Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Покровська, 40, с. Терешківка Сумського району – капітальний ремонт приміщення з утепленням стін та покрівлі (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 426 651,00 UAH
UA-2020-06-11-006405-c 6524d0bb56264b31a96e166905f2a8fb
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чепік Ольга Михайлівна

+380542665726 srcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" СУМСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38575731
Місцезнаходження: 42343, Україна , Сумська обл., село Сад, вул. Паркова, 2А
Контактна особа: Чепік Ольга Михайлівна
+380542665726
srcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 17:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 17:23
Початок аукціону: 19 червня 2020 13:42
Очікувана вартість: 1 426 651,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 133,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Покровська, 40, с. Терешківка Сумського району – капітальний ремонт приміщення з утепленням стін та покрівлі (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Покровська, 40, с. Терешківка, Сумська область, 42344, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 17:21
Електронний підпис
11 червня 2020 17:18
Оголошення Терешківка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Огляд об'єкту.
Дата подання: 11 червня 2020 21:23
Дата відповіді: 12 червня 2020 15:00
Призначте час та дайте контакти для огляду об'єкту та складання акту.
Відповідь: Добрий день.
Огляд об"єкту може бути проведено в робочі дні з 8:00 до 15:00 год., за попередньою домовленістю з Замовником. Контактні дані замовника зазначені на майданчику закупівлі.
Дякуємо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-11-006405-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 11 червня 2020 21:21
Кваліфікаційні критерії
1.Наявність в будівельній організації інженера- проектувальника (кошторисника) не передбачено ні ліцензійними умовами, ні будь-якими іншими нормативними документами.
Замовник повинен розробити проект та забезпечити проходження експертизи. На цих етапах уже були задіяні кваліфіковані інженер- проектувальник (кошторисник) та експерт, які мають кваліфікаційні сертифікати. А в підрядних організаціях така штатна одиниця не передбачена.
Вимагаємо видалити вимогу про надання копії сертифіката "інженера-проектувальника" з оголошення.
2. Переліком видів робіт в оголошенні не передбачено жодного виду робіт, для виконання якого необхідно застосовувати обладнання, що працює під тиском, крім того ці роботи ніяким чином не пов'язані з монтажом, ремонтом або обслуговуванням систем газопостачання.
Вимагаємо виключити з оголошення вимогу про надання копій посвідчень про проходження навчання за правилами охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском та правилами безпеки систем газопостачання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 червня 2020 15:08
Доброго дня. Вашу вимогу не задоволено.
Номер вимоги: UA-2020-06-11-006405-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 12 червня 2020 08:40
Правила безпеки систем газопостачання
Тендерна дркментація вимагає надання копії посвідчення, яке підтверджує проходження навчання за правилами безпеки систем газопостачання.
Відповідно до НПАОП 0.00-1.20-98 :"1.2.1. Працівники підприємств і їх структурних підрозділів, які виконують роботи з проектування, будівництва, налагодження і експлуатації систем газопостачання і газового обладнання, димовідвідних пристроїв, вентиляційних систем і каналів, спеціалісти, які відповідають за безпечну експлуатацію газового обладнання підприємств, спеціалісти, які ведуть технічний нагляд, викладачі, зайняті навчанням учнів Правилам користування газом, а також підготовкою кадрів, експерти, голови і члени постійно діючих екзаменаційних комісій з перевірки знань цих Правил, повинні пройти необхідну підготовку і перевірку знань цих Правил, а також відповідних розділів будівельних норм і правил та інших нормативних документів в обсязі виконуваної ними роботи у відповідності з Типовим положенням про навчання, інструктаж і перевірку знань працівників з питань охорони праці (далі - Типове положення), затвердженим наказом Держнаглядохоронпраці України 04.04.94 N 30, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12.05.94 N 95/304."
В вищезазначеному пункті зазначені всі особи, які мають пройти навчання. Жодного слова про те, що повинен навчатись працівник підрядника, який проводить утеплення з опорядженням фасаду, на якому закріплена труба, або кран системи газопостачання.
Вимагаю видалити цю норму з документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 червня 2020 16:34
Доброго дня. Вашу вимогу не задоволено. Дякуємо

