Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (комп’ютерне обладнання на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”)
Очікувана вартість
225 041,00 UAH
UA-2020-06-11-003147-c 8486dd2448ad4c43a4764d9b9569b446
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ненько Марина Анатоліївна

380523672521 svitlosvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Світловодської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143979
Місцезнаходження: 27500, Україна , Кіровоградська обл., Світловодськ, Героїв України (Леніна) 4
Контактна особа: Ненько Марина Анатоліївна
380523672521
svitlosvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 15:02
Очікувана вартість: 225 041,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,89%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Комп’ютерне обладнання (комп’ютерне обладнання на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27500, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, Героїв України, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 14:36
Додаток4.docx
11 червня 2020 14:35
Додаток3.docx
11 червня 2020 14:35
Додаток2.docx
11 червня 2020 14:34
Додаток1.docx
11 червня 2020 14:33
ТД.docx
11 червня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 14:36
Додаток4.docx
11 червня 2020 14:35
Додаток3.docx
11 червня 2020 14:35
Додаток2.docx
11 червня 2020 14:34
Додаток3.docx
11 червня 2020 14:34
Додаток1.docx
11 червня 2020 14:33
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 13 червня 2020 20:23
Дата відповіді: 16 червня 2020 09:43
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний запитувач звертаємо увагу, що відповідь на Ваше запитання міститься в додатку 2 п. 6: "Доставка, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання та проведення навчальних семінарів здійснює Постачальник за свій рахунок"

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-11-003147-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 14 червня 2020 20:59
1
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 12:10
Шановний учасник, Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 16.04.2019 №  3304-04/16225-06 Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Надані Вами посилання відносяться до придбання витратних матеріалів, а не технічно складного обладнання, яке потребує, у тому числі, сервісного обслуговування.
Аналогічна ситуація була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно якої прийнято рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз, "Слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання гарантійного/авторизаційного листа саме від виробника. Враховуючи наведене, Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в частині необхідності надання сканкопії оригіналу(ів) гарантійного(их)/авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) 4 (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів)". Враховуючи зазначене, дана вимога не є дискримінаційною оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або представника в Україні, тобто Замовником навпаки розширено вимоги Тендерної документації.
Вимога про надання авторизаціного листа (чи авторизаційних листів) від виробника / або офіційного представника виробника в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару, із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, назви та юридичної адреси Учасника дана з метою уникнення ситуацій з відмовою сервісними центрами в гарантійному обслуговуванні обладнання, оскільки обладнання може бути офіційно не ввезено на територію України, та не має сервісної підтримки офіційного представництва в Україні.
Листи авторизації витребовуються замовником з метою уникнення поставки низькоякісного товару, ризиків придбання імітації, бракованої продукції, продукції, що була у використанні, пошкодженої продукції або такої, що не відповідає вимогам і не супроводжується гарантією.
Наявність авторизаційного листа від товаровиробника або його офіційного представництва, або представника в Україні надає додаткові гарантії поставки на території України.
Також авторизаційні листи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі.
Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування.
Окрім цього Учасник замість Авторизаційного листа (авторизаційних листів) від виробника / або офіційного представника виробника в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару може надати договір між Учасником та Виробником обладнання про діючи договірні відносини, сертифікати походження обладнання, та сертифікати відповідності, що надані безпосередньо Учаснику.
Номер вимоги: UA-2020-06-11-003147-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 15 червня 2020 19:18
Умови
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: « Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Поставка (передача) товару здійснюється частинами (партіями) транспортом Постачальника згідно наданих заявок Покупцем. ». Заборона залучати служби доставки є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, що успішно тривалий час здійснюють діяльність в межах всієї України, здатні вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно тендерної документації, проте не володіють власними транспортними засобами, а користуються послугами поштових транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією. Встановивши такі вимоги, Замовник штучно звузив коло потенційних учасників процедури закупівлі, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.5 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та надати можливість взяти участь у торгах тим постачальникам, що працюють з перевізниками на договірних засадах. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 12:13
В п. 6 додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги» вказано «Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання та проведення навчальних семінарів здійснює Постачальник за свій рахунок». Яким чином Учасник зможе виконати вимоги цього пункту використовуючи служби доставки? Як учасник бачить виконання монтажів, підключення обладнання та проведення навчальних семінарів співробітниками службі доставки?
У зв’язку з тим, що обладнання буде прийматись безпосередньо керівниками навчальних закладів, та у випадку виникнення претензій за якістю товару, керівник навчального закладу повинен відмовитися від приймання товару неналежної якості, про що повинен бути складений акт. Присутність представника Постачальника при цьому обов'язкова. Як свідчить практика представники служби перевізника відповідають безпосередньо за доставку вантажів, та цілісність пакування, але ніяким чином не відповідають за якість, комплектацію та технічні характеристики обладнання.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Березін Сергій Володимирович" 224 611,00
UAH з ПДВ
224 611,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Чупина Євген Олександрович" 225 030,00
UAH з ПДВ
225 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 12:00
Електронний підпис
24 червня 2020 11:59
Сертифікати.pdf
24 червня 2020 11:59
39_Инструкція_matatalab_UА.pdf
24 червня 2020 11:59
33_Довідка_банкруцтво.pdf
24 червня 2020 11:59
32_Довідка_МВС.zip
24 червня 2020 11:59
31_Довідка_корупція.zip
24 червня 2020 11:59
11_01_Довідка_досвід_ст16.pdf
24 червня 2020 11:59
10_Паспорт_код.pdf
24 червня 2020 11:59
03_Витяг з ЄДР.pdf
24 червня 2020 11:59
01_Цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 12:32
Електронний підпис
25 червня 2020 12:29
Цінова пропозиція.pdf
25 червня 2020 12:29
ст. 17.pdf
25 червня 2020 12:29
сертіфікати.pdf
25 червня 2020 12:29
Проект договору.pdf
25 червня 2020 12:29
Порівняльна таблиця.pdf
25 червня 2020 12:29
Лист-гарантія.pdf
25 червня 2020 12:29
лист постачання.pdf
25 червня 2020 12:29
лист обладнання.pdf
25 червня 2020 12:29
05_Инструкція_matatalab.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Березін Сергій Володимирович"

ФОП "Чупина Євген Олександрович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Березін Сергій Володимирович"
#2782510533
Переможець 224 611,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 14:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Березін Сергій Володимирович"
#2782510533
224 611,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 12:45
договір № 129 від 14.07.2020 (комп. техн. НУШ).pdf укладений
14 липня 2020 12:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 224 611,00
UAH