Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки з програмним забезпеченням, планшет
Очікувана вартість
69 500,00 UAH
UA-2020-06-11-004718-c 22f3c87d35444c9da1dc0d4a615f24a0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлова Марина

030445440522 arts3kiev@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська дитяча школа мистецтв №3
Код ЄДРПОУ: 05275368
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, проспект Маяковського, 39
Контактна особа: Павлова Марина
030445440522
arts3kiev@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 18:30
Початок аукціону: 26 червня 2020 12:44
Очікувана вартість: 69 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 347,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Ноутбуки з програмним забезпеченням, планшет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект В. Маяковського, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 13 червня 2020 21:12
Дата відповіді: 15 червня 2020 14:31
Шановний Замовник! Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня))) При створенні оголошення спрощеної закупівлі для зручності заповнення форм, а саме: файли з назвою «Додаток №1, Додаток №2 технічне завдання, цінова пропозиція» та «Проект Договору, додаток №3» було завантажено та оприлюднено окремими файлами в форматі «docs».
Для того, щоб не створювати учасникам торгів незручності, можемо додати текст з усіма вимогами до оголошення у вікно відповіді (розділ: роз’яснення до процедури закупівлі «Ноутбуки з програмним забезпеченням, планшет»). В такому форматі текст з вимогами, зазначених в оголошенні, дуже зручно копіювати.
Гарного дня)

ОГОЛОШЕННЯ (зі змінами від 13.06.2020)
про проведення спрощеної закупівлі
1. Замовник:
1.1. Найменування: Київська дитяча школа мистецтв №3
1.2. Код за ЄДРПОУ: 35275368
1.3. Місце знаходження: 02222, м. Київ, пр-т В. Маяковського, 39.
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками:
Уповноважена особа: Павлова Марина Олександрівна /т.(044) 548-05-22/.
arts3@ukr.net
2. Очікувана вартість закупівлі товару, роботи чи послуги:
69500,00 грн. (шістдесят дев'ять тисяч п»ятсот грн. 00 коп. ) з ПДВ.
3. Інформація про предмет закупівлі:
3.1.Найменування предмету закупівлі: Ноутбуки з програмним забезпеченням (2 шт) , планшет (1 шт.) Код ДК 021:2015 : 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
3.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – згідно технічного завдання ( Додаток №1 до оголошення)
3.3. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
- зазначено в Додатку №1
- Київська дитяча школа мистецтв №3, 02222, м. Київ, пр-т В. Маяковського, 39.
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: липень-серпень 2020 року
3.5. Умови оплати – згідно видаткової накладної
3.6. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів) – зазначено в системі
3.7. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) - зазначено в системі
3.8. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - відсутня
3.9. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників – не вимагається
3.10. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю – не вимагається
3.11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону - 0,5 відсотка в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
Всі автотранспортні, експедиційні, поштові та інші витрати за рахунок постачальника. Постачальник повинен забезпечити за свій рахунок постачання предмету закупівлі до місця його розташування .

Вимоги до учасників: Перелік сканкопій документів у форматі «pdf», що обов’язково надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги:
1. Цінова пропозиція складена у довільній формі у відповідності та з додержанням вимог чинного законодавства України (Додаток №2).
2. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: (наказ (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів), Статут або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка).
3. Довідка, складена у довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство:
- реквізити (місцезнаходження (фактичне та юридичне) телефон, факс, банківські реквізити);
- керівництво (посада, ім'я по-батькові (повністю), телефон для контактів).
- короткий опис діяльності підприємства.
- інформація про платника податків.
4. Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та/або копія виписки з Єдиного державного реєстру осіб та фізичних осіб-підприємців (підтвердження даної інформації перевірятиметься у Єдиному державному реєстрі осіб та фізичних осіб-підприємців, доступ до якого є вільним).
6. Копія Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (якщо є платником податку на додану вартість), або свідоцтво платника єдиного податку.
7. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору.
8. Довідка в довільній формі про відсутність банкрутства (підтвердження даної інформації перевірятиметься у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, доступ до якого є вільним).
9. Довідка в довільній формі про наявність у учасника досвіду виконання аналогічних договорів з бюджетними організаціями (2019-2020 роки), підтверджена копією договорів та видаткових накладних та позитивні відгуки, які належать цим Договорам.
10. Копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником.
11. Копію сертифікату якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації).
12. Лист щодо підтвердження можливості постачання товару без отримання авансового платежу та попередньої оплати (довільна форма, на фірмовому бланку).
13. Гарантійний лист: термін гарантії на 24/36 місяців від виробника.
14. Довідка про наявність у Учасника сервісного центру.
15. Довідка в довільній формі про те, що юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
16. Лист-згода на обробку персональних даних
17. Лист згода з умовами Договору (Додаток №3)
18. Лист згода з технічними умовами (Додаток №1), а також надати технічні умови з посиланням на конкретну модель запропоновану Учасником.
19. ЗМІНИ: Гарантійний лист, щодо ліцензійного програмного забезпечення Microsoft Win Home 10 64Bit Russian/ Ukrainian та право користування програмним забезпеченням. Програмне забезпечення має бути ліцензійне, встановлене та попередньо не активоване, мати наклейку, упаковку та диск (у разі, якщо ліцензійне програмне забезпечення не встановлено виробником обладнання та не було імпортовано у складі пристрою). Вартість програмного забезпечення має входити у вартість ноутбуків.
У разі, якщо ліцензійне програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі пропозиції має вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника.

Документи повинні бути належним чином завірені Учасником та на фірмовому бланку.

Замовник відхиляє пропозиції, у разі якщо Учасник запропонував аномально низьку ціну:
Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є:
• меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону,
та/або
• меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Система автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій та інформує про це учасника процедури закупівлі та Замовника.
Замовник відхиляє пропозиції, у разі якщо вони не відповідають вимогам замовника, зазначеним у документації.
Замовник залишає за собою право запросити від Переможця закупівлі інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження вимог до Учасника та/або укладання договору. При цьому Замовник не має права вимагати документи, які не передбачені чинним законодавством для даного виду діяльності.
Замовник має право відхилити пропозицію Учасника, що не надав будь-який з перелічених вище документів, які задовольняють вимоги, зазначеним у цих інструкціях або ці документи містять неправдиву інформацію.

ДОДАНО:

Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-11-004718-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2229521031
Дата подання: 12 червня 2020 18:47
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 червня 2020 11:51
Доброго дня, дану вимогу до Учасників відмінено та внесені відповідні зміни в документ оголошення зі змінами.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 69 131,00
UAH з ПДВ
68 749,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧОРНИЙ ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ 68 750,00
UAH з ПДВ
68 750,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 69 498,60
UAH з ПДВ
69 498,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 18:23
Certificate-191021.pdf
25 червня 2020 18:23
Гарантійний лист2.pdf
25 червня 2020 18:23
Гарантійний лист3.pdf
25 червня 2020 18:23
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 червня 2020 18:23
Довідка.pdf
25 червня 2020 18:23
Гарантійний лист.pdf
25 червня 2020 18:23
Лист згода.pdf
25 червня 2020 18:23
Гарантійний лист1.pdf
25 червня 2020 18:23
Ст. 16.zip

Публічні документи

25 червня 2020 15:56
9. Acer сертифікати ISO.pdf
25 червня 2020 15:56
8. Довідка аналогічні.pdf
25 червня 2020 15:56
7.1. Ст. 17.pdf
25 червня 2020 15:56
6. Довідка мат тех.pdf
25 червня 2020 15:56
4. Виписка завірити.pdf
25 червня 2020 15:56
3. Довідка відомості.pdf
25 червня 2020 15:56
22. Технічні вимоги.pdf
25 червня 2020 15:56
20. Довідка про товар.pdf
25 червня 2020 15:56
19. Гарантійний лист пз.pdf
25 червня 2020 15:56
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 12:25
Електронний підпис
24 червня 2020 12:24
Цінова пропозиція.pdf
24 червня 2020 12:24
Технічні умови.pdf
24 червня 2020 12:24
Таблиця відповідності.pdf
24 червня 2020 12:24
відгук.FR12 11.11.19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧОРНИЙ ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Відхилено 68 749,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:14
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧОРНИЙ ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3436807176
Переможець 68 750,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧОРНИЙ ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3436807176
68 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 10:15
Договір ноутбуки, планшет.pdf укладений
07 липня 2020 10:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 68 750,00
UAH