Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 11 од.
X-ray machine with densitometry (37661 Bone absorptiometric x-ray system, dual-energy) - 11 units
Очікувана вартість
27 335 000,00 UAH
UA-2020-06-11-006451-c 369aed439a02412182a11341863f9296
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 червня 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 11:25
Очікувана вартість: 27 335 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 136 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 820000 UAH
Publication date: 11 червня 2020 17:22
Enquiries until: 03 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 09 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 липня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 27 335 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 136 675 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2020 (no more than 30 days from the date of receipt of the Customer's written request)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 од
Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 11 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37661 — Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична

X-ray machine with densitometry (37661 Bone absorptiometric x-ray system, dual-energy) - 11 units (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 18:43
Внесення змін 1.pdf
02 липня 2020 18:43
Оголошення про заплановану закупівлю зміни 1.pdf
11 червня 2020 17:22
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf
02 липня 2020 18:43
ТД рентген з денситометрією зміни 1.pdf
11 червня 2020 17:22
ТД рентген з денситометрією.pdf
02 липня 2020 18:43
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника) зміни 1.pdf
11 червня 2020 17:22
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
02 липня 2020 18:43
Додаток 4 (Проект договору) зміни 1.pdf
11 червня 2020 17:22
Додаток 4 (Проект договору).pdf
02 липня 2020 18:43
Додаток 3 (Документи після акцепту) зміни 1.pdf
11 червня 2020 17:22
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
02 липня 2020 18:43
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
11 червня 2020 17:22
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
02 липня 2020 18:43
Додаток 1 (Кваліфікація) зміни 1.pdf
11 червня 2020 17:22
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000009 ● eae3214520ca4524bf5c693f9802e019
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 10:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-06-11-006451-c 11.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Департаменту здійснює закупівлю товарів, робіт і послуг виключно в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до частини другої статті 24 Закону замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зважаючи на вказану норму Закону, а також враховуючи службову записку голови робочої групи Департаменту за відповідним напрямком роботи (с.з. від 30.06.2020 № 138), рішенням тендерного комітету від 02.07.2020 було внесено зміни до тендерної документації на закупівлю: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 10 од.), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-11-006451-c, а саме: 1. В тендерній документації на закупівлю: 1.1. Назву предмету закупівлі викладено в новій редакції: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 11 од.)». 1.2. Пункт 4.1 «Назва предмета закупівлі» розділу «Загальні положення» тендерної документації на закупівлю викладено в новій редакції: « 4.1 Назва предмета закупівлі 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 11 од.). ». 1.3. Пункт 4.3 «Місце та кількість поставки товарів» розділу «Загальні положення» тендерної документації на закупівлю викладено в новій редакції: « 4.3 Місце та кількість поставки товарів Місце поставки: заклади охорони здоров’я м. Києва; Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 11 од. ». 1.4. В пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю розмір забезпечення тендерної пропозиції викладено в новій редакції: «820 000,00 грн (Вiсiмсот двадцять тисяч гривень 00 копiйок)». 2. В Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю назву предмету закупівлі викладено в новій редакції: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 11 од.)». 3. В Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю: 3.1. Назву предмету закупівлі викладено в новій редакції: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 11 од.)». 3.2. В Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі назву предмету закупівлі викладено в новій редакції: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 11 од.)». 4. В Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю назву предмету закупівлі викладено в новій редакції: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 11 од.)». 5. В Додатку 4 до тендерної документації на закупівлю назву предмету закупівлі викладено в новій редакції: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 11 од.)». 6. В Додатку 5 до тендерної документації на закупівлю назву предмету закупівлі викладено в новій редакції: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенологічний апарат з денситометрією (37661 Система рентгенівської кісткової денситометрії, двохенергетична) - 11 од.)». Разом з тим, згідно інформації, розміщеної в системі електронних публічних закупівель «ProZorro» за посиланням https://infobox.prozorro.org/updates/richniy-plan-zakupivel-ta-yogo-statusi, 31 жовтня 2019 року в системі реалізовано додатковий функціонал, а саме - статус плану. Зокрема, після того, як тендер оголошено, зробивши зв’язку плану з тендером, план переходить в статус «Оголошено тендер», в якому відсутня можливість редагувати рядок плану. Таким чином, Департаментом дотримано вимоги Закону. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та чинного до 17.07.2020, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних форм, реалізованих в електронній системі закупівель, з окремими полями та завантаження відповідних електронних документів через автоматизоване робоче місце замовника. В електронній системі закупівель окреме поле для внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій відсутнє. Вказана інформація міститься в тендерній документації на закупівлю (файл «ТД рентген з денситометрією зміни 1.pdf») та завантажена Департаментом окремим файлом. Зважаючи на вищевказане, Департаментом дотримано вимоги Закону.

2020-10-23 16:12:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено, що закупівля здійснена з порушенням вимог частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 липня 2020
UA-2020-06-11-006451-c369aed439a02412182a11341863f9296
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Фармпротект" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 липня 2020 14:43
Електронний підпис
13 липня 2020 14:43
Електронний підпис
13 липня 2020 14:42
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
13 липня 2020 14:42
Dovirenist_Savchenko.zip
13 липня 2020 14:42
Dovidka pro nazvu.zip
13 липня 2020 14:42
Bankivska Licenzia.zip
13 липня 2020 14:42
Технічна частина.pdf
13 липня 2020 14:42
201394_ГР_1839_820 000.zip

Документи

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

ТОВ "Фармпротект"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фармпротект" 22 774 950,00
UAH з ПДВ
19 997 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 22 951 500,00
UAH з ПДВ
20 009 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" 23 422 300,00
UAH з ПДВ
22 363 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 14:43
Електронний підпис
13 липня 2020 14:43
Електронний підпис
13 липня 2020 14:42
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
13 липня 2020 14:42
Dovirenist_Savchenko.zip
13 липня 2020 14:42
Dovidka pro nazvu.zip
13 липня 2020 14:42
Bankivska Licenzia.zip
13 липня 2020 14:42
Технічна частина.pdf
13 липня 2020 14:42
201394_ГР_1839_820 000.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фармпротект"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фармпротект"
#38735747
Переможець 19 997 230,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 13:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фармпротект"
#38735747
19 997 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 10:48
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 17:54
Договір 102 укладений
19 серпня 2020 17:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 997 230,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 308 230,00 UAH)