Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект системи поіменного електронного голосування
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-06-11-005573-b 5326833f929644e38f017eafa39eaf4b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Овсієнко

+380663833815 ovsienko.lyudmila@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Буринська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04058025
Вебсайт: http://buryn-miskrada.gov.ua
Місцезнаходження: 41700, Україна , Сумська обл., Буринський р-н, м. Буринь, вул. Першотравнева, буд. 1
Контактна особа: Людмила Овсієнко
+380663833815
ovsienko.lyudmila@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2020 15:00
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32510000-1: Бездротові телекомунікаційні системи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект системи поіменного електронного голосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41700, Україна, Сумська область, Буринь, вул. Першотравнева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 32510000-1 — Бездротові телекомунікаційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 14:38
проект договору.doc
11 червня 2020 14:38
оголошення системи електронного голосування.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо "Технічних (якісних) вимог до товару"
Дата подання: 16 червня 2020 11:37
Дата відповіді: 16 червня 2020 16:45
Якого типу картки ви плануєте використовувати?
Відповідь: безконтактних смарт-карт Mifare і подібних
Запитання щодо "Технічних (якісних) вимог до товару"
Дата подання: 16 червня 2020 11:38
Дата відповіді: 16 червня 2020 16:50
Заявлені планшети не підтримують технологію NFC, у випадку використання карток: чи плануєте Ви окремо використовувати зчитувачі карток, якщо так, то які?
Відповідь: Згідно технічних вимог «(картка голосуючого та/або логін і пароль)», тобто може бути ідентифікація:
а) картка голосуючого та логін і пароль;
б) картка голосуючого;
в) логін і пароль;
Запитання щодо "Технічних (якісних) вимог до товару"
Дата подання: 16 червня 2020 11:38
Дата відповіді: 16 червня 2020 16:51
У якому режимі ви плануєте редагувати проєкти рішень міської ради?
Відповідь: Якщо адміністратор допустив орфографічну чи технічну помилку при внесенні тексту проекту рішення, то система повинна забезпечувати можливість редагування тексту проекту та назви проекту, а також інш. даних, таких як реєстраційний номер, дата реєстрації, автор проекту, тощо.
Роз'яснення деяких понять
Дата подання: 16 червня 2020 11:40
Дата відповіді: 16 червня 2020 16:52
Просимо пояснити поняття: 1. технічний протокол 2. протокол безпеки
Відповідь: Система повинна вести (фіксувати) час (послідовність) подій, які відбуваються підчас проведення сесії:
а. коли розпочато засідання;
б. коли розпочато розгляд проекту і якого саме;
в. коли відбулося голосування (тип, за що саме ), та результат голосування;
г. коли записався на виступ депутат (хто саме)
д. коли надано слово (кому саме)
е. коли завершено виступ депутату;
ж. коли і з яким регламентом надано слово на виступ, чи доповідь доповідачу по питанню, що розглядається
з. коли і з яким регламентом надано слово на виступ іншим запрошеним на сесію особам
и. коли було довнесено до порядку денного нове питання порядку денного
к. коли було довнесено до питання порядку денного нову поправку, автор;
л. тощо.
Запитання до технічних вимог
Дата подання: 16 червня 2020 11:46
Дата відповіді: 16 червня 2020 17:14
Просимо опублікувати окремо, як додаток до тендерних вимог, регламент проведення сесій вашої ради для можливості розуміти бізнес-процеси вашої організації.
Відповідь: Доводимо до відома, що рішення міської ради "Про затвердження регламенту Буринської міської ради сьомого скликання" знаходиться у вільному доступі на сайті Буринської міської ради за посиланням https://buryn-miskrada.gov.ua/viewpage.php?page_id=92 та рішення міської ради "Про внесення змін до рішення міської ради сьомого скликання від 15.12.2017 «Про затвердження регламенту Буринської міської ради сьомого скликання»" за посиланням http://buryn-miskrada.gov.ua/viewpage.php?page_id=168
Запитання до технічних вимог
Дата подання: 16 червня 2020 11:49
Дата відповіді: 16 червня 2020 16:54
Куди маються вноситись дані, що зазначені у пункті 33 розділу 4 технічних вимог?
