Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38853521 |
Вебсайт: | http://loda.gov.ua/departament-zhytlovo-komunalnoho-hospodarstva |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Винниченка, 6 |
Контактна особа: |
Балабух Галина Романівна 380322761794 halia.balabukh298@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2020 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2020 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2020 13:51 |
Очікувана вартість: | 26 352 739,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 131 763,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 130000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за кошти місцевих бюджетів тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Порядок здійснення розрахунків здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та Постанови Кабінету Міністрів від 27 грудня 2001 року № 1764 "Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва". Згідно з п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764, проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг. Фінансування робіт (будівництва об'єкта) здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів згідно з бюджетними призначеннями. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2020 15:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2020 15:06 |
Рішення про внесення змін.docx | |
19 червня 2020 15:06 |
Додаток 3 Технічна специфікація.docx | |
11 червня 2020 18:06 |
Тендерна документація.docx | |
11 червня 2020 18:06 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
11 червня 2020 18:06 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
11 червня 2020 18:06 |
Додаток 4 Вимоги.docx | |
11 червня 2020 18:06 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx |
19 червня 2020 15:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 червня 2020 15:06 |
Рішення про внесення змін.docx
|
|||
19 червня 2020 15:06 |
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
|
|||
11 червня 2020 18:06 |
Тендерна документація.docx
|
|||
11 червня 2020 18:06 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
11 червня 2020 18:06 |
Додаток 5 Проект договору.docx
|
|||
11 червня 2020 18:06 |
Додаток 4 Вимоги.docx
|
|||
11 червня 2020 18:06 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-08-000018 ● 9284fdf4293c463eb42681b7ba4805d8
- Статус: вирішено ● Дата: 27 липня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2020 15:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-11-006740-c 11.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
«Перенесення магістрального водогону «Гірне-Дрогобич» з метою запобігання виникнення надзвичайної ситуації у Дрогобицькому районі Львівської області». Коригування щодо закупівлі UA-2020-06-11-006740-c. Відповідно до умов здійснення закупівель, публікація даних здійснюється шляхом заповнення даних через автоматизоване робоче місце замовника, що являє собою електронний сервіс на авторизованих електронних майданчиках, який забезпечує створення, подання, обробку та оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі, створення, подання і зміну інформації та документів для участі у процедурах закупівель, одержання інформації та повідомлень про закупівлі, подання скарг до органу оскарження, обмін інформацією між замовником та ЦЗО, одержання і передання інформації та документів під час проведення моніторингу публічних закупівель в електронній системі закупівель через мережу Інтернет (наказ МЕРТУ № 477 від 18.03.2016 року). Відтак, провівши авторизацію через акредитований майданчик електронної системи публічних закупівель України Prozorro замовник заповняє дані про себе, а саме: код ЄДРПОУ, місцезнаходження, найменування, контактні дані уповноважених осіб та інші відомості. Тобто, Замовник одноразово вносить такі відомості, які електронна система здійснення закупівель автоматично відображає кожного разу, як тільки замовник розміщує якусь інформацію. Місцезнаходження замовника – загальновідомі дані, які легко дізнатись із відкритих джерел. У тому числі, принагідно повідомляємо, що на момент формування та заповнення річного плану UA-P-2020-06-11-005994-c, такого окремого поля як «Місцезнаходження замовника» – не існувало. Також функціоналом електронного майданчика закупівель не передбачено технічної можливості для замовника винесення інформації про «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» в окреме поле. На момент подання закупівлі №UA-2020-06-11-006740-c, немає жодного роз’яснення від уповноваженого органу щодо змісту, трактування розміщення таких вимог і як саме варто вказувати цю інформацію в електронній системі закупівель Prozorro. Однак, під час публікації оголошення про проведення відкритих торгів замовником безпосередньо внесено інформацію про вид та суму тендерного забезпечення: «Електронна гарантія», «130 000,00 грн.». Наголошуємо, що у правовому полі нашої держави відсутня дефініція чи будь які роз’яснення поняття «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції». Однак, визначення «Банківська гарантія» визначене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, в якій передбачений та регламентований загальний порядок, умови надання та отримання гарантій та їх виконання. Також, варто наголосити, що умови забезпечення тендерних пропозицій передбачено ч. 2 та ч.3 розділу 3 тендерної документації. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення неможливо усунути.
2020-09-30 21:28:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині відображення закупівлі у річному плані ( пункт 1 частини другої статті 4 Закону); в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів (пункт 9 частини другої статті 21 Закону).)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині відображення закупівлі у річному плані ( пункт 1 частини другої статті 4 Закону); в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів (пункт 9 частини другої статті 21 Закону).) • відсутній механізм
інформація про усунення порушення від 30.09.2020
2021-07-27 16:21:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2020 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" |
25 981 536,80
UAH з ПДВ
|
25 981 536,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Західбуденергозбереження" |
26 352 738,36
UAH з ПДВ
|
26 352 738,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" #01415660 |
Переможець |
25 981 536,80
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 14:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 12:03
|
Додаткова угода № 3 П.pdf | укладений |
31 грудня 2020 11:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 19:38
|
Додаткова угода № 2 (4).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 19:04
|
Додаток до ДУ № 2 Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 19:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2020 15:47
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
17 липня 2020 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2020 15:29
|
Договір (9).pdf | укладений |
17 липня 2020 15:23
|
протокол гірне дрогобич.pdf | укладений |
17 липня 2020 15:23
|
Додаток 1 Договірна ціна (6).pdf | укладений |
17 липня 2020 15:23
|
Додаток 2 Графік.pdf | укладений |
17 липня 2020 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти викладення п.4.1, 4.2, 4.3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти викладення Додатку 1 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |