Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23068809 |
Місцезнаходження: | 51500, Україна , Дніпропетровська обл., ТЕРНОВКА, вулиця Сергія Маркова, 7, |
Контактна особа: |
Юлія Бузоверя +380563671048 zakupivli_ternosvita@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2020 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2020 15:13 |
Очікувана вартість: | 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2020 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2020 15:48 |
додатки.doc | |
11 червня 2020 15:48 |
ракета_відомість обсягів робіт.docx | |
11 червня 2020 15:48 |
продовж.додатка 4 Ракета.pdf | |
11 червня 2020 15:47 |
додаток 5.doc | |
11 червня 2020 15:47 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Зважаючи на викладене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію, подану ПП "ОХОРОНА-004", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-18-000019 ● faaeb5dc0e224d568d6613025532a47f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2020 15:42 |
17.11.2020 № 227
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.11.2020 № 227
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9
UA-2020-06-11-004536-c
11.06.2020 ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код за ЄДРПОУ 23068809) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-26 11:43:15
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-06-11-004536-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до частини 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Чому при проведенні закупівлі за номером ID: UA-2020-06-11-004536-с Замовником визначено предмет закупівлі за показником третьої цифри?
2. Чому на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону річний план закупівлі не містить інформацію про місцезнаходження замовника та його категорії?
3. Чому на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції?
4. Відповідно до частини 2 статті 24 Закону визначено, що у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Чому при складанні тендерної документації в пункті 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовником визначено, що Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації, що не передбачено нормами нової редакції Закону та є порушенням вимог частини 3 статті 22 Закону?
5. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Чому в пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації не зазначено істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю відповідно до вимог статей 41 та 43 Закону в нової редакції?
6. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Чому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, а саме: додаток «договірна ціна» до Договору від 21.07.2020 №201, який є невід’ємною частиною цього договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-01 08:49:18
Відділ освіти Тернівської міської ради
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-06-11-004536-с) надає пояснення з наступних питань:
1. Відповідно до частини 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Чому при проведенні закупівлі за номером ID: UA-2020-06-11-004536-с Замовником визначено предмет закупівлі за показником третьої цифри?
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри, тобто за класом. Словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Код складається з 8 цифр.
Клас вказують перші чотири цифри, натомість перші три цифри визначають групу. Цифра "0" при визначенні за показником четвертої цифри цього словника розміщується 5-8 цифрами коду. У разі якщо цифра "0" стоїть четвертою цифрою у коді, то значущими є перші три цифри, які означають показник третьої цифри - групу, а не клас.
2. Чому на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону річний план закупівлі не містить інформацію про місцезнаходження замовника та його категорії?
В зв’язку з тим, що план закупівлі публікується у кабінеті замовника через активну кнопку "Створити план", відділ освіти не може надати пояснення на це питання. Водночас відповідний запит направлений до тех. підтримки користувачів сайту https://zakupki.prom.ua/, на який згідно регламенту роботи сайту отримано відповідь: «Дійсно, відповідно до технічної реалізації, при створенні плану немає окремих полів для зазначення місцезнаходження замовника та його категорії. Дана інформація вказана в профілі замовника на майданчику та підтягується в план автоматично. Після публікації плану інформація, про місцезнаходження замовника та його категорія, відображається на сторінці плану. Також, ця інформація є на сайті Прозорро.»
3. Чому на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції?
Оголошення про проведення відкритих торгів публікується шляхом заповнення електронних форм та повинно містити:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
Водночас відсутність окремого поля для подання інформації про мову якою повинні готуватися тендерні пропозиції, призвело до відсутності зазначення відповідної інформації.
У подальшому інформація про мову якою повинні готуватися тендерні пропозиції
вказується замовником у полі «Примітки».
4. Відповідно до частини 2 статті 24 Закону визначено, що у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Чому при складанні тендерної документації в пункті 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовником визначено, що Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації, що не передбачено нормами нової редакції Закону та є порушенням вимог частини 3 статті 22 Закону?
У пункті 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації оприлюдненої на порталі уповноваженого органу за номером закупівлі ID: UA-2020-06-11-004536-с замовником визначено:
«замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів; зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону»
Додатково встановлена вимога щодо «Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації» - є друкарською помилкою.
5. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Чому в пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації не зазначено істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю відповідно до вимог статей 41 та 43 Закону в нової редакції?
В пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, помилково зазначено статті Закону у редакції яка втратила чинність, натомість істотні умови договору згідно додатку 5 до тендерної документації відповідають нормам чинної редакції закону.
6. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Чому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, а саме: додаток «договірна ціна» до Договору від 21.07.2020 №201, який є невід’ємною частиною цього договору.
Договірну ціну до Договору від 21.07.2020 №201, яка є невід’ємною частиною цього договору буде довантажено разом з наданням пояснень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти Тернівської міської ради щодо усуненя порушень встановлених моніторингом : Порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі Порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу Порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї Інші порушення законодавства у сфері закупівель. Зобов'язується у подальшому не допускати подібних порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Також повідомляемо що, на усунення порушення у частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, договірну ціну буде дозавантажено разом зі звітом про виконання договору.
2020-12-16 11:32:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (План закупівлі не містить інформацію про місцезнаходження замовника та його категорії. Опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2020 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" |
320 000,00
UAH з ПДВ
|
259 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укртехнобез |
309 900,00
UAH з ПДВ
|
284 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" |
353 087,66
UAH з ПДВ
|
353 087,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" |
389 976,00
UAH з ПДВ
|
389 976,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Переможець |
259 998,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2020 08:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 16:23
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
26 січня 2021 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2020 11:44
|
201_0001.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2020 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 10:13
|
201_0001.pdf | укладений |
21 липня 2020 10:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, та зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |