Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Повидло яблучне.
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2020-06-11-004133-b ● 20b403b629404d70b238ac9379525af1
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 04543536 |
Місцезнаходження: | 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космічна, 13 |
Контактна особа: |
Рекеда Наталія +380567136316 natalarekeda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2020 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 23 червня 2020 12:02 |
Очікувана вартість: | 9 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кілограми
Повидло яблучне.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Космічна,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2020 13:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2020 13:09 |
Проект Договору повидло яблучне.doc | |
11 червня 2020 13:09 |
Оголошення повидло яблучне.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-11-004133-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛИНОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3129214517
Дата подання: 25 червня 2020 21:49
Невідповідність пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації
Шановний Замовнику. Детально переглянувши документи переможця вимагаю відхилити пропозицію ФОП Сергієва Д.Л. як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Оголошенням до закупівлі вимагалося усі документи надати у форматі “.pdf“ або ".jpg". Учасником частина документів була надана у форматі «.docx».
2. Вимагалося надати копію паспорту та копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. Паспорт був наданий учасником не у повному обсязі, що на думку Антимонопольного комітету України вважається рівносильним не наданням даного документу.
3. Тендерною документацією вимагалося надати скановану копію експлуатаційного дозволу (рішення про державну реєстрацію потужності) або висновку на діючий об’єкт. Учасником був наданий документ, реєстраційний номер потужності якого не зареєстрований у Державній службі України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, тобто легітимність даного документу сумнівна. Це можна перевірити за посиланням https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ybBoZHQI7bn1YH5GhO9rnRRB7YG56mE08BwKS_sep78/edit#gid=0. Даний реєстр знаходиться у вільному доступі.
4. Вимагалося надати комерційну пропозицію, згідно Додатку №1. Даний документ наданий не був.
5. Вимагалося надати лист – згоду (довільна форма) до проекту договору згідно Додатку № 4 (надається на фірмовому бланку (за наявності) Учасника з вихідним номером та датою), Учасником було надано згоду «з основними умовами договору», що не відповідає вимогам Оголошення.
6. Вимагалося надати завірену підписом учасника копію документа про якість, документ учасником наданий, але не завірений підписом.
7. «Гарантійний лист щодо продукції» наданий Учасником на власному банку, а інші документи – ні, що є невідповідністю тендерної документації.
8. А також документи не мають вихідних номерів та дат їх складання, що теж не відповідає вимогам закупівлі.
Враховуючи ЧИСЕЛЬНІ порушення та невідповідності у наданих документах вимагаю відхилити пропозицію ФОП Сергієва Д.Л. та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
1. Оголошенням до закупівлі вимагалося усі документи надати у форматі “.pdf“ або ".jpg". Учасником частина документів була надана у форматі «.docx».
2. Вимагалося надати копію паспорту та копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. Паспорт був наданий учасником не у повному обсязі, що на думку Антимонопольного комітету України вважається рівносильним не наданням даного документу.
3. Тендерною документацією вимагалося надати скановану копію експлуатаційного дозволу (рішення про державну реєстрацію потужності) або висновку на діючий об’єкт. Учасником був наданий документ, реєстраційний номер потужності якого не зареєстрований у Державній службі України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, тобто легітимність даного документу сумнівна. Це можна перевірити за посиланням https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ybBoZHQI7bn1YH5GhO9rnRRB7YG56mE08BwKS_sep78/edit#gid=0. Даний реєстр знаходиться у вільному доступі.
4. Вимагалося надати комерційну пропозицію, згідно Додатку №1. Даний документ наданий не був.
5. Вимагалося надати лист – згоду (довільна форма) до проекту договору згідно Додатку № 4 (надається на фірмовому бланку (за наявності) Учасника з вихідним номером та датою), Учасником було надано згоду «з основними умовами договору», що не відповідає вимогам Оголошення.
6. Вимагалося надати завірену підписом учасника копію документа про якість, документ учасником наданий, але не завірений підписом.
7. «Гарантійний лист щодо продукції» наданий Учасником на власному банку, а інші документи – ні, що є невідповідністю тендерної документації.
8. А також документи не мають вихідних номерів та дат їх складання, що теж не відповідає вимогам закупівлі.
Враховуючи ЧИСЕЛЬНІ порушення та невідповідності у наданих документах вимагаю відхилити пропозицію ФОП Сергієва Д.Л. та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 13:29
Відповідно до ст. 14 п. 13 Закону України «Про публічні закупівлі» підстав для відхилення рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРГІЄВ ДМИТРО ЛЬВОВИЧ немає. Оскільки всі умови щодо закупівлі: Повидло яблучне, за кодом ДК 021:2015 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» за UA-2020-06-11-004133-b, виконані відповідно вимогам зазначених в оголошенні та вимогам предмету закупівлі, а саме пропозиція відповідає технічним вимогам та були надані всі кваліфікаційні документи відповідно до умов КП «ДОДКЛ»ДОР».
До того ж основним критерієм визначення переможця є найнижча ціна, що визначена результатами електронного аукціону, яка є найбільш економічно вигідною. Що означає економія бюджетних коштів.
До того ж основним критерієм визначення переможця є найнижча ціна, що визначена результатами електронного аукціону, яка є найбільш економічно вигідною. Що означає економія бюджетних коштів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 червня 2020 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРГІЄВ ДМИТРО ЛЬВОВИЧ |
7 500,00
UAH з ПДВ
|
5 697,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛИНОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
9 000,00
UAH з ПДВ
|
5 700,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ІЗОТОВ ДМИТРО ДМИТРОВИЧ |
8 400,00
UAH з ПДВ
|
6 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРГІЄВ ДМИТРО ЛЬВОВИЧ #2497000357 |
Переможець |
5 697,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 13:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 14:55
|
Додаткова угода № 5 від 17.12.2020.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2020 15:13
|
Додаткова угода № 4 від 21.10.2020.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2020 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2020 15:12
|
Додаткова угода № 3 від 21.10.2020.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2020 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2020 13:16
|
Додаткова угода № 2 від 16.09.2020.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2020 13:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2020 13:46
|
Додаткова угода № 1 від 08.09.2020.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2020 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 10:25
|
Договір № 73х від 02.07.2020 року ФОП Сергієв Д.Л..pdf | укладений |
02 липня 2020 10:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 73/х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 73/х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 73/х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 73/х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 73/х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |