
договір оренди офісу.pdf
26 червня 2020 12:35
довідки з ОТП БАНКУ 1-2.pdf
26 червня 2020 12:35
проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"

ТОВ "Західбуденергозбереження"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
#01415660
Переможець 25 981 536,80
UAH з ПДВ
06 липня 2020 14:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 17:12

Вимога про усунення невідповідностей

Засідання тендерного комітету Департаменту розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації щодо прийняття рішення про розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником закупівлі невідповідностей в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Перенесення магістрального водогону «Гірне-Дрогобич» з метою запобігання виникнення надзвичайної ситуації у Дрогобицькому районі Львівської області». Коригування (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Вимогами Розділу 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник має надати Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника, що вказані в таблиці Г. Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Учасник надає три листи відгуки з Вих№411 від 25.06.2020 року, Вих№412 від 25.06.2020 року, Вих№540 від 25.06.2020 року, які надати без дотримання їх форми, а саме: відсутня назва замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі. 2. Згідно з вимогами ч.1 Розділу 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 2 тендерної документації Учасник має надати трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій. У складі тендерної пропозиції Учасник надає копії трудових книжок на працівників, які вносить у довідку про ІТР, а саме: Михайловський Михайло Михайлович, Осмоловська Вероніка Альфредівна, Муравйова Вікторія Миколаївна, що складені, мають форму чи записи іноземною мовою. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Щодо першого пункту: Учаснику треба привести у відповідність усі листи-відгуки та вказати у них: назву замовника - Департамент розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації; предмет закупівлі - «Перенесення магістрального водогону «Гірне-Дрогобич» з метою запобігання виникнення надзвичайної ситуації у Дрогобицькому районі Львівської області». Коригування (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт); ідентифікатор закупівлі - UA-2020-06-11-006740-c; Щодо другого пункту: Привести у відповідність надані у складі тендерної пропозиції трудові книжки шляхом перекладу записів у них з іноземної мови на українську. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Або як аналог виправлення надати накази на призначення вищевказаних працівників. Або ж, як аналог виправлення цих невідповідностей, слід відредагувати наявність тих працівників, які будуть залучені до виконання робіт шляхом внесення змін і зазначенням інших/нових фізичних осіб у довідках з вих №1.2 від 27.05.2020 року (форма таблиці Б) та вих№1.2.1 від 27.05.2020 року (форма таблиці В). Відповідно на цих нових/інших працівників надати трудові книжки, які мають бути сформовані та містити записи виключно українською мовою; 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
#01415660
25 981 536,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:03
Додаткова угода № 3 П.pdf укладений
31 грудня 2020 11:54
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 19:38
Додаткова угода № 2 (4).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 19:04
Додаток до ДУ № 2 Договірна ціна.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 19:04
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 15:47
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
17 липня 2020 15:46
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 15:29
Договір (9).pdf укладений
17 липня 2020 15:23
протокол гірне дрогобич.pdf укладений
17 липня 2020 15:23
Додаток 1 Договірна ціна (6).pdf укладений
17 липня 2020 15:23
Додаток 2 Графік.pdf укладений
17 липня 2020 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти викладення п.4.1, 4.2, 4.3 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти викладення Додатку 1 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 18 565 260,79
UAH (в тому числі ПДВ 3 094 210,13 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою двох сторін