Документи

12 червня 2020 15:08
Протокол

Документи

15 червня 2020 16:33
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІРДЖЕЙН ТРЕЙД" 1 425 961,18
UAH з ПДВ
1 010 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПЛЕКС- ГРУП" 1 138 699,00
UAH з ПДВ
1 084 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна марка" 1 419 122,63
UAH з ПДВ
1 419 122,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 14:29
директор.pdf
18 червня 2020 14:29
довкілля.pdf
18 червня 2020 14:29
спр2.pdf
18 червня 2020 14:29
С5 _1_.pdf
18 червня 2020 14:29
виписка.pdf
18 червня 2020 14:29
наказ.pdf
18 червня 2020 14:29
протокол.pdf
18 червня 2020 14:29
інформація.pdf
18 червня 2020 14:29
згода.pdf
18 червня 2020 14:29
С3.pdf
18 червня 2020 14:29
дані.pdf
18 червня 2020 14:29
дов1.pdf
18 червня 2020 14:29
С4.pdf
18 червня 2020 14:29
опис.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 12:27
Електронний підпис
18 червня 2020 16:31
Електронний підпис
18 червня 2020 16:28
Фін звітність.pdf
18 червня 2020 16:28
Пропозиція.pdf
18 червня 2020 16:28
Повноваження.pdf
18 червня 2020 16:28
Опис перевірки ЕЦП.pdf
18 червня 2020 16:28
Документи товариства.pdf
18 червня 2020 16:28
Довідки з банку.pdf
18 червня 2020 16:28
Довідка ст.17.pdf
18 червня 2020 16:28
Довідка працівнки.pdf
18 червня 2020 16:28
Довідка офшорні зони.pdf
18 червня 2020 16:28
Довідка МВС.pdf
18 червня 2020 16:28
ВІдомості.pdf
18 червня 2020 16:28
Акт огляду об'єкту.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 17:19
Електронний підпис
18 червня 2020 17:18
Договір Альтаір ПЛЮС.pdf
18 червня 2020 17:18
статут.pdf
18 червня 2020 17:18
Сертифікати.pdf
18 червня 2020 17:18
Фін звіт.pdf
18 червня 2020 17:18
Сертифікат плитка.pdf
18 червня 2020 17:18
посвідченняБодак.pdf
18 червня 2020 17:18
протокол № 1.pdf
18 червня 2020 17:17
локальний кошторис.pdf
18 червня 2020 17:17
Договір БУДОПТОРГ.pdf
18 червня 2020 17:17
Паспорт Бодак О.С.pdf
18 червня 2020 17:17
Договір STEKO.pdf
18 червня 2020 17:17
Посвідчення Бодак.pdf
18 червня 2020 17:17
Сертифікат піна.pdf
18 червня 2020 17:17
опис.pdf
18 червня 2020 17:17
наказ №1.pdf
18 червня 2020 17:17
ивр.pdf
18 червня 2020 17:17
КБ_2 Клишкі.pdf
18 червня 2020 17:17
Клишкі_КБ3.pdf
18 червня 2020 17:17
Договір Клепець.pdf
18 червня 2020 17:17
казна рахунок.pdf
18 червня 2020 17:17
Договор.pdf
18 червня 2020 17:17
ДЦ.pdf
18 червня 2020 17:17
договірна ціна.pdf
18 червня 2020 17:17
договір аренди.pdf
18 червня 2020 17:17
Договірна Ціна Клишкі.pdf
18 червня 2020 17:17
Документ_ЄДР_1006788222.zip
18 червня 2020 17:17
jpg2pdf (31).pdf
18 червня 2020 17:17
Графік робіт.pdf
18 червня 2020 17:17
Графік робіт Клишкі.pdf
18 червня 2020 17:17
Ворожба_КБ_3.pdf
18 червня 2020 17:17
Довідка.zip
18 червня 2020 17:17
Довідка (1).zip
18 червня 2020 17:17
витяг ПДВ.pdf
18 червня 2020 17:17
jpg2pdf (32).pdf
18 червня 2020 17:17
1. Листи та довідки.pdf
18 червня 2020 17:17
виписка+за+17+06+2020р.pdf
18 червня 2020 17:17
Акт 1.1..pdf
18 червня 2020 17:17
jpg2pdf (33).pdf
18 червня 2020 17:17
4. Цінова пропозиція.pdf
18 червня 2020 17:17
Акт огляду об_єкта.pdf
18 червня 2020 17:17
2. Довдіка згідно ст.17.pdf
18 червня 2020 17:17
Dovidka_20142368490850363003.pdf
18 червня 2020 17:17
Лист_відгук Клишкі.pdf
18 червня 2020 17:17
Сертифікат піна.pdf
18 червня 2020 17:17
Сертифікати.pdf
18 червня 2020 17:17
посвідченняБодак.pdf
18 червня 2020 17:17
Фін звіт.pdf
18 червня 2020 17:17
КБ 3 ворожба.pdf
18 червня 2020 17:17
Договір Клепець.pdf
18 червня 2020 17:17
Договір STEKO.pdf
18 червня 2020 17:17
Договір БУДОПТОРГ.pdf
18 червня 2020 17:17
договір ворожба.pdf
18 червня 2020 17:17
акт ворожба.pdf
18 червня 2020 17:17
Відгук Ворожба.pdf
18 червня 2020 17:17
ДовідкиБанк.pdf
18 червня 2020 17:17
Акт огляду об_єкта.pdf
18 червня 2020 17:17
виписка+за+17+06+2020р.pdf
18 червня 2020 17:16
Графік робіт.pdf
18 червня 2020 17:16
локальний кошторис.pdf
18 червня 2020 17:16
ивр.pdf
18 червня 2020 17:16
договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІРДЖЕЙН ТРЕЙД"

ТОВ "КОМПЛЕКС- ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна марка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІРДЖЕЙН ТРЕЙД"
#41973857
Відхилено 1 010 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:30
ТОВ "КОМПЛЕКС- ГРУП"
#37478001
Переможець 1 084 999,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 16:49

Документи

23 червня 2020 16:29
Електронний підпис
23 червня 2020 16:28
Протокол

Документи

30 червня 2020 16:49
Електронний підпис
30 червня 2020 16:47
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПЛЕКС- ГРУП"
#37478001
1 084 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2020 16:49
Електронний підпис
30 червня 2020 16:47
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 15:58
Договір укладений
14 липня 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 11:25
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 16:50
Д.у. 1 до 110-ц.PDF зміни до договору
30 вересня 2020 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пунктів 3.3., 9.2. Договору підряду № 110-ц від 14.07.2020 року, пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» 922-VIII (в редакції діючої від 15.08.2020 року) (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю), Сторони домовились внести зміни до Договору підряду від 14.07.2020 року №110-ц, продовжити строк виконання робіт до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 110-ц
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 084 999,00
UAH