Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Захисне взуття ( взуття пожежника )
Очікувана вартість
1 357 000,00 UAH
UA-2020-06-11-003467-c 4e49dfe43bf84828b251fe006c2ee710
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шапошнік Ярослав Ігорович

380459352575 mtz1@pushcha.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство "Північна Пуща"
Код ЄДРПОУ: 40247540
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, вулиця Леніна буд.148
Контактна особа: Шапошнік Ярослав Ігорович
380459352575
mtz1@pushcha.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 13:02
Очікувана вартість: 1 357 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 785,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40710 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18830000-6: Захисне взуття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
230 пара
Захисне взуття ( взуття пожежника )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вул.Леніна 148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 18830000-6 — Захисне взуття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару . Розрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту постачання товару на склад Покупця, підписання видаткової накладної, одержання рахунку-фактури та товаросупровідних документів за поставлений товар. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:00
ТД пожежне взуття у новій редакції.docx
25 червня 2020 15:59
зміни взуття.docx
11 червня 2020 14:59
Договір.docx
11 червня 2020 14:58
ТД пожежне взуття!.docx
25 червня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:00
ТД пожежне взуття у новій редакції.docx
25 червня 2020 15:59
зміни взуття.docx
11 червня 2020 14:59
Договір.docx
11 червня 2020 14:58
ТД пожежне взуття!.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання документів, що підтверджують необхідні технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 18 червня 2020 12:17
Дата відповіді: 18 червня 2020 14:27
Доброго дня! Прошу надати розяснення, щодо надання документів, що підтверджують необхідні технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до п.1 розділу 3 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції ". Зокрема, гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. А саме , коли учасник є дилером компанії виробника то чи достатньо у якості такої гарантій надати дилерський лист, чи потрібна додаткова гарантія виробника, щодо даної конкретної закупівлі? Дякую. 2. У зв"язку з карантинними заходами запровадженими в Україні, чи можливо надання електронних довідок, виданих відповідними державними органами МВС та ДПС України на підтвердження відповідності участика вимогам п.6 ч.1 та п.13 ч.1 ст. 17 Закону "Про публічні закупівлі" додаток 3 таблиця 2 Тендерної документації. дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Вся інформація яка підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару повинна бути згідно Додатку 4 ТД.
Згідно п.1 розділу ІІІ «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» у якості гарантії щодо можливості поставки предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів коли учасник є дилером компанії виробника надає листи дилерів. Крім цього, повноваження дилерів, підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробників.
У зв'язку з карантинними заходами впровадженими в Україні надання довідок з ДПС та МВС можливо в електронному вигляді з накладеним ЕЦП / КЕП.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-11-003467-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТАЛАНПРОМ", Код ЄДРПОУ:30033103
Дата подання: 23 липня 2020 10:22
Скарга на рішення Замовника та порушення порядку проведення процедури закупівлі-відкриті торги
Державним спеціалізованим підприємством «Північна Пуща» (далі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю взуття захисного (взуття пожежника)ДК 021:2015 код 18830000-6 , Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-11-003467-c Товариство з обмеженою відповідальністю «ТАЛАНПРОМ» (далі - Скаржник) є учасником вказаної процедури закупівлі. ТОВ «ТАЛАНПРОМ» у строки, встановлені тендерною документацією, було подано тендерну пропозицію через електронну систему закупівель. У торгах взяли участь учасники: 1. ТОВ „ТАЛАНПРОМ”, ЄДРПОУ 30033103; 2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАТУС-С" , ЄДРПОУ 36069491; 08 липня 2020 року Замовником було оприлюднено протокол відповідно до якого пропозицію ТОВ «ТАЛАНПРОМ» було відхилено. 13 липня 2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету щодо вибору переможця у відкритих торгах на закупівлю код ДК 021:2015:18830000-6- Захисне взуття (взуття пожежника) № 13.07.01, відповідно до якого переможцем відкритих торгів визнано ПП “СТАТУС-С”. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція ПП “СТАТУС-С” відповідає всім умовам та вимогам документації. Цього ж дня, Замовником було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ПП «СТАТУС-С». В свою чергу, Товариство з обмеженою відповідальністю „ТАЛАНПРОМ” не може погодитися із вказаним рішенням Замовника, вважає його неправомірним, та таким, що порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі», внаслідок порушення переможцем торгів вимог тендерної документації. В обгрунтування нашої позиції можемо зазначити наступне: 1.У складі Тендерної документації міститься розділ III “ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” відповідно до п.1.якого, Учасник у складі пропозиції повинен надати в т.ч: - інформацію та документи, що підтверджують необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності з вимогами п.6 розділу III тендерної документації та Додатку 4 про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності до Додатку 3 тендерної документації; Відповідно до п.6 Розділу III тендерної документації документи, які підтверджують якість товару повинні бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. Разом з тим, Замовником зазначено, що тендерна пропозиція,яка не відповідатиме технічним вимогам, викладеним у Додатку 4 буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Додатком 4 до тендерної документації передбачено, що в складі тендерної пропозиції, учасник обов’язково повинен надати наступні документи: - скан-копію декларації про відповідність технічному регламенту засобів індивідуального захисту (затв. ПКМУ від 27 серпня 2008р. №761) на продукцію, що запропонована до постачання; - скан-копію висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи на продукцію, що запропонована до постачання; - якісні, кольорові фотографії запропонованої продукції з трьох сторін (вид спереду, вид збоку та вид ззаду): Учасником ПП “СТАТУС-С” у складі тендерної пропозиції скан-копію висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи на продукцію, що запропонована до постачання - не надано, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Пунктом 1 Розділу III тендерної документації передбачено, надання у складі пропозиції в т.