Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Допоміжне екіпірування(прапор з логотипом, настільні прапори з логотипом)
Очікувана вартість
4 700,00 UAH
UA-2020-06-11-006191-b dffd40dadaeb4731a133cd54347cdce3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Мишак

+380970965029 yuliyamariupol18@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Установа "Маріупольский міський центр підтримки та розвитку МСБ"
Код ЄДРПОУ: 43304852
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Грецька, буд. 43
Контактна особа: Юлія Мишак
+380970965029
yuliyamariupol18@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2020 17:00
Очікувана вартість: 4 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35820000-8: Допоміжне екіпірування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
прапор з логотипом типу віндер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, Грецька,43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 35820000-8 — Допоміжне екіпірування
20 штуки
прапор з логотипом настільний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, Грецька,43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 35820000-8 — Допоміжне екіпірування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється в розмірі повної вартості поставленого товару, на підставі виставленого Постачальником рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах Договору. Покупець повинен повністю сплатити поставлену партію товару не пізніше 30 календарних днів з дати поставки Товару Постачальником. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Костюченко Олександр Анатолійович 4 500,00
UAH з ПДВ
4 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 15:32
Характеристики.PDF
23 червня 2020 15:32
Разъяснения.PDF
23 червня 2020 15:32
Ком_предл.PDF
23 червня 2020 15:32
Згода (1).PDF
23 червня 2020 15:32
Додаток 2 до договору.PDF
23 червня 2020 15:32
Договор.PDF
23 червня 2020 15:32
Довідка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Костюченко Олександр Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Костюченко Олександр Анатолійович
#2484605552
Переможець 4 500,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 17:36

Документи

25 червня 2020 17:36
Електронний підпис
25 червня 2020 17:31
DOC.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Костюченко Олександр Анатолійович
#2484605552
4 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2020 17:36
Електронний підпис
25 червня 2020 17:31
DOC.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
DOC002.pdf укладений
27 листопада 2020 16:13
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 12:19
ду1920.pdf зміни до договору
31 липня 2020 12:15
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 09:52
скан договор флаги.pdf укладений
01 липня 2020 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): термін поставки товару Постачальником партіями,згідно заяви не пізніше 4(чотирьох) робочих днів з моменту отримання заявки
Номер договору про закупівлю: 9/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/9/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 500,00
UAH