Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень
Очікувана вартість
334 137,21 UAH
UA-2020-06-11-003568-c 0ddf24c84f3d4e9b97374b895aebbc16
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлова Марина

030445440522 arts3kiev@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська дитяча школа мистецтв №3
Код ЄДРПОУ: 05275368
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, проспект Маяковського, 39
Контактна особа: Павлова Марина
030445440522
arts3kiev@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2020 18:30
Очікувана вартість: 334 137,21 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 670,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект В. Маяковського, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 18:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" 320 842,70
UAH з ПДВ
320 842,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 11:10
Електронний підпис
18 червня 2020 16:17
Електронний підпис
18 червня 2020 15:59
До п. 24 Договірна ціна.pdf
18 червня 2020 15:59
До п. 10 НАКАЗ ISO 2015.pdf
18 червня 2020 15:59
До п.2.Модельний статут.pdf
18 червня 2020 15:59
До п.12 Проект договору.pdf
18 червня 2020 15:59
До п.16 Обладнання.rar
18 червня 2020 15:59
Інші документи МВС 30.05.pdf
18 червня 2020 15:59
До п. 24 Дефектний акт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"
#43081046
Переможець 320 842,70
UAH з ПДВ
24 червня 2020 12:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"
#43081046
320 842,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 11:35
Додаткова угода 8 до договору 7 07 від 06.07.2020.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 11:33
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 13:05
Додаткова угода 7 від 2 грудня 2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 13:04
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 12:48
Додаткові угоди 6 до Договору 7 07.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 12:35
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 14:50
Додаткова угода 5 до 7 07 капремонт.jpg зміни до договору
30 вересня 2020 14:48
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 11:35
ДУ 4 до Договору 7 07 кап ремонт приміщень.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 11:33
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 16:26
Додаткова угода №3 до Договору 7 07 від 06.07.2020.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 15:51
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
08 липня 2020 15:48
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 15:25
Додаткова угода капітальний ремонт.pdf зміни до договору
06 липня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 15:14
Договір КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ.pdf укладений
06 липня 2020 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п. 2.4, 2.5 Договору - з урахуванням експертної оцінки кошторисної документації ТОВ «НВП «Міжрегіональна будівельна експертиза» № 1026-20Е від 30.06.2020 р., а також з урахуванням витрат на здійснення технічного нагляду по об'єкту - Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору.
Номер договору про закупівлю: 7/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю в Договірній ціні (Додаток №2 (форма №9) до Договору від 06.07.2020р. №7/07 витрат на утримання технічного нагляду, з метою приведення у відповідність Договірної ціни до результатів пропозиції переможця спрощеної закупівлі та до п.2.1 Договору від 06.07.2020р. №7/07 , Сторони домовились внести зміни та викласти Додаток №2 «Договірна ціна (форма №9)» до Договору від 06.07.2020р. №7/07 в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 7/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 3 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №7/07 від 06.07.2020 щодо покращення якості предмета закупівлі. При цьоиу таке покращення не призводить до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 7/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи рекомендації технічного нагляду та з метою дотримання необхідних технологічних пауз при проведенні робіт, Сторони домовились внести зміни до Календарного графіку виконання робіт по об’єкту: Капітальний ремонт приміщень в Київській дитячій школі мистецтв №3 за адресою: пр-т В. Маяковського, 39, Деснянського району, м. Києва, Додаток 6 до Договору підряду № 7/07 від 06.07.2020 р. та визначити термін закінчення робіт – 30.09.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 7/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи, що роботи виконувались в установленому на державному рівні режимі карантину, який був введений для запобігання поширенню на території України короновірусу (COVID-19), Сторони погодились внести зміни до Календарного графіку виконання робіт (Додаток №6) до Договору від 06.07.2020р. № 7/07.
Номер договору про закупівлю: 7/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи, що роботи виконувались в установленому на державному рівні режимі карантину, який був введений для запобігання поширенню на території України короновірусу (COVID-19), Сторони погодились внести зміни до Календарного графіку виконання робіт (Додаток №6) до Договору від 06.07.2020р. № 7/07.
Номер договору про закупівлю: 7/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 17.3 Договору №7/07 від 06.07.2020 року Сторони домовились доповнити розділ 17 «Дія договору» п. 17.9 наступного змісту: «17.9. Якщо після укладення даного Договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт у Підрядника, Сторони мають право укласти Договір на такі роботи протягом трьох років після укладення Договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного Договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення спрощеної закупівлі.»
Номер договору про закупівлю: 7/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою в зв"язку зі зміною обсягів та видів робіт Сторони домовились зменшити суму Договору від 06.07.2020 №7/07 на суму 613.43 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 7/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 308 114,58
UAH (в тому числі ПДВ 51 352,43 UAH)