Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 (Відновлення асфальтного покриття після проведення аварійно-відновлювальних робіт на мережі каналізації (інв. №130658) на території міста Кам`янського) (Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-06-11-005617-c 696ed7321fbf44abb1a08dbdf3e83d05
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкова Світлана

+380675652263 mvk.kam@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кам'янський Міськводоканал" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 33855098
Вебсайт: https://mvk.dp.ua
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вулиця ШИРОКА, будинок 16
Контактна особа: Волкова Світлана
+380675652263
mvk.kam@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 15:57
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,43%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції - Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Відновлення асфальтного покриття після проведення аварійно-відновлювальних робіт на мережі каналізації (інв. №130658) на території міста Кам`янського
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 липня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 16:37
Електронний підпис
11 червня 2020 16:31
Оголошення.docx
11 червня 2020 16:31
Додаток 3 Проект Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-11-005617-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:41896411
Дата подання: 28 червня 2020 12:01
Незаконне відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією була визнана пропозиція Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» в розмірі 49 399 грн. з ПДВ.
24.06.2020 року Замовником прийнято рішення, що викладено в Протокольному рішенні (Протоколі) № 52 уповноваженої особи у сфері публічних закупівель від 26.06.2020 року, яким Замовником відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
26.06.2020 року о 14.00 год. Протокол № 52 від 26.06.2020 року був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу.
За змістом Протоколу Замовника № 52 від 26.06.2020 року, підставою відхилення Пропозиції Учасника стали норми пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, Замовником зазначено що Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не надано в складі тендерної пропозиції:
- сканований оригінал чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки;
- оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону) протягом двох робочих днів з дня закінчення аукціону.
Таким рішенням Замовник порушив принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у сфері публічних закупівель, що призвело до порушення прав та інтересів Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ». Це також призвело до реальної можливості надлишкового витрачання бюджетних коштів територіальної громади м. Кам’янське.

По-перше, щодо ненадання Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» сканованого оригіналу чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник встановив, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення.
Умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник встановив, що на підтвердження відповідності послуг, що пропонуються, вимогам до предмета закупівлі, учасники в складі своїх пропозицій повинні надати наступні документи:
- сканований оригінал чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надав в складі тендерної пропозиції файл «Довідка про дозвіл.pdf», відповідно до умов якого повідомив Замовнику, що відповідно до предмету закупівлі наявність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки не передбачено законом.
Предметом спрощеною закупівлі Замовником визначено - ГБН Г.1-218-182:2011 (Відновлення асфальтного покриття після проведення аварійно-відновлювальних робіт на мережі каналізації (інв. №130658) на території міста Кам`янського) (Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Обсяг послуг: ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 70 мм.
Відповідно до чинного законодавства України, для виконання зазначених робіт наявність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки не вимагається.
З огляду на вищевикладене, відхилення Замовником пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» з цих підстав є незаконним, та буде оскаржуватися Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».

По-друге, щодо ненадання Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» оновленої цінової пропозиції (відповідно до результатів аукціону) протягом двох робочих днів з дня закінчення аукціону.
Умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник встановив, що у разі зниження ціни під час аукціону учасник, який запропонував найменшу ціну, має надати (завантажити в Систему) оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону) протягом двох робочих днів з дня закінчення аукціону/ відхилення попереднього Учасника. Цінова пропозиція, що подається за результатами аукціону, замість слів «...пропозицію щодо участі…» зазначається: «пропозицію за результатами аукціону» та далі по тексту.
В той же час, ще 14.05.2020 року на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro (https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya) в розділі «Офіційні новини», було опублікована наступна інформація: «Щодо неможливості завантажувати документи після аукціону до обрання переможця
Ми встановили в системі Prozorro обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі.
Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Іноді Замовники вимагали від Учасників закупівлі підвантажувати документи на етапі після аукціону, але до прийняття рішення про визначення Переможця. Зауважимо, що така вимога не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і наразі у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця.
При цьому у Учасника є можливість скористатись нормою 24 години на виправлення помилок. Детальніше про те, як це працює можна ознайомитись в статті 24 години на виправлення помилок в Прозорро
А у Переможця, як і раніше, згідно зі статтею 17 Закону є можливість завантажити документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі після визначення Переможця та повідомлення про намір укласти договір».
Відповідно до вищевикладеного, в Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» була відсутня технічна можливість протягом 2 робочих днів після закінчення аукціону для завантаження оновленої цінової пропозиції, що підтверджується Уповноваженим органом з питань публічних закупівель Prozorro.
У зв’язку з цим, відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» з цих підстав є відверто незаконним, та буде оскаржуватися Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Вимагаємо від Вас скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2020 09:24
Відповідь

Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу скаргу, керуючись абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону, надаємо додаткову аргументацію щодо причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-06-11-005617-c, та вимогам до предмета закупівлі.
26.06.2020р. рішенням Замовника (протокол №52) Вашу пропозицію було відхилено на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), у зв’язку з наявністю підстав для відхилення, а саме:
у складі Вашої пропозиції відсутні сканований оригінал чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та оновлена цінова пропозиція (відповідно до результатів аукціону), яку Ви повинні були надати протягом двох робочих днів з дня закінчення аукціону.

Обов’язок встановлення вимог до предмету закупівлі Законом України «Про публічні закупівлі» покладено на Замовника.
Вимоги щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та оновленої цінової пропозиції (відповідно до результатів аукціону) були встановлені Замовником на підставі ч. 3 та 4 ст. 14 Закону.
На виконання вимог Закону у п. 4 розділу ІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що «Замовник вимагає від учасників закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність вимогам згідно додатків до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.»
Також відповідно до п. 4 розділу ІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника вимогам до предмета закупівлі (згідно додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі).»
Стосовно визначених Замовником вимог протягом періоду уточнення від Вас не надходило жодних запитань або вимог щодо усунення порушень, що розуміється Замовником як Ваша згода надати всі документи, зазначені Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відсутність документів у пропозиції учасника, наявність яких передбачено Замовником в Оголошенні до спрощеної закупівлі, є підставою для відхилення його пропозиції відповідно до вимог п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, що також передбачено у п. 3 розділу ІІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Стосовно Вашого ствердження щодо неможливості завантаження оновленої пропозиції за результатами аукціону вважаємо за доцільне звернути Вашу увагу, що дану вимогу містять всі спрощені закупівлі Замовника КП «Кам’янський водоканал»ДОР».
Жодних скарг стосовно неможливості виконання вимоги Замовника щодо завантаження оновленої цінової пропозиції (відповідно до результатів аукціону) протягом двох робочих днів з дня закінчення аукціону від учасників не надходило.
Пропонуємо для ознайомлення та детального перегляду наступні спрощені закупівлі: UA-2020-05-13-004762-b Код за ДК 021:2015 – 71310000-4 (Послуги з санітарно-гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу для проведення атестації робочих місць за умовами праці); UA-2020-06-12-007050-c Код за ДК 021:2015 – 50610000-4 (Послуги з технічного обслуговування вогнегасників). У вказаних закупівлях учасниками було успішно завантажено цінову пропозицію за результатами аукціону, після чого їх було визначено переможцями.

Щодо можливості скористатись нормою 24 години на виправлення помилок, то, вважаємо за необхідне зазначити, що ця норма стосується лише процедур закупівель. В підтвердження цього пропонуємо ознайомитися з роз’ясненням за посиланням: https://infobox.prozorro.org/articles/24-godini-na-vipravlennya-pomilok-v-prozorro

Стосовно Вашої вимоги скасувати рішення про відхилення Вашої пропозиції пояснюємо, що, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», Ви, як учасник спрощеної закупівлі, пропозиція якого відхилена, маєте право лише звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. А Замовник не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель зобов’язаний надати відповідь.
Скасування рішення про відхилення пропозиції учасника за його вимогою Законом не передбачено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" 57 115,20
UAH з ПДВ
49 399,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАВТОБУД" 64 599,07
UAH з ПДВ
49 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 11:15
Розрахунки.pdf
22 червня 2020 11:15
Цінова пропозиція.pdf
22 червня 2020 11:15
Проект договору.pdf
22 червня 2020 11:15
Опис.pdf
22 червня 2020 11:15
Довідка про МТБ.pdf
22 червня 2020 11:15
Довідка про ліцензію.pdf
22 червня 2020 11:15
Довідка про досвід.pdf
22 червня 2020 11:15
Довідка про дозвіл.pdf
22 червня 2020 11:15
Довідка про 50%.pdf
22 червня 2020 11:15
Гарантійний лист.pdf
22 червня 2020 11:15
13. Статут Учасника.pdf
22 червня 2020 11:15
9. Відгуки.pdf
22 червня 2020 11:15
8. Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 10:05
Електронний підпис
19 червня 2020 07:47
Електронний підпис
19 червня 2020 07:46
Цінова пропозиція.pdf
19 червня 2020 07:46
Проект договору.pdf
19 червня 2020 07:46
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"

ТОВ "УКРАВТОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
#41896411
Відхилено 49 399,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 14:01
ТОВ "УКРАВТОБУД"
#42204320
Переможець 49 400,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 14:47

Документи

26 червня 2020 14:01
Електронний підпис
26 червня 2020 14:00
Протокол №52.pdf

Документи

01 липня 2020 14:47
Електронний підпис
01 липня 2020 14:43
Протокол №55.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАВТОБУД"
#42204320
49 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2020 14:47
Електронний підпис
01 липня 2020 14:43
Протокол №55.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 15:15
Договір 273-20.pdf укладений
03 липня 2020 15:13
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 15:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 233,33 UAH)