Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно – кошторисної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної державної експертизи проектно-кошторисної документації по об’єкту «Розчищення річки Сумки між Воскресенським та Шевченківським мостами» (ДК 021:2015 – 71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат).
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2020-06-11-002562-c ● 943e66f4b75440489bedd0c646860dc3
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700595 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2020 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2020 09:00 |
Очікувана вартість: | 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: Виготовлення проектно – кошторисної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної державної експертизи проектно-кошторисної документації по об’єкту «Розчищення річки Сумки між Воскресенським та Шевченківським мостами» (ДК 021:2015 – 71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат).
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2 до цього оголошення.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 21.12.2020 р.
• Умови оплати: Фінансування здійснюється згідно з рішенням Сумської міської ради від 24.12.2019 № 6248-МР «Про бюджет Сумської міської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік», та відповідних змін до нього. Визначення вартості робіт проводиться на основі Калькуляції (Додаток №__). Ціна робіт встановлюється в національній валюті України – гривні. Договірна ціна по Договору приймається динамічною. Розрахунок за виконані роботи здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України. Форма розрахунків: за фактом виконаних робіт Замовник оплачує виконані за Договором роботи у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Підрядника, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__). Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, надання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує аванс Підряднику протягом 30 календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку-фактури.
7.Очікувана вартість предмету закупівлі: 550 000 грн. (в т.ч. ПДВ).
8.Період уточненя інформації про закупівлю: до 17.06.2020 р. 00 год за Київським часом.
9.Кінцевий строк подання пропозицій: 25.06.2020 р. 09 год. за Київським часом.
10.Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 2 750 грн. (0,5%).
14.Інша інформація:
І4.1 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника:
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт.
• Цінова пропозиція учасника, складена відповідно до Додатку 2, у відповідності та з додержанням вимог чинного законодавства України.
• Погоджений, належним чином учасником, проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації).
• Довідка в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт (наявність інженера-гідротехніка). Підтвердити кваліфікацію, шляхом надання свідоцтва інженера – проектувальника та кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт відповідно до технологічної спрямованості предмету закупівлі.
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору на виконання робіт.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі
Розгорнути
Згорнути
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: Виготовлення проектно – кошторисної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної державної експертизи проектно-кошторисної документації по об’єкту «Розчищення річки Сумки між Воскресенським та Шевченківським мостами» (ДК 021:2015 – 71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат).
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2 до цього оголошення.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 21.12.2020 р.
• Умови оплати: Фінансування здійснюється згідно з рішенням Сумської міської ради від 24.12.2019 № 6248-МР «Про бюджет Сумської міської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік», та відповідних змін до нього. Визначення вартості робіт проводиться на основі Калькуляції (Додаток №__). Ціна робіт встановлюється в національній валюті України – гривні. Договірна ціна по Договору приймається динамічною. Розрахунок за виконані роботи здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України. Форма розрахунків: за фактом виконаних робіт Замовник оплачує виконані за Договором роботи у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Підрядника, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__). Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, надання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує аванс Підряднику протягом 30 календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку-фактури.
7.Очікувана вартість предмету закупівлі: 550 000 грн. (в т.ч. ПДВ).
8.Період уточненя інформації про закупівлю: до 17.06.2020 р. 00 год за Київським часом.
9.Кінцевий строк подання пропозицій: 25.06.2020 р. 09 год. за Київським часом.
10.Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 2 750 грн. (0,5%).
14.Інша інформація:
І4.1 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника:
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт.
• Цінова пропозиція учасника, складена відповідно до Додатку 2, у відповідності та з додержанням вимог чинного законодавства України.
• Погоджений, належним чином учасником, проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації).
• Довідка в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт (наявність інженера-гідротехніка). Підтвердити кваліфікацію, шляхом надання свідоцтва інженера – проектувальника та кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт відповідно до технологічної спрямованості предмету закупівлі.
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору на виконання робіт.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно – кошторисної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної державної експертизи проектно-кошторисної документації по об’єкту «Розчищення річки Сумки між Воскресенським та Шевченківським мостами»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2020
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Фінансування здійснюється згідно з рішенням Сумської міської ради від 24.12.2019 № 6248-МР «Про бюджет Сумської міської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік», та відповідних змін до нього. Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, надання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує аванс Підряднику протягом 30 календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку-фактури. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Фінансування здійснюється згідно з рішенням Сумської міської ради від 24.12.2019 № 6248-МР «Про бюджет Сумської міської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік», та відповідних змін до нього. Визначення вартості робіт проводиться на основі Калькуляції (Додаток №__). Ціна робіт встановлюється в національній валюті України – гривні. Договірна ціна по Договору приймається динамічною. Розрахунок за виконані роботи здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України. Форма розрахунків: за фактом виконаних робіт Замовник оплачує виконані за Договором роботи у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Підрядника, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__). Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2020 14:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2020 14:19 |
Додаток №2 (нова редакція).doc | |
12 червня 2020 14:19 |
Додаток №1 Проект договору (нова редакція).docx | |
12 червня 2020 14:17 |
Оголошення (нова редакція)_0001.pdf | |
12 червня 2020 14:17 |
Оголошення (нова редакція).doc | |
11 червня 2020 13:34 |
Оголошення_0001.pdf | |
11 червня 2020 13:34 |
Оголошення (ПКД).doc | |
11 червня 2020 13:34 |
Додаток №1 Проект договору.docx | |
11 червня 2020 13:34 |
Додаток 2.doc |
12 червня 2020 14:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 червня 2020 14:19 |
Додаток №2 (нова редакція).doc
|
|||
12 червня 2020 14:19 |
Додаток №1 Проект договору (нова редакція).docx
|
|||
12 червня 2020 14:17 |
Оголошення (нова редакція)_0001.pdf
|
|||
12 червня 2020 14:17 |
Оголошення (нова редакція).doc
|
|||
11 червня 2020 13:34 |
Оголошення_0001.pdf
|
|||
11 червня 2020 13:34 |
Оголошення (ПКД).doc
|
|||
11 червня 2020 13:34 |
Додаток №1 Проект договору.docx
|
|||
11 червня 2020 13:34 |
Додаток 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно обсягів робіт
Дата подання: 15 червня 2020 14:35
Дата відповіді: 15 червня 2020 14:49
З огляду на бюджет закупівлі, який складає 550 000 грн з ПДВ просимо надати уточнення стосовно того, чи входять оцінка впливу на довкілля (ОВД), з отриманням висновку в Міністерстві енергетики та захисту довкілля, проходження державної експертизи проєктної документації в експертній організації з отриманням письмового звіту, а також інженерні вишукування до складу робіт, які виконуються переможцем торгів згідно Технічного завдання та проекту договору?.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: п.7 та п. 16 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що ці роботи є складовими предмету закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СУМИВОДПРОЕКТ" #43456504 |
Переможець |
476 319,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 10:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 08:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 11:08
|
Додаткова угода №5_0001.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 11:07
|
Додаткова угода №5_0001.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2020 16:49
|
Додаткова угода №4_0001.pdf | зміни до договору |
13 серпня 2020 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2020 14:58
|
Додатки до дод угоди №3_0001.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2020 14:57
|
Додаткова угода №3_0001.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2020 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2020 08:48
|
Додаткова угода №2_0001.pdf | зміни до договору |
13 липня 2020 08:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2020 11:37
|
додаткова угода №1_0001.pdf | зміни до договору |
08 липня 2020 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 16:29
|
Додаток №2_0001.pdf | укладений |
06 липня 2020 16:28
|
Додаток №1_0001.pdf | укладений |
06 липня 2020 16:28
|
Додаток №3_0001.pdf | укладений |
06 липня 2020 16:28
|
Договір №539-б_0001.pdf | укладений |
06 липня 2020 16:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи п.3 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність внесення змін до договору №539-б, укладеного 06.07.2020 року з ТОВ «Сумиводпроект» в частині викладення Додатку №3 до договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 539-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ 14 (реквізити Підрядника) договору №539-б викладений в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 539-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатки №1,2,3 викладені в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 539-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Реквізити Замовника викладені в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 539-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 539-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 539-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |