Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі КЗК "Царичанська центральна бібліотека" Царичанської селищної ради» за адресою: вул. Театральна, 16г».Коригування
Очікувана вартість
387 141,55 UAH
UA-2020-06-11-006143-c 73c8d342cccb4346a01ac9043ad60f02
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Демченко

+380569032753 tsarichanka.rada@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Царичанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41050131
Місцезнаходження: 51000, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Царичанка, Вул. 14 Гвардійської дивізії, 10
Контактна особа: Наталія Демченко
+380569032753
tsarichanka.rada@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до п.5 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення ЗУ «Про публічні закупівлі» ( у редакції Закону від 19 квітня 2019 року процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.)
У частині 6 п.2 ст.35 ЗУ «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону від 02 квітня 2020 року) сказано, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору . У нашому випадку загальна вартість головного (первинного) договору складає 786561,78 грн. з ПДВ). Враховуючи звернення підрядника вх.№333 від 18.03.2020 ТОВ «Омега СК» в особі директора Станкова С.М. та необхідність завершення будівництва, було проведено перерахунок проектно-кошторисної документації з проходженням державної експертизи Серія АА №027592 (затвердженої рішенням сесії Царичанської селищної ради від 05.06.2020 року №2036-65/УІІ). В результаті чого вартість будівельних робіт без урахування проектних робіт, технічного та авторського нагляду, виконаних робіт та понесених витрат склала 387141,55 грн. (триста вісімдесят сім тисяч сто сорок одна гривня 55 коп.) з ПДВ, яка не перевищує 50% суми основного договору № 22/1 від 04.02.2020 року (ID контракту в системі Prozorro UA-2020-02-04-000246-a-a1).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 17:07
Оскарження наміру укласти договір: 22 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт покрівлі КЗК "Царичанська центральна бібліотека" Царичанської селищної ради» за адресою: вул. Театральна, 16г».Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт Царичанка, вул.Театральна,16 г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплата здійснюється на протязі 10 робочих днів з дати отримання актів виконаних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 95
Iнша подія оплата здійснюється на протязі 10 робочих днів з дати отримання декларації про готовність до експлуатації об'єкта Пiсляоплата 10 Робочі 5

Тендерна документація

11 червня 2020 16:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 16:57
інформація про застосування.pdf
11 червня 2020 16:57
обгрунтування.pdf
11 червня 2020 16:57
протокол №20.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА СК"
#36960432
Переможець 387 141,55
UAH з ПДВ
11 червня 2020 17:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 17:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА СК"
#36960432
387 141,55
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 16:04
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 15:05
scaned_document-14-56-30.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 14:08
договір.pdf укладений
22 червня 2020 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 22/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 387 141,55
UAH (в тому числі ПДВ 64 523,59 UAH)