Відповідь: 33. Внесення даних на основі протоколів лічильної комісії та/або заяви депутата
Якщо депутат з тих чи інших причин не зміг взяти участь у голосуванні (впав і вийшов з ладу планшет), то система повинна мати функціональну можливість, посилаючись на заяву депутат та рішення (протокол) лічильної комісії, довнести голос депутата (редагувати) до результатів поіменних голосувань, з відповідним перерахунком результату.
Щодо обов'язків Виконавця за умовами договору
Дата подання: 16 червня 2020 12:02
Дата відповіді: 16 червня 2020 17:05
Чи входить прокладання кабельної мережі для підключення робочих місць в обсяг робіт Виконавця в рамках даного тендеру?
Відповідь: Так, відповідно пункту 7 до вимог до учасників на товар, який планується до поставки постачальник надає безкоштовні послуги встановлення та налаштування системи голосування, а також за письмовою заявкою замовника надає послуги з технічної підтримки протягом 12 місяців.
Якщо Виконавцю для забезпечення тендерних умов необхідно прокладання кабельних мереж, - то він їх здійснює власним коштом.
Питання до ТВ
Дата подання: 16 червня 2020 12:59
Дата відповіді: 16 червня 2020 17:04
За яким принципом має відбуватися автоматичне сортування питань порядку денного?
Відповідь: Якщо в ході засідання депутатами було прийнято рішення про включення до порядку денного нового проекту рішення, і встановити його напр. 3 в черговості розгляду, то після відповідних дій адміністратора, система повинна автоматично встановити запропонований проект під №3 і порядку денному, а попередній проект, який був під №3 змістити на №4, №4 на №5 і так до завершення списку порядку денного. Теж саме при вилученні одного чи кількох проектів рішень з порядку денного.
Уточнення до Додатку 2 тендерної документації
Дата подання: 16 червня 2020 13:02
Дата відповіді: 16 червня 2020 17:03
1. У якому режимі ви плануєте створювати та редагувати поправки до рішень міської ради? 2. Що розуміється під веденням регламенту доповідача? 3. Яким чином пов’язано ведення технічного аудіо протоколу засідання до даного програмно-апаратного комплексу? 4. Що являє собою гостьовий вхід з робочого місця депутата?
Відповідь: 1. До кожного проекту рішення, що розглядається на сесії, можуть бути запропоновані одна чи кілька поправок. Система повинна мати можливість внести (приєднати) тексти цих поправок та їх авторів, а якщо адміністратор допустив орфографічну чи технічну помилку , - то повинна бути можливість виправити (редагувати).
2. Згідно регламенту ради, доповідачу (виступаючому) може бути надано різна кількість хвилин для доповіді, виступу, співдоповіді, тощо. Система повинна відображати скільки хвилин залишилося на виступ, і повідомити коли час, згідно регламенту, закінчився
3. Система (сервер) повинна забезпечувати ведення технічного аудіо протоколу (запис) – і створювати окремі файли, для зручності пошуку і прослуховування, при зміні подій, які відбуваються в ході засідання.
4. під «Гостьовим входом» розуміється можливість особі, яка не є депутатом ради переглядати на планшеті тексти проектів рішень, додатки і поправки до них, порядок денних, результати поіменних голосувань, тексти нормативно-правових актів, тощо, але без можливості брати участь у голосуванні і без можливості запису на виступ, тощо.
Запитання до технічних вимог
Дата подання: 16 червня 2020 13:03
Дата відповіді: 16 червня 2020 17:01
У якому форматі мають формуватися звіти, що зазначені у пунктах 20-24 розділу 4 технічних вимог?
Відповідь: *.txt або *.doc, або *.pdf, або html
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Журавінський В.В. 195 000,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Журавінський В.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Журавінський В.В.
#2687216977
Переможець 195 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 16:05

Документи

25 червня 2020 16:05
Електронний підпис
25 червня 2020 16:03
Протокол10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Журавінський В.В.
#2687216977
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2020 16:05
Електронний підпис
25 червня 2020 16:03
Протокол10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 10:43
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 15:02
Договір про закупівлю №160.pdf укладений
10 липня 2020 15:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 195 000,00
UAH