ч.: - інших документів та матеріалів, які повинні буди оформлені та подані учасниками згідно з усіма положеннями, документами та додатками, що вимагаються цією тендерною документацією (Додаток 3 Таблиця 3) Відповідно до п.1.1. Додатку 3 Таблиця 3 Учасник у складі документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю повинен надати: 1.1. оригінал або завірену копію протоколу (або виписки з протоколу) засновників, чи оригінал або завірену копію наказу про призначення, чи довіреність або доручення, чи інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб)учасника на підписання документів. До 02 липня 2020 року, тобто до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, Учасник ПП “СТАТУС-С” у складі тендерної пропозиції не надав документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (п.1.1. Додатку 3 Таблиця 3), які вимагалися Замовником. Водночас, відповідно до частини шістнадцятої статті 29 ЗУ “Про публічні закупівлі”  учасником можуть бути виправлені невідповідності в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Виправлення невідповідностей в інформації та/або документах можливе, якщо Замовник під час розгляду пропозиції учасника виявить невідповідність в інформації та/або документах, що подав учасник та/або подання яких передбачено у тендерній документації, то він повинен розмістити у строк, який не може бути меншим ніж 2 р.д. до закінчення строку їх розгляду (кінцевий строк розгляду 13.07.2020р.), повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей в системі Прозоро. У такому повідомленні замовник обов’язково має зазначити таку інформацію: • перелік виявлених невідповідностей; • посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності; • перелік інформації та/або документів, які має надати учасник для усунення невідповідностей. Рішення про виявлення невідповідностей у пропозиції учасника та розміщення повідомлення про їх усунення замовник має оформити протоколом комітету або уповноваженої особи. Разом з тим, Повідомлення Замовника про виявлення невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника ПП “СТАТУС-С” та порядок їх усунення відсутнє. Таким чином, Учасник не мав права завантажувати, а Замовник приймати до розгляду документи, завантажені після спливу кінцевого строку подання пропозицій, тобто після 02 липня 2020р. Виходячи з вищевикладеного, в порушення вимог тендерної документації, Учасником ПП “СТАТУС-С” документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (п.1.1. Додатку 3 Таблиця 3) завантажено після спливу кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме 17 липня 2020 року. Таким чином, Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Відповідно до п.1.2. Додатку 3 Таблиця 3 Учасник у складі документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю повинен надати: Оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України “Про захист персональних даних” особи (осіб), чиї персональні дані надаються. Згідно ст.2 Закону України “Про захист персональних даних"  персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції. В порушення вимог тендерної документації Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції не надав оригінал листа-згоди на обробку персональних даних від імені фізичної особи Чернова С.М. (директора), дані якого надаються у складі тендерної пропозиції. 4. На підтвердження необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності з вимогами Додатку 4 Учасник у складі тендерної пропозиції надав Сертифікат виданий органом сертифікації Німеччини, країни виробника товару. Разом з Сертифікатом у складі пропозиції Учасника надано переклад Сертифікату на українську мову. Однак, Учасником порушено п.7 Розділу I тендерної документації, відповідно до якого: у разі надання документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача)- засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Таким чином, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника переклад (або справжність підпису перекладача) не засвідчений нотаріально або не легалізований у встановленому законодавством України порядку, що порушує умови тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція Приватного Підприємства «СТАТУС-С» не відповідає умовам, встановленим в тендерній документації та підлягає відхиленню. На підставі вищевикладеного вважаємо рішення тендерного комітету Замовника про визнання переможцем відкритих торгів на закупівлю взуття захисного (взуття пожежника)ДК 021:2015 код 18830000-6, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-11-003467-c Приватного підприємства „СТАТУТ-С” незаконним, таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги тендерної документації, а також законні права нашого підприємства. З метою недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі, Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення відкритих торгів на закупівлю взуття захисного (взуття пожежника) ДК 021:2015 код 18830000-6, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-11-003467-c ; 3. Зобов’язати Державне спеціалізоване підприємство “Північна Пуща” скасувати рішення про визнання переможцем торгів та акцептування пропозиції ПП “СТАТУС-С”, викладене у Протоколі засідання тендерного комітету щодо вибору переможця у відкритих торгах № 13.07.01 від 13.07.2020р, оприлюдненому 13.07.2020 року. 4. Зобов’язати Державне спеціалізоване підприємство “Північна Пуща” скасувати рішення про укладення договору з ПП „СТАТУС-С” , оприлюдненому 13.07.2020; 5. Зобов’язати Державне спеціалізоване підприємство “Північна Пуща” прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП “СТАТУС-С”, на підставі ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 липня 2020 18:51
рішення від 27.07.2020 № 14416+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 18:51
рішення від 05.08.2020 №15054 .pdf
Дата публікації: 10 серпня 2020 21:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано.
Дата виконання рішення замовником: 12 серпня 2020 19:20

