Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт «Послуги із встановлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу, система блискавкозахисту) в Комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №2 «Ракета» м. Тернівка» Тернівської міської ради Дніпропетровської області », за адресою: вул. Лермонтова, б.2, м. Тернівка, Дніпропетровська область». Технічне переоснащення
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2020-06-11-004536-c b623bbd4ecb84a618d20a17a4331b0b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Бузоверя

+380563671048 zakupivli_ternosvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23068809
Місцезнаходження: 51500, Україна , Дніпропетровська обл., ТЕРНОВКА, вулиця Сергія Маркова, 7,
Контактна особа: Юлія Бузоверя
+380563671048
zakupivli_ternosvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 15:13
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт «Послуги із встановлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу, система блискавкозахисту) в Комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №2 «Ракета» м. Тернівка» Тернівської міської ради Дніпропетровської області », за адресою: вул. Лермонтова, б.2, м. Тернівка, Дніпропетровська область». Технічне переоснащення
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51500, Україна, Дніпропетровська область, Тернівка, вул.Лермонтова ,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 липня 2020  —  30 вересня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 15:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 15:48
додатки.doc
11 червня 2020 15:48
ракета_відомість обсягів робіт.docx
11 червня 2020 15:48
продовж.додатка 4 Ракета.pdf
11 червня 2020 15:47
додаток 5.doc
11 червня 2020 15:47
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сертифікат ISO 9001:2015
Дата подання: 17 червня 2020 10:22
Дата відповіді: 22 червня 2020 10:09
У тендерній документації міститься вимога про надання: "копію сертифікату ISO 9001:2015". Прохання надати відповідь, чи можливо надати у складі пропозиції сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», замість ISO 9001:2015 "Системи менеджменту якості"? Чи це буде вважатися помилкою?
Відповідь: Добрий день, Помилки не буде якщо сертифікат наданий на роботи відповідно тендерній документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-11-004536-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К", Код ЄДРПОУ:13460921
Дата подання: 06 липня 2020 22:13
Неправомірні дії Замовника при проведенні процедури закупівлі, а саме при визначенні переможця.
Відповідно до тендерної документації учасник серед іншого мав надати: копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції. Також відповідно до тендерної документації: Усі документи як завантаженні файли, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій передбачено тендерною документацією) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі pdf. Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи. Забороняється обмежувати перегляд файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Учасник ПП "ОХОРОНА-004" в складі своєї тендерної пропозиції надає Рішення №2 власника, відповідно до якого звільняється з посади директора Синиця Віталій Григорович та призначається директором підприємства Коцун Ірина Юріївна. Але, в зазначеному рішенні учасник ПП "ОХОРОНА-004", без надання будь-яких роз’яснень, обмежив перегляд змісту документу в повному обсязі, а саме: учасником приховано інформацію щодо запрошеної особи, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.

Зважаючи на викладене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію, подану ПП "ОХОРОНА-004", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2020 16:04
розділу ІІІ п. 1 тендерної документації учасник повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, інформацію щодо відповідності вимогам визначеним у статті 17 Закону України Про публічні закупівлі, документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; Виходячи з цього замовником підтверджено повноваження підпису посадової особи, представника.

Документи

10 липня 2020 16:04
протокол.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-18-000019 ● faaeb5dc0e224d568d6613025532a47f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2020 15:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

17.11.2020 № 227

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.11.2020 № 227

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

9
UA-2020-06-11-004536-c
11.06.2020 ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код за ЄДРПОУ 23068809) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-26 11:43:15

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-06-11-004536-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до частини 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Чому при проведенні закупівлі за номером ID: UA-2020-06-11-004536-с Замовником визначено предмет закупівлі за показником третьої цифри?
2. Чому на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону річний план закупівлі не містить інформацію про місцезнаходження замовника та його категорії?
3. Чому на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції?
4. Відповідно до частини 2 статті 24 Закону визначено, що у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Чому при складанні тендерної документації в пункті 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовником визначено, що Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації, що не передбачено нормами нової редакції Закону та є порушенням вимог частини 3 статті 22 Закону?
5. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Чому в пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації не зазначено істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю відповідно до вимог статей 41 та 43 Закону в нової редакції?
6. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Чому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, а саме: додаток «договірна ціна» до Договору від 21.07.2020 №201, який є невід’ємною частиною цього договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-01 08:49:18

Відділ освіти Тернівської міської ради


У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-06-11-004536-с) надає пояснення з наступних питань:
1. Відповідно до частини 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Чому при проведенні закупівлі за номером ID: UA-2020-06-11-004536-с Замовником визначено предмет закупівлі за показником третьої цифри?
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри, тобто за класом. Словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Код складається з 8 цифр.
Клас вказують перші чотири цифри, натомість перші три цифри визначають групу. Цифра "0" при визначенні за показником четвертої цифри цього словника розміщується 5-8 цифрами коду. У разі якщо цифра "0" стоїть четвертою цифрою у коді, то значущими є перші три цифри, які означають показник третьої цифри - групу, а не клас.
2. Чому на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону річний план закупівлі не містить інформацію про місцезнаходження замовника та його категорії?
В зв’язку з тим, що план закупівлі публікується у кабінеті замовника через активну кнопку "Створити план", відділ освіти не може надати пояснення на це питання. Водночас відповідний запит направлений до тех. підтримки користувачів сайту https://zakupki.prom.ua/, на який згідно регламенту роботи сайту отримано відповідь: «Дійсно, відповідно до технічної реалізації, при створенні плану немає окремих полів для зазначення місцезнаходження замовника та його категорії. Дана інформація вказана в профілі замовника на майданчику та підтягується в план автоматично. Після публікації плану інформація, про місцезнаходження замовника та його категорія, відображається на сторінці плану. Також, ця інформація є на сайті Прозорро.»
3. Чому на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції?
Оголошення про проведення відкритих торгів публікується шляхом заповнення електронних форм та повинно містити:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
Водночас відсутність окремого поля для подання інформації про мову якою повинні готуватися тендерні пропозиції, призвело до відсутності зазначення відповідної інформації.
У подальшому інформація про мову якою повинні готуватися тендерні пропозиції
вказується замовником у полі «Примітки».
4. Відповідно до частини 2 статті 24 Закону визначено, що у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Чому при складанні тендерної документації в пункті 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовником визначено, що Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації, що не передбачено нормами нової редакції Закону та є порушенням вимог частини 3 статті 22 Закону?
У пункті 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації оприлюдненої на порталі уповноваженого органу за номером закупівлі ID: UA-2020-06-11-004536-с замовником визначено:
«замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів; зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону»
Додатково встановлена вимога щодо «Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації» - є друкарською помилкою.
5. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Чому в пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації не зазначено істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю відповідно до вимог статей 41 та 43 Закону в нової редакції?
В пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, помилково зазначено статті Закону у редакції яка втратила чинність, натомість істотні умови договору згідно додатку 5 до тендерної документації відповідають нормам чинної редакції закону.
6. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Чому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, а саме: додаток «договірна ціна» до Договору від 21.07.2020 №201, який є невід’ємною частиною цього договору.
Договірну ціну до Договору від 21.07.2020 №201, яка є невід’ємною частиною цього договору буде довантажено разом з наданням пояснень.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ освіти Тернівської міської ради щодо усуненя порушень встановлених моніторингом : Порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі Порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу Порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї Інші порушення законодавства у сфері закупівель. Зобов'язується у подальшому не допускати подібних порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Також повідомляемо що, на усунення порушення у частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, договірну ціну буде дозавантажено разом зі звітом про виконання договору.

2020-12-16 11:32:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (План закупівлі не містить інформацію про місцезнаходження замовника та його категорії. Опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 320 000,00
UAH з ПДВ
259 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укртехнобез 309 900,00
UAH з ПДВ
284 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 353 087,66
UAH з ПДВ
353 087,66
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" 389 976,00
UAH з ПДВ
389 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 09:59
Електронний підпис
03 липня 2020 09:58
Dovidka_20175654440450614165.pdf.p7s
03 липня 2020 09:58
Dovidka_20175654440450614165.pdf
26 червня 2020 09:00
Електронний підпис
26 червня 2020 08:59
ліцензія.pdf
26 червня 2020 08:59
Копія-Сертифікат ISO 9001.pdf
26 червня 2020 08:59
згода з технічним.pdf
26 червня 2020 08:59
гарантійні листи.pdf
26 червня 2020 08:59
відгук 292.pdf
26 червня 2020 08:59
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 20:19
Електронний підпис
26 червня 2020 20:17
Технічні вимоги.pdf
26 червня 2020 20:17
Статут.pdf
26 червня 2020 20:17
сертифікати ISO.pdf
26 червня 2020 20:17
Проект договору.pdf
26 червня 2020 20:16
Опис з кодом доступу.PDF
26 червня 2020 20:16
Наказ про призначення.pdf
26 червня 2020 20:16
Ліцензія.pdf
26 червня 2020 20:16
Диплом Лащ Б.М..pdf
26 червня 2020 20:16
Гарантійний лист.pdf
26 червня 2020 20:16
Відгук Почаїв img100.pdf
26 червня 2020 20:16
відгук Блискавка.pdf
26 червня 2020 20:16
Витяг платника ПДВ.PDF
26 червня 2020 20:16
витяг з ЄДР.pdf
26 червня 2020 20:16
Аналогічний договір .pdf
26 червня 2020 20:16
40. копія фін.звітності.pdf

Публічні документи

27 червня 2020 09:14
Електронний підпис
27 червня 2020 09:13
Посвідчення-2.pdf
27 червня 2020 09:13
Посвідчення-1.pdf
27 червня 2020 09:13
Договор монтаж.pdf
27 червня 2020 09:13
Довідки-2.pdf
27 червня 2020 09:13
Довідки-1.pdf
27 червня 2020 09:13
ISO 9001-2015.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 11:47
Електронний підпис
26 червня 2020 11:46
Форма ТП.pdf
26 червня 2020 11:46
ТехЯкВимоги.pdf
26 червня 2020 11:46
Строк виконання.pdf
26 червня 2020 11:46
Стаття 17.pdf
26 червня 2020 11:46
Пропозиція ТТ.pdf
26 червня 2020 11:46
Додаток 6.pdf
26 червня 2020 11:46
Д5 проект договору.pdf
26 червня 2020 11:46
д4. 5. Витяг 13.05.2020.pdf
26 червня 2020 11:46
д4. 2. Свідоцтво ПДВ.pdf
26 червня 2020 11:46
д4. 1. Статут.pdf
26 червня 2020 11:46
д2. 2.4. Ліцензія.pdf
26 червня 2020 11:46
д2. 2.4. Ліцензія (копия).pdf
26 червня 2020 11:46
д2. 2.2. Трудові книжки.pdf
26 червня 2020 11:46
10. ISO 9001 (НААУ).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ Укртехнобез

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 259 998,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 08:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 08:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
259 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 16:23
Договірна ціна.pdf укладений
26 січня 2021 16:22
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 11:44
201_0001.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 11:43
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 10:13
201_0001.pdf укладений
21 липня 2020 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, та зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 201
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 259 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 43 333,00 UAH)