Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 39220000-0 "Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування"
Очікувана вартість
16 500,00 UAH
UA-2020-06-11-004879-b f8e8890d69a64400bba5f144539abacb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Смирнова Юлія Олександрівна

+380953922457 jaleksandrovna1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37944301
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., місто Краматорськ, вулиця Дніпровська, будинок 17
Контактна особа: Смирнова Юлія Олександрівна
+380953922457
jaleksandrovna1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 шт
Ціна за одиницю: 33UAH без ПДВ
1.Ганчірка для миття підлоги (50*70 Фрекен Бок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Дніпровська, буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за переданий товар згідно з п.1.1. договору здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника в національній валюті України в повному обсязі на протязі календарного місяця після фактичного передання товару Замовнику, при наявності коштів, згідно з фінансовим планом Замовника. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

11 червня 2020 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 14:00
Протокол _2 від 10.06.2020р..pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Зуєва Світлана Миколаївна
#3011906408
Переможець 16 500,00
UAH
11 червня 2020 14:07

Документи

11 червня 2020 14:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 08:31
ФОП Зуєва С.М. дог_131ц12020 від 10.06.2020р..pdf укладений
12 червня 2020 08:30
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 14:10
ФОП Зуєва С.М. дог_131ц12020 від 10.06.2020р..pdf укладений
11 червня 2020 14:08

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
1.Ганчірка для миття підлоги (50*70 Фрекен Бок) 500 шт 33,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 500,00
UAH