Документи подані скаржником

23 липня 2020 10:04
Дод.4 Сертифікат (1).pdf

Документи подані замовником

12 серпня 2020 19:19
Протокол Статус.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАЛАНПРОМ" 1 264 908,00
UAH з ПДВ
1 264 908,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАТУС-С" 1 345 500,00
UAH з ПДВ
1 345 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 09:28
Електронний підпис
07 липня 2020 17:12
Електронний підпис
02 липня 2020 17:21
Електронний підпис
02 липня 2020 16:38
Електронний підпис
02 липня 2020 16:37
13 лист гарантія.pdf
01 липня 2020 17:50
Електронний підпис
01 липня 2020 17:26
Електронний підпис
01 липня 2020 16:13
32 Сангіг Пожежники.pdf
26 червня 2020 15:21
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
26 червня 2020 15:21
banking_licence_ПУМБ.pdf
26 червня 2020 15:21
24 Лист дилeра.pdf
26 червня 2020 15:21
23 Захист довкілля.pdf
26 червня 2020 15:21
22 Фото взуття.pdf
26 червня 2020 15:21
21 Декларація.pdf
26 червня 2020 15:21
20 Сертифiкат.pdf
26 червня 2020 15:21
18 Ліцензіювання.pdf
26 червня 2020 15:21
15 Статут та Опис.pdf
26 червня 2020 15:21
14 Проект Договору.pdf
26 червня 2020 15:21
13 Відомості.pdf
26 червня 2020 15:21
12 Персональні дані.pdf
26 червня 2020 15:21
11 Повноваження.pdf
26 червня 2020 15:21
8 Заборгованість.pdf
26 червня 2020 15:21
7 Торгівля людьми.pdf
26 червня 2020 15:21
6 Посадова судимість.pdf
26 червня 2020 15:21
5 Договір Поставки.pdf
26 червня 2020 15:21
4 Аналогічні.pdf
26 червня 2020 15:21
3 Працівники.pdf
26 червня 2020 15:21
2 Обладнання.pdf
26 червня 2020 15:21
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 15:59
Електронний підпис
21 липня 2020 14:12
Довідка МВС.RAR
16 липня 2020 19:39
Довідка банкрутство.pdf
16 липня 2020 19:38
Довідка ДФС.zip
02 липня 2020 16:38
Електронний підпис
02 липня 2020 12:52
Дод.2 Працівники.pdf
01 липня 2020 13:23
Дод.4 Сертифікат.pdf
30 червня 2020 09:26
Гарантия.rar
30 червня 2020 09:25
Гарантия.rar
30 червня 2020 09:25
Гарантия.rar
28 червня 2020 12:32
Дод.2 Працівники.pdf
28 червня 2020 12:32
Дод.3_табл.1 п. 13 ч. 1 ст. 17.pdf
28 червня 2020 12:32
Дод.4 Гарант.лист СЕС.pdf
28 червня 2020 12:32
Дод.2 Довідка мат база.pdf
28 червня 2020 12:32
Дод.3_табл.1 п. 5 ч. 1 ст. 17.pdf
28 червня 2020 12:32
Дод.3_табл.1 п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf
28 червня 2020 12:32
Дод.3_табл.1 п. 6 ч. 1 ст.17.pdf
28 червня 2020 12:32
Дод. 4. Довкілля.pdf
28 червня 2020 12:32
Дод.3_табл.1 ч.2 ст. 17.pdf
28 червня 2020 12:32
Дод.3 табл.3 Витяг 15.11.2019.pdf
28 червня 2020 12:32
Дод.4 Деклар про відп..pdf
28 червня 2020 12:32
Стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАЛАНПРОМ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАТУС-С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТАЛАНПРОМ"
#30033103
Рішення скасоване 1 264 908,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 14:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 10:51
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАТУС-С"
#36069491
Рішення скасоване 1 345 500,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 14:37
ТОВ "ТАЛАНПРОМ"
#30033103
Відхилено 1 264 908,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 19:13
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАТУС-С"
#36069491
Відхилено 1 345 500,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 19:18

Вимога про усунення невідповідностей

Предмет договору, який міститься в довідці,що підтверджує наявність у учасника виконаного аналогічного договору та предмет договору вказаний в самому договорі, який наданий як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не відповідає предмету закупівлі згідно п. 3 Додатку 2 до тендерної документації. Необхідно надати виконаний договір предмет якого відповідає предмету закупівлі.

Документи

12 серпня 2020 19:11
Електронний підпис

Документи

12 серпня 2020 19:18
Електронний підпис
12 серпня 2020 19:16
Протокол Статус.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
12 серпня 2020 19:18
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі