Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
X-ray machine with densitometry (37661 Bone absorptiometric x-ray system, dual-energy) - 11 units
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Вебсайт: | http://health.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Контактна особа: |
Беденок Лілія Василівна +380442840810 doztender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) |
National ID: | 02012906 |
Contact point: |
Bedenok Liliya Vasylivna +380442840810 doztender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2020 17:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2020 11:25 |
Очікувана вартість: | 27 335 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 136 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 820000 UAH |
Publication date: | 11 червня 2020 17:22 |
Enquiries until: | 03 липня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 09 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 липня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 27 335 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 136 675 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2020 18:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2020 18:43 |
Внесення змін 1.pdf | |
02 липня 2020 18:43 |
Оголошення про заплановану закупівлю зміни 1.pdf | |
02 липня 2020 18:43 |
ТД рентген з денситометрією зміни 1.pdf | |
02 липня 2020 18:43 |
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника) зміни 1.pdf | |
02 липня 2020 18:43 |
Додаток 4 (Проект договору) зміни 1.pdf | |
02 липня 2020 18:43 |
Додаток 3 (Документи після акцепту) зміни 1.pdf | |
02 липня 2020 18:43 |
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf | |
02 липня 2020 18:43 |
Додаток 1 (Кваліфікація) зміни 1.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-23-000009 ● eae3214520ca4524bf5c693f9802e019
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 10:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2020 № 267
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-06-11-006451-c 11.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет Департаменту здійснює закупівлю товарів, робіт і послуг виключно в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до частини другої статті 24 Закону замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зважаючи на вказану норму Закону, а також враховуючи службову записку голови робочої групи Департаменту за відповідним напрямком роботи (с.з. від 30.06.2020 № 138), рішенням тендерного комітету від 02.07.2020 було внесено зміни до тендерної документації на закупівлю: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 10 од.), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-11-006451-c, а саме: 1. В тендерній документації на закупівлю: 1.1. Назву предмету закупівлі викладено в новій редакції: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 11 од.)». 1.2. Пункт 4.1 «Назва предмета закупівлі» розділу «Загальні положення» тендерної документації на закупівлю викладено в новій редакції: « 4.1 Назва предмета закупівлі 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 11 од.). ». 1.3. Пункт 4.3 «Місце та кількість поставки товарів» розділу «Загальні положення» тендерної документації на закупівлю викладено в новій редакції: « 4.3 Місце та кількість поставки товарів Місце поставки: заклади охорони здоров’я м. Києва; Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 11 од. ». 1.4. В пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю розмір забезпечення тендерної пропозиції викладено в новій редакції: «820 000,00 грн (Вiсiмсот двадцять тисяч гривень 00 копiйок)». 2. В Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю назву предмету закупівлі викладено в новій редакції: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 11 од.)». 3. В Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю: 3.1. Назву предмету закупівлі викладено в новій редакції: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 11 од.)». 3.2. В Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі назву предмету закупівлі викладено в новій редакції: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 11 од.)». 4. В Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю назву предмету закупівлі викладено в новій редакції: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 11 од.)». 5. В Додатку 4 до тендерної документації на закупівлю назву предмету закупівлі викладено в новій редакції: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 11 од.)». 6. В Додатку 5 до тендерної документації на закупівлю назву предмету закупівлі викладено в новій редакції: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 11 од.)». Разом з тим, згідно інформації, розміщеної в системі електронних публічних закупівель «ProZorro» за посиланням https://infobox.prozorro.org/updates/richniy-plan-zakupivel-ta-yogo-statusi, 31 жовтня 2019 року в системі реалізовано додатковий функціонал, а саме - статус плану. Зокрема, після того, як тендер оголошено, зробивши зв’язку плану з тендером, план переходить в статус «Оголошено тендер», в якому відсутня можливість редагувати рядок плану. Таким чином, Департаментом дотримано вимоги Закону. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та чинного до 17.07.2020, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних форм, реалізованих в електронній системі закупівель, з окремими полями та завантаження відповідних електронних документів через автоматизоване робоче місце замовника. В електронній системі закупівель окреме поле для внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій відсутнє. Вказана інформація міститься в тендерній документації на закупівлю (файл «ТД рентген з денситометрією зміни 1.pdf») та завантажена Департаментом окремим файлом. Зважаючи на вищевказане, Департаментом дотримано вимоги Закону.
2020-10-23 16:12:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено, що закупівля здійснена з порушенням вимог частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Фармпротект" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Фармпротект" |
22 774 950,00
UAH з ПДВ
|
19 997 230,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" |
22 951 500,00
UAH з ПДВ
|
20 009 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" |
23 422 300,00
UAH з ПДВ
|
22 363 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Фармпротект" #38735747 |
Переможець |
19 997 230,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2020 17:54
|
Договір 102 | укладений |
19 серпня 2020 17